Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:35:42
Broen13
Football M...
fm25
I går
kl. 09:41:44
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere:
23502
2 Brugere, 834 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
(back)AS Roma < Uden job < A.C. Milan < Arsenal
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
...
22
Forfatter
Emne: (back)AS Roma < Uden job < A.C. Milan < Arsenal (Læst 60881 gange)
chelsea-4ever
Landsholdsspiller
Sv: Kanonerne
«
Svar #75:
30 Dec 2006, 09:58 »
Kan godt lide denne blog.. Du skriver godt, bruger tilpas mange billeder, og man kan se du gør meget ud af dine opdates.!
Brøndby IF & Chelsea FC
Niko
Gæst
«
Svar #76:
03 Jan 2007, 04:07 »
Der kommer en update i den kommende Weekend ..
Niko
Gæst
«
Svar #77:
06 Jan 2007, 13:21 »
Skal lige i IKEA og når jeg kommer hjem kommer Januar updaten. Hvor i kan se Transfers, kampene i en fræk udgave & Truppen efter denne måned.
Don Abramovich
Manager
«
Svar #78:
06 Jan 2007, 13:28 »
Citat af: Niko 06 Jan 2007, 13:21
Skal lige i IKEA og når jeg kommer hjem kommer Januar updaten. Hvor i kan se Transfers, kampene i en fræk udgave & Truppen efter denne måned.
En fræk udgave af truppen ! Føj det lyder gay
Niko
Gæst
«
Svar #79:
06 Jan 2007, 13:30 »
Citat af: Don Abramovich 06 Jan 2007, 13:28
En fræk udgave af truppen ! Føj det lyder gay
Det er kampene..
Niko
Gæst
«
Svar #80:
06 Jan 2007, 23:22 »
S
n
e
e
n
f
a
l
d
e
r
o
v
e
r
L
o
n
d
o
n
Arsenal bestyrelsen har gjort opmærksom på af mesterskabet kan ende hos Arsenal, de har nemlig givet Birk Poulsen 200 mio. til af hente spillere for, Poulsen solgte Togo angriberen Adebayor til Roma. Og købte USA's største talent nogensinde. Der er også kommet andre spillere til Arsenal læs mere om det her:
Endnu en Franskmand til Arsenal, Rio Mavuba denne gang.
1/1 - 07:
Arsenal
2
-
0
Fulham
Den første kamp i denne måned var mod Fulham på Emirates Stadium. Efter 14 min. bliver Pedro Leon skadet. Så Walcott kommer ind og skal tage over på hans plads det skulle vise sig af være en rigtig god ide, for efter 22 min. scorer han til 1-0, Baptista var oplæggeren. Bare 8 min. efter er Arsenals nummer 14 på spil. Han afdribler 4 forsvarer og skyder den stille forbi Fulham keeperen Niemi. 2-0 til Arsenal. Arsenal kører sikkert sejren hjem, V. Persie blev skadet senere i kampen.
6/1 - 07:
Derby
0
-
2
Arsenal (FA Cup)
Den anden kamp var mod Derby i FA Cuppen. Arsenal var klare favoritter. De første 45 min. gik også mest i Arsenals fodspor, Derby kunne tilfredse gå til pausen med 0-0. I første halvleg blev Dinoen skadet. Så Fabregas kom ind, og Fredrik Ljungberg lavede et indlæg som Fabregas kunne sætte foden på. 0-1 til Favoritterne Arsenal. MEN i det 65 min. laver Senderos et straffespark på Lupoli, som er lejet fra Arsenal til Derby. Straffesparket bliver ... Skudt lige på Pelé og Arsenal holder føringen. Derby begyndte af satse offensiv i de sidste 10 min. det gav stor plads til Arsenal angriberene som også fik scoret, denne gang var det Carlos Vela fra Mexico som lavede målet til 0-2. Som også blev kampens resultat.
Denne fine herre,
har været i fantastisk form.
10/1 - 07:
Manchester City
1
-
3
Arsenal (Ligacup Semifinale)
Arsenal er favoritter, de har deres ny indkøb Rio Mavuba med fra start. Denne kamp kom bedst igang for Manchester holdet. Det var Svenskeren Mikael Dahlberg som stiller og roligt skyder boldet forbi Jens Lehmann. Arsenal presser det meste af første halvleg men er desværre for Arsenal fansene bagud ved pausen. Men efter 65 min. Laver Arsenal deres populære 3 kanter på banen. Det er Fabregas , Henry & Baptista som er med i den. Fabregas spiller Henry som laver en dybte aflevering til Baptista som runder målmanden til 1-1. I det samme minut skiftede Arsenal Djourou på banen han fik dog kun 4 min af kampen, da han blev vist ud i det 69 min. Frisparket tager Joey Barton, ham rammer overliggeren. Resten af kampen er meget lige, men heldigvis for Arsenal er der en dansker som skyder bolden forbi sin egen målmand her snakker vi om en anden Mikael nemlig Mikael Silberbauer. Selvmålet var i det 86 min. Men bare 4 min. efter laver den indskiftede Micah Richards et straffespark, Henry skal tage det ... Og han skyder den sikkert ind i højreside af målet. 1-3 endte kampen.
15/1 - 07:
Liverpool
6
-
2
Arsenal
Et topopgør 1 mod 2 pladsen, denne kamp blev også spændene... Freddy Adu var med fra start. Arsenal fik en kanon start & efter 4 min. skruer Rosicky et bold ind, en af de bedste mål i hele Englandshistorie. Fansene var ellevilde. Bare 1 min. efter scorer Dirk Kuyt et hovedstødsmål, Gerrard var oplæggeren. 5 min. efter har Liverpool frispark, den udnytter Riise til en 2-1 førring til hjemmebane holdet. 1 min. efter dette skal Garcia gøre det værre for Arsenal han scorer nemlig til 3-1. Efter 18 min. skal Graig Bellamy også komme på tavlen han sender Liverpool på en 4-1 førring. Efter 38 min. er der fransk opvisning. Clichy til Henry & Henry laver et indlæg til Mavuba som scorer i hans første Premier League kamp. 4-2 til Liverpool. I det 81 min. scorer Dirk Kuyt til 5-2, Anfields hjemmebane tilhængre går helt amok. I det 91 min. har Liverpool frispark og Sissoko scorer til 6-2. Kampen endte også 6-2 til hjemmebane holdet. Birk Poulsen var rasende.
Chiellini er skiftet til Arsenal
Her ses han i en Juventus trøje mod Arsenal.
21/1 - 07:
Arsenal
2
-
1
West Ham
Arsenals angriber Saha var klar igen, han har nemlig været skadet i lidt over 2 måneder. Han er med fra start i dagens Premier League kamp. Der skete ikke meget før det 18 min. hvor der bliver lavet straffespark på Saha. Rosicky skal tage sig af sparket... Og han hamre den ind forbi Robert Green. 1-0 til hjemmebane holdet. Resten af første halvleg stod også meget i Arsenals tegn. Clichy blev skadet i det 42 min. og Arsenal tog Senderos ind. Det meste af anden halvleg er også mest Arsenal men i det 75 min. har Carlos Tevez et skud som Lehmann ikke kan holde og Marlon Harewood scorer til 1-1, Birk Poulsen satsede offensivt nu... 30 sek. før slutfløjtet kommer Saha med et indlæg som den indskiftede Baptista får foden på, så den retter vinkel & 2-1 til Arsenal som også blev kampens resultat.
24/1 - 07:
Arsenal
4
-
2
Manchester City (Ligacup Semifinale)
Efter City's 3-1 nederlag på hjemmebane mod Arsenal, skal de op og vinde 3-0 for af gå videre til Finalen som nok skal spilles mod Chelsea, da de vandt deres første Semifinale kamp 4-0 over Barnsley Chillini var med fra start... Efter 13 min. scorer Svenskeren Mikael Dahlberg til 1-0 for gæsterne. Nu var den samlede stilling 3-2 til Arsenal. efter 25 min. Laver Debutanten Chillini et straffespark på Vasell ... Men heldigvis for Chillini & Arsenal blev hans dumhed ikke straffet. Da Lehmann sikkert tog det sløsede skud fra Vasell. 4 min. efter tager Henry selv turen igennem City forsvaret & scorer til 1-1, nu var den samlede stilling 4-2 til Arsenal. City skulle op og lave 2 mål mod det stærke Arsenal forsvar. I det 34 min. Laver V. Persie et indlæg som rammer Micah Richards & den ryger ind over målstregen 2-1 til Arsenal. Nu burde de være i Finalen. Bare 2 min. efter skal Saha have sit første mål efter hans skade, 3-1 til Arsenal. Nu er de sikret en Finale plads.
Vela scorede mod Southend.
Beasly ville gøre det sværre for sit eget hold, det gjorde han ved af lave en tilbage lægning til Isakson som ikke fik den. 4-1 til Arsenal og en samlet scorer på 7-2. Arsenal gik til pausen med en 4-1 førring & ud fra Pausen med Mavuba istedet for stjernefrøet Fabregas. I det 72 min. Lavede Hleb noget mega dumt, han fik et rødt unødvendigt kort. Så Arsenal må klare sig uden ham i den næste kamp. 3 min. efter laver Tyskeren Dietmar Hamann det samme som Hleb får vist et rødt kort pga. en dumhed. Franskmanden Distin scorer i det 84 min. Men Arsenal er videre i Finalen Birk Poulsens første mulighed for af skrabe en Pokal i skabet.
27/1 - 07:
Arsenal
2
-
0
Southend (FA cup)
Månedens sidste kamp, den letteste. Birk Poulen havde et hav af unge spillere med. Vela var en af dem ... I Første halvleg kunne man godt sige kun Southend målmanden rørte bolden. Freddy Adu & Carlos Vela havde nogle gode chancer men de førmåede ikke af score, Adu ramte stolpen. I Anden halvleg skete der noget mere. Birk Poulsen satte en ekstra Defensiv midtbane ind og satsede offensivt på sine fløj spillere, Adu & Walcott. Det var også en god idé for efter 2 min. i anden halvleg laver Walcott et perfekt indlæg til Vela som scorer til 1-0. Der skete ikke ret meget, men i det 72 min. laver Chillini et indlæg til bagstolpen, der står Walcott som scorer til 2-0. Henry kom ind for Vela i samme minut, da Birk Poulsen ikke ønskede af begynde at satse defensivt. Arsenal kørte sikkert sejren i hus.
«
Seneste Redigering: 07 Jan 2007, 00:38 af Niko
»
MisterFCK
Gæst
«
Svar #81:
06 Jan 2007, 23:55 »
Rigtig god blog.
Jeg syntes dog at der er lidt for meget tekst ved hver kamp og jeg har lidt svært ved at komme gennem det hele.
Niko
Gæst
«
Svar #82:
07 Jan 2007, 00:12 »
Stilling, Måneds kåringer & Transfers.
Transfers:
Giorgio Chiellini
Rio Mavuba
Freddy Adu
Gareth Bale
Samlet værdi:
280 Mio.
Jeg har solgt:
Emmanuel Adebayor 80 mio. (Roma)
Anthony Stokes 24 mio. (Celtic)
Samlet Værdi:
104 Mio.
Jeg har udlejet:
Ryan Garry , Norwich
Armand Traore , Q.P.R
Vito Mannone , Swansea
Månedens Priser:
Månedens Spiller:
1. John Terry , 2. Luke Moore , 3. Andriy Shevchenko
Månedens Unge Spiller:
1. Luke Morre , 2. Ricardo Vaz Te , 3. Manuel Fernandes
Månedens Manager:
1. Jose Morinho , 2. David Moyes , 3. Glenn Roeder
Stilling:
Niko
Gæst
«
Svar #83:
07 Jan 2007, 00:17 »
Citat af: MisterFCK 06 Jan 2007, 23:55
Rigtig god blog.
Jeg syntes dog at der er lidt for meget tekst ved hver kamp og jeg har lidt svært ved at komme gennem det hele.
Det er rigtig der er meget tekst. Prøver også selv af skære ned på det. Men kan ikke få forkortet mine kampe ned på sådan en måde, så det bliver nød til af være sådan. Da jeg synes bare hvor man skriver resultatet ital , ser lidt kedeligt ud.
Niko
Gæst
Sv: [Afstemning] Kanonerne
«
Svar #84:
07 Jan 2007, 00:33 »
Hvad synes i om Bloggen?
Hvad synes i om Designet?
Hvad synes i om mine spillerhandler?
Mangler kommentare for af blive en bedre blog skriver & en bedre Fm spiller.
Der kommer nok 2 Updates mere , Idag
«
Seneste Redigering: 07 Jan 2007, 00:35 af Niko
»
wirenfeldt
Gæst
«
Svar #85:
07 Jan 2007, 00:39 »
Citat af: Niko 07 Jan 2007, 00:33
Hvad synes i om Bloggen?
Hvad synes i om Designet?
Hvad synes i om mine spillerhandler?
Mangler kommentare for af blive en bedre blog skriver & en bedre Fm spiller.
Der kommer nok 2 Updates mere , Idag
Synes det er hammer godt, er helt vild med dit design!
Niko
Gæst
«
Svar #86:
07 Jan 2007, 00:41 »
Citat af: wirenfeldt 07 Jan 2007, 00:39
Synes det er hammer godt, er helt vild med dit design!
Tak, der er jeg glad for af høre
dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
«
Svar #87:
07 Jan 2007, 00:58 »
syntes også designet er mega fedt, dog syntes jeg du skriver en smule for meget til hver kamp. Så hvis du kunne korte det ned ville det være kanont. Men ellers en super blog du har gang i her.
Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller
«
Svar #88:
07 Jan 2007, 01:03 »
Jeg stemte på Adu altid et godt køb.......god blog KUTGW
B.I.F for altid!!!!!
Læs min oddsblog:
http://20kligeilommen.blogspot.com/
Niko
Gæst
«
Svar #89:
08 Jan 2007, 22:47 »
N
å
r
e
n
d
e
n
e
r
g
o
d
,
e
r
a
l
t
i
n
g
g
o
d
t
Februar i Arsenal
Reading spillede et heldig uafgjort.
I dette hårde vinter vejr, skulle Reading på besøg i London. Kampen blev ikke specielt spændene og i de første 45 min. kom der ingen mål. Arsenal burde have scoret 2-3 stykker. Men bare 30 sekunder inde i anden halvleg af dribler Robin V. Persie 2 spillere og laver et perfekt indlæg til Henry som bringer Arsenal i front. Reading laver dog også et mål i det 89 min. Arsenal spillede 1-1 mod 15 pladsen!
Louis Saha har været skadet mange gange
i Arsenal.
Arsenal skulle den 10/2 til Birmingham og spille på Villa park. Kampen blev spændene, Arsenal havde Vela med fordi Louis Saha var skadet endnu engang. Første halvleg gik lige godt for begge hold. Ingen scorede nogen mål men Fabregas var tættest på. Han ramte stolpen. Der skete heller ikke ret meget i andenhalvleg, men i det 78 min. Havde Arsenal et frispark på kantet af feltet som Mavuba skulle tage. Han laver et indlæg som indskiftede Walcott kunne sætte panden på. 0-1 sent i kampen. Bare 5 min. Efter lavede Kolo Toure et straffespark på Luke Moore som selv skulle tage sig af straffesparket… Og den udnyttede han også 1-1. Aston Villa er kommet op på lige. I det 88 min. Skulle den indskiftede dansker Thomas Kahlenberg gøre det værre for Arsenal. Da han scorede til 2-1. Det blev kampens resultat & Arsenal kunne skuffede gå hjem med et nederlag.
9 dage efter tog Arsenal imod Milan i Champions League & det skulle blive en målfest… Arsenal kom bedst fra start og efter 4 min. Bragte den unge Theo Walcott, Arsenal foran 1-0. Bare 4 min. Efter lavede Freddy Adu sit første mål for Arsenal. Der var kun spillet 8 min og Milan var bagud 2-0. Men efter 13 min. scorede Gilardino til 2-1 på Emirates Stadium. Og bare 2 min. efter scorede han igen. Milan var tilbage på 2-2. Efter 23 min. kom der et godt angreb fra Arsenal som også resulteret i en 3-2 føring. Endnu engang skulle Arsenal foran med 2 mål. Walcott scorede igen. Arsenal gik til pausen med en 4-2’er. 11 min. inde i anden halvleg kom indskiftede Fabregas & scorede til 5-2 på et langskud. I resten af kampen spillede Arsenal sikkert defensivt fodbold. Som gjorde de kan rejse til Milano med en 5-2 føring til næste opgør.
Der var fight i Carling cup finalen.
Arsenal - Chelsea
Denne søndag eftermiddag skulle Arsenal spille en kamp på Wembley mod Chelsea. Det var Ligacup finalen. Sidste gang Chelsea & Arsenal spillede mod hinanden, kan man godt sige Chelsea fik smadder. Denne kamp endte nemlig 4-0 til Arsenal. Denne finale gik sådan... De første 10 min. var mest i Arsenals fodspor. Men langsomt kom Chelsea mere med i kampen, de fik en masse chancer med Lehmann tog alle sammen. Men i det 41 min. havde Chelsea frispark på kantet af feltet, det er selvfølgelig Lampard som tager. Han skyder den ud i fløjen til Joe Cole som laver et indlæg. Drogba kommer først & scorer til 1-0. Det var også stillingen ved pausen. Birk Poulsen tog Fabregas ud og tog Walcott ind. Det meste af anden halvleg går meget lige. Chelsea laver et par defensive udskiftninger og kører sikkert pokalen i hus.
Arsenal sluttede Februar af med en 5-0 sejr.
Månedens sidste kamp var mod rivalerne West Ham det var i FA Cuppen, Arsenal har givet udtryk på af de ville vinde kampen, eller i det hele taget FA Cuppen. Kampen gik som følgene. Allerede efter 4 min. havde Arsenal haft mere end 5 skud inden for målrammen. De var virkelig tændte. Henry havde den største mulighed, men Green fik bokset den væk. 5 min. efter er Arsenal i angreb igen. Denne gang er den offensive venste back med oppe. Chiellini og han scorer til 1-0. Det er hans første mål for Arsenal. Indtil det 37 min. er det stadig 1-0 men Saha vil have sit 20 mål for Arsenal og han scorer sikkert på et oplæg fra landsmanden Thierry Henry. 2-0 til The Gunners. Der var virkelig kraftige skud i bøssen. 4 min. efter laver den argentinske stjerne Javier Mascherano et dumt staffespark på Mavuba. Henry tager ... & hamre den op i krydset. 3-0 til Arsenal. Det var Thierry Henry's 30 mål i denne sæson. Arsenal gik til pausen med et smil på læben og en 3-0 førring. West Ham kom mere med i kampen i anden halvleg. Men Fabregas & Henry skulle lige gøre det lidt værre for West Ham så i det 66 min. Lavede Fabregas et perfekt indlæg til Henry som han bare kunne få til af sejle ind i målet. 4-0. Arsenals fans var vilde af glæde. I samme minut tog Birk Poulsen hans målmands talent Yohann Pele ind på mål istedet for Lehmann. 15 min. før tid skulle det unge engelske talent Anton Ferdinand have et tidligt bad for af skubbe Arsenal stjernen Saha i rykken. Resten af kampen gik på Arsenal angreb som resultetert i en scoring mere. Denne gang var det Thierry Henry igen, som skulle lave et hattrick og fortælle han var verdens bedste angriber!
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
...
22
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »