home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:41:17 ydersog Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  2 Brugere, 833 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (back)AS Roma < Uden job < A.C. Milan < Arsenal
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: (back)AS Roma < Uden job < A.C. Milan < Arsenal  (Læst 60904 gange)
Niko
Gæst

Sv: Kanonerne skal indstilles ..
« Svar #45: 28 Dec 2006, 21:47 »

Kanon kuglerne fløj afsted

Arsenal har ikke tabt en eneste kamp endnu, kan de holde det? Læs det i denne update:

Selvom Hleb er sammenlignet med en dinosaur,
er han en vigtig brik for Arsenal.

14/10 - 06: Arsenal - Aston Villa
Den første kamp i Oktober var mod et hold fra Birmingham, nemlig Aston Villa som havde lavet et par store indkøb, Danskeren Thomas Kahlenberg og Evertons Tim Cahill spillede der nu, denne kamp skulle spilles på Emirates Stadium også kendt som Ashburne Grove, Birk Poulsen stillede i sin stærkeste opstilling, men var det nok ...
Efter 5 min. sparker en vred Julio Baptista , Milan Baros over skindebenet, han får retfærdig et rødt kort. Men det ændrede ikke på Birk Poulsens plan om af spille offensivt og få de 3 point. Det skulle vise sig af være klogt af Poulsen, da hans farligste angriber Louis Saha scorerede efter 16 min. Stolpe ind, og Henry var oplæggeren. Bare 25 min. efter var Saha klar igen, denne gang en friløber som han koldt triller forbi den danske keeper Thomas Sørensen.  Birk Poulsens tropper kunne gå til pausen med en 2-0 føring, han skiftede Henry ud og tog Pedro Léon ind som skulle spille lige bag ved Louis Saha. 5 min. inde i 2. halvleg, skulle Aston Villa også spille med 10 mand, Tim Cahill fik et rødt kort, for at skubbe Pedro Leon. Adebayor skulle også lave et mål for Arsenal, det scorede han i det 69 min. Rosicky var oplæggeren til det flotte mål. I det 93 min. scorede Luke Moore et mål, men der var offside, Arsenal kørte sikkert sejren hjem efter deres 3 mål. Senderos blev Man Of The Match.

18/10 - 06: Arsenal - Olympiakos
Den næste kamp var mod græske Olympiakos, som kommer til byen. Arsenal kunne næsten sikre sig videre deltagelse hvis de vinder den, og kampen ja, den gik også den rigtige vej ...
Allerede efter 1 min. er Robin Van Persie klar med et hug udefra som Olympiakos målmand ikke kunne holde, så var Louis Saha hurtig og klar til af lave sit 10 mål for Arsenal. Ind til det 23 min. sker der ikke rigtig noget vi har mange gode skud udefra, men Fabregas sender Louis Saha afsted og den udnytter han, 2-0 og Sahas andet mål i kampen. I det 29 min. skyder Lehmann en bold op på Saha som han header videre til Henry som skyder første gang, og den ryger ind til 3-0. Efter 40 min. Laver Robin Van Persie et perfekt indlæg som Henry kan sætte panden på og fordoble sin målscoring. 4-0 og første halvleg er ikke engang færdig, det ser lovende ud. Arsenal kunne gå til pausen med 4-0 og var nærmest sikret en sejr, Poulsen tog Saha ud og pillede Walcott ind, da Saha skulle være klar til på Lørdag. Det skulle vise sig af være en god ide af tage Walcott på banen, efter han havde spillet 7 min. scorede han, 10 min. efter Walcott havde scoret skulle Dinoen også lege med, han bragte foran med 6-0, et godt skruet langskud. Kampen endte også 6-0. Robin Van Persie blev Man Of The Match, han lavede 3 Assists.

Arsenal har scoret 16 mål i Champions League, Henry har lavet 6 af dem.

21/10 - 06: Middlesbrough - Arsenal
Dette var Arsenals første udekamp i Oktober, den skulle de selfølgelig vinde, men Birk Poulsen sparede sine angribere grunden er af hans trup skal møde ærkerivalerne Tottenham, som Birk Poulsen rigtig gerne vil vinde, så ingen Saha mål, Thierry Henry er på bænken. Kampen gik sådan ...
Arsenal fik en dårlig start, der gik ingen mål ind, men Middlebrough havde hele spillet i første halvleg og havde et hav af chancer heldigvis har vi Jens Lehmann på mål, meget godt for han tog alt. Begge hold kom til pausen med 0-0, Birk Poulsen tog den halvskadet Adebayor ud og fik franskmanden Henry ind. Det var også en god ide, en lang bold har Clichy bliver skudt op på den gode oplægger Robin van Persie og han laver endnu engang et perfekt indlæg, og den indskiftede franskmand sætter hovedet på og sikre sig en scoring. 0-1 til Arsenal. I det 91 min. scorer Middlebrough et mål som heldigvis bliver anulleret. Puha (: , De sidste 2 min. af overtiden gik som før, Middlebrough prøvede af score, men Lehmann stod en rigtig god kamp og sikrede os 3 point.

Aaron Lennon og Senderos havde man dueller i denne kamp.

28/10 - 06: Arsenal - Tottenham
Dette ærkerivale opgør, er tippet til en Arsenal sejr. Det er på grund af hjemmebanefordelen, Ingen af Arsenals spillere er skadet, men Julio Baptista har et rødt kort, så han kan ikke være med. Denne kamp bliver meget spændene og vi kommer nok til af se mange nærkampe... Efter 2 min. ramte Robin Van Persie stolpen, Og efter 20 min. gjorde han det igen. Man kunne godt se hvem der var på hjemmebane, Tottenham havde ikke haft et eneste skud på mål. I det 30 min. Havde Henry en friløber som han stille og rolig kunne hamre forbi Paul Robinson. 1-0 til The Gunners. Ind til det 45 min. prøvede Tottenham af score, men så lavede Fabregas en kanon bold til Saha, han gjorde samme som Henry også stod der 2-0. 7 min. inde i anden halvleg, havde Arsenal et frispark, det var Dinoen som skulle tage, han laver et hårdt højt indlæg som rammer Kolo Toure i panden og han scorer til 3-0.. Tottenham burde virkelig have det dårligt. Det meste af kampen er der en masse nær kampe og gule kort, men i det 92 min. har vi frispark, et godt stykke ude, det er Robin Van Persie som får lov til af tage, han skyder alt hvad han kan, og laver overligger ind, et kanon hug, 4-0. Arsenal tørre virkelig Tottenham. Van Persie har spillet en kanon måned, og lavede mange mål og assists. Han blev også Man Of The Match.

31/10 - 06: Olympiakos - Arsenal
Denne tirsdag kunne man godt sige grækerne skulle tage revence, efter deres kæmpe nederlag. Arsenal kunne afgøre om du skulle videre allerede nu...
Men Olympiakos scorerede allerede efter 5. min, på et mega drøn.. Efter dette havde vi mange skud udefra, men igen vil gå ind, men i det 24 min. lavede Eboue et indlæg som Saha fik fumlet ind i målet. 1-1, Arsenal er tilbage i kampen. Bare 12 min. efter skulle den højt respekteret Rivaldo også scorer, 2-1 til Grækerne, Arsenal kom bagud endnu engang. 3 min. inde i anden halvleg skulle det blive endnu værre for Arsenal, da Rivaldo scorede endnu engang, denne gang til 3-1. Resten af kampen gik på lave mål, men der kom ingen mål til Arsenal, kun til Olympiakos, denne gang var det den offensive midtbane spiller Rivaldo igen, som lavede hattrick... Det var en ussel anden halvleg fra Arsenals side.

Månedens Priser:

Månedens Spiller: 1. Robin Van Persie , 2. Emile Hesky , 3. Francesc Fabregas
Månedens unge spiller: 1. Francesc Fabregas , 2. Caël Clichy , 3. Mohamed Sissoko
Månedens Manager: 1. Martin Jol , 2. Rafa Benitez , 3. Nikolaj Emil Birk Poulsen

Jeg har valgt ikke og skrive om Liga Cuppen , før vi kommer i Semi Finalen, da jeg ikke føler den har så stor betydning, men vi spillede mod Walsall og den endte 3-2 til os, Saha lavede alle vores mål .. Håber på Ros Og Kritik, da jeg endnu engang har brugt lang tid på det. Jeg har valgt ikke af opgive stillingen i noget, men vi ligger nummer 2.
« Seneste Redigering: 28 Dec 2006, 21:53 af Niko » Logged

Badefar
Manager

Sv: Kanonerne skal indstilles ..
« Svar #46: 28 Dec 2006, 22:04 »

elsker den her blog den er en af de bedste herinde pt både fordi at det er arsenal men også den måde du skriver på er super

Niko
Gæst

Sv: Kanonerne
« Svar #47: 28 Dec 2006, 22:08 »

Jeg har valgt af ændre navnet på bloggen ..

MJ91
Lilleputspiller
*

« Svar #48: 28 Dec 2006, 22:19 »

Fed blog Smiley
Den skal nok blive rigtig god Smiley

Niko
Gæst

« Svar #49: 28 Dec 2006, 22:21 »

Hvad så?
Kan i klare en update mere idag?

Badefar
Manager

« Svar #50: 28 Dec 2006, 22:24 »

jaaaaaaaaaaaaa selvfølgelig

Niko
Gæst

« Svar #51: 28 Dec 2006, 22:42 »

Der kommer en update idag og jeg vil gerne råde jer til når i læser bloggen af komme med en kommentar.. Da jeg bruger meget lang tid på denne blog, og vil meget gerne have ris og ros for det?   Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 29 Dec 2006, 01:48 af Niko » Logged

DrJones
Gæst

« Svar #52: 29 Dec 2006, 00:16 »

synes gerne du må skrive resultatet ved kampen i en oversigt hvor du evt. også skriver hvem der har scoret. Synes det er træls at skulle læse så meget. Tror det er fordi din tekst er med så stor skrift.

Niko
Gæst

« Svar #53: 29 Dec 2006, 01:44 »

Bang Bang

1. November - 1. December

Hleb lavede 2 mål mod Wigan.

I denne November måned var der endnu engang mange kampe, Birk Poulsen har kun tabt en kamp i hans tid som Arsenal Manager, mod Olympiakos, i denne måned skal de møde Fck & Kan sikre sig videre deltagelse i Champions League tjek om de gør det, ved af læse denne update.

4/11 - 06: Wigan - Arsenal
Denne kamp ser let ud for det formstærke Arsenal, de har spillet godt i år og ligger på en anden plads, Wigan har spillet bedre end forventet og ligger på en sjette plads, Arsenal er dog store favoritter. Kampen gik også godt for favoritterne...
 De første 17 min. gik det klart Wigans vej, Kilbane scorerede for dem og de havde mange chancer, men bare 4 min. efter løber Robin Van Persie op og laver en assists, denne gang lægger han op til Hleb aka. Dino, begge har spillet godt i de fleste af Arsenals kampe i år, og det forsætter vist idag. Lige før pausen får vi et straffe som Dino skal tage, han løber hen mod bolden og ... skyder den knald hårdt igennem målmandens hænder. 1-2 efter af have været bagud, hvis Arsenal holder denne stime, ender de højt oppe i år. Arsenal gik også til Pausen med en føring. I det 60 min. har Kilbane et mega hårdt skud, men Lehmann får bokset den ud til et hjørnespark som går helt i vasken. Men i det 78 min. får Wigan udlignet til 2-2, Nu begynte Arsenal af satse alt offensivt. Arsenal pressede og pressede men Wigan målmanden stod fantastisk.

Englands mest solgte plakat.

11/11 - 06: Arsenal - Manchester City
På bagerens dag, møder Arsenal, Manchester City som har spillet meget bedre end forventet, de ligger nemlig nummer 4 i ligaen, det bliver en spændene kamp. Arsenal er favoritter, men skal passe på, da City har et par store spillere. Kampen gik hjemmebane holdets vej, Birk Poulsen spillede kun med Henry i front og valgte af give Gilberto Silva hans debut i år ...
Allerede efter 8 min. bringer Arsenal sig foran 1-0 Henry scorerede med et lob over Isakson. Bare 5 min. Efter Skulle en anden franskmand scorer nemlig Diaby som spiller i nummer 2. Han scorede på et landskud. I det 30 min. havde vi frispark som Fabregas elegant tog sig af og scorede til 3-0. Arsenal Fører 3-0 efter 30 min. Alle fans var helt oppe og kører. Og lige før pausen fordoblede Henry sin scoring, og så stod der 4-0 til The Gunners. Arsenal kunne gå stolt til pausen med en 4-0 føring. Arsenal lavede ingen udskiftninger i pausen. I Anden halvleg sker der ikke rigtig noget før i det 66 min. Hvor Henry sikret sig et hattrick, Van Persie lavede en af sige eftertragede indlæg, som Henry satte panden på. 5-0 over ca. 70 min. Det gik kanon for de røde. Der sker ikke andet i resten af kampen og vi vinder 5-0. En meget god kamp.

18/11 - 06: Chelsea - Arsenal
Arsenal er favoritter i dette Derby opgør, men Birk Poulsen spiller kun med en angriber af lige vel, Chelseas keeper Petr Cech er skadet, så de har Cudicini på mål. Arsenal fik en kamp ligesom i sidste uge, de lavede mange mål ...
Arsenal åbene ballet og efter 10 min. scorede Diaby til 0-1 et framragene langskud Og bare et kvarter efter gjorde Diaby det samme som før lavede et mål, han af driblede Barzagli og Terry og trillede bolden forbi Cudicini, han bliver til noget stort. Lidt før pausen scorede Henry, til 0-3 det var en lang bold som han kunne tage med ind i målet, men da der var 1 min. inde i overtiden lavede Terry et dumt straffespark, Henry skulle tage ... & han scorer sikkert. 0-4 ved pausen til Arsenal, de var rigtig kommet i form. I anden halvleg skete der ikke noget specielt, Arsenal spillede defensivt, og vandt dette derby 0-4 på udebane.

Der var jubel efter vi kom videre.

22/10 - 06: Fc København - Arsenal
Idag kan Birk Poulsen sikre sig videre deltagelse, mon de gør det, det tegner det på, men læs dette og find ud af om de kommer videre ...
Hverfald efter 7 min. laver Baptista sit 5. mål i denne sæson, et eventyrligt skud udefra, helt oppe i hjørnet, 0-1, hvis Arsenal holder den er de videre. I det 12 min. havde Fc København hjørnespark, men det røg over til Hleb som løb ud i fløjen og lavede et indlæg til Saha, som scorede, 0-2 , Nu regner vi med Arsenal er videre, Saha har ikke spillet i 2 kampe og nu kommer han tilbage og scorer meget hurtig, kanon. Efter 18 min. Er er hjørnespark til Arsenal, det er Hleb som tager og han rammer Toure i hovedet og bolden ryger i nettet. 0-3 efter omkring 20 min. en framragene indsats. Men efter 21 min. skulle Henry også vise han kunne noget med en bold, han dribler hele FCK forsvaret og passere Jesper.. 0-4 til Arsenal. Det er Henrys mål nummer 15. i denne sæson. Efter 35 min. scorer Henry igen, Robin Van Persie er oplæggeren.. 0-5 til de rødklædte ved pausen. Birk Poulsen tog Fabregas med det gule kort og Saha ud i pausen og han tog Gilberto Silva & Diaby ind. I det 57 min. scorede Fredrik Berglund til 1-5 Men Arsenal havde vist vundet. I det 75 min. fik Jesper Grønkjær sit andet gule kort som betød han ikke kunne være med til af skaffe FCK deres første point i den sidste kamp. Kampen endte 1-5 til Arsenal som er videre i Champions League 06/07.

Fabregas har været en vigtig profil.

25/11 - 06: Arsenal - Everton
Everton så svage ud efter salget af Tim Cahill, men de havde stadig spillere som Mikel Arteta. Birk Poulsens hold er det eneste i Premier League som ikke har tabt og intet tyder på han vil tabe ...
Efter 6 min. har Everton et frispark, som Mikel Arteta skal tage, men han misser gevalgtig, 6 min. efter har Arsenal et, som Henry skal tage, og han sparker den sikkert ind stængerne, det er han 17 mål. I det 36 min. har Arsenal frispark igen og Henry tager endnu engang og han scorer sikkert igen, 2-0 og Arsenal forsætter deres gode stime. Resten af første halvleg sker der ikke rigtig noget og Arsenal går til pausen med en 2-0 føring mod Everton. Birk Poulsen tog Saha ud og Diaby ind i pausen. 11 min. inde i anden halvleg scorer Senderos, på et hovedstød, så står der 3-0 til hjemmebane holdet. Det meste af kampen har Andrew Johnson en masse chancer men han skyder forbi hver eneste gang, pånær i det 93 min. hvor han bringer Everton på tavlen. Arsenal vinder 3-1.

29/11 - 06: Portsmouth - Arsenal
Arsenal kunne få en meget god måned, især hvis de vinder denne kamp, om de gør kan du læse her ...
Efter 5 min. bliver et Henry mål anulleret. Og Birk Poulsen mener ikke han var offside. Bare 4 min. efter laver Arsenal et kontra angreb og scorer til 0-1, det er Robin Van Persie som laver et indlæg til Baptista som sætter foden iskoldt på bolden. I det 18 min. har Portsmouths offensive midtbane spiller Niko Kranjcar et skud på stolpen. Resten af første halvleg styrer Portsmouth spillet, men klasse keeperen Jens Lehmann tager alle boldene. I det meste af anden halvleg styrer Portsmouth også spillet men vi er meget gode til af udnytte vores dødbolde og det gør vi igen her, Hleb tager hjørnespark og laver et indlæg til Toure som scorer til 0-2 Arsenal ser ud til af vinde kampen, I det 86 min. får den gamle Arsenal spiller Sol Campbell et rødt kort for af rette et spark mod Baptista. Arsenal rejser fra Portsmouth med endnu en sejr.

Månedens Priser

Månedens spiller: 1. Abou Diaby , 2. Thierry Henry , 3. Dimitar Berbatov
Månedens Unge Spiller: 1. Leighton Baines , 2. Micah Richards , 3. Francesc Fabregas
Månedens Manager: 1. Nikolaj Emil Birk Poulsen , 2. Alex Ferguson , 3. Mark Hughes

Spillerstatistik

Flest Mål: Thierry Henry (18)
Flest Assists: Alexander Hleb (12) , Robin Van Persie (12)
Flest Gange Kampens Spiller: Philippe Senderos (3)

Stillingerne

Vi har spillet Liga cup mod Portsmouth som endte 4-0 til os og vi har trukker Coventry i kvartfinalen.
Kom med ris og ros, det en ordre, og spørg gerne efter ss.
« Seneste Redigering: 29 Dec 2006, 02:23 af Niko » Logged

Niko
Gæst

« Svar #54: 29 Dec 2006, 01:50 »

synes gerne du må skrive resultatet ved kampen i en oversigt hvor du evt. også skriver hvem der har scoret. Synes det er træls at skulle læse så meget. Tror det er fordi din tekst er med så stor skrift.

Det kommer der i næste update  Wink

Niko
Gæst

« Svar #55: 29 Dec 2006, 02:18 »

Det kommer der i næste update  Wink
I en halvfræk udgave, så glæd jer  Wink

Møller
Gæst

« Svar #56: 29 Dec 2006, 02:43 »

Godt skrevet Wink

Niko
Gæst

« Svar #57: 29 Dec 2006, 02:43 »

Godt skrevet Wink

Kort sagt  Wink
Tak

Niko
Gæst

« Svar #58: 29 Dec 2006, 11:25 »

Har i nogen ideer til hvad bloggen skal hedde?

Og den næste update bliver lidt anderledes, jeg har valgt af lave et pressemøde, og kun skrive december kampene i tal, da der er 3000 kampe tæt på jul  Smiley
« Seneste Redigering: 29 Dec 2006, 11:30 af Niko » Logged

Niko
Gæst

« Svar #59: 29 Dec 2006, 14:03 »

Interwiew med Arsenal manageren

Denne søndag formiddag, har vi haft et møde med den tidligere Hajduk Spilt anførre og nuværrende Arsenal manager.
Her kommer hele udbyttet af dette Interwiew med Nikolaj Emil Birk Poulsen.

Da du kom til Arsenal, var fansene skuffet over af du skulle være manager, hvad synes du om det?
   - Jeg tænker ikke så meget over det, nu er de jo elle vilde og bakker mig 100% op. Alle managere skal lige vende sig til nye forhold, jeg havde det på samme måde, men jeg kan godt klarer det.

Hvad vil du så med Arsenal?
  - Lige nu skal vi koncentrere os om af vinde Champions League, da den ville bringe en meget stor ære. Men Premier League ville bringe engelsk ære, vi har endnu ikke tabt en kamp. Kun i Champions League, så hvis vi vinder begge ting. Er det kanon. Vi kan os gøre det, alle de spillere vi har Henry, Saha, Fabregas, Hleb, Gallas. Jeg kunne blive ved, jeg har også hjemkaldt Carlos Vela, da jeg mener han er parat til førsteholdsfodbold.

Dine mål er store, men hvorfor købte du Louis Saha? Du råder jo allerede nogen gode angribere.
  - Jeg valgte af købe Saha, pga. Jeg gerne vil holde ved det samme som Arsene Wenger med af købe franskmænd, jeg ved godt han selv er fra Frankrig som måske kan spille en rolle i det. Men Saha er en meget god angriber, han er farlig, han er hurtig. Han er faktisk en perfekt angriber. Jeg har Englands bedste angreb. Måske verdens.

Tak skal du have, tillykke med Tirsdag og jeg håber du vinder med Bayern. Især fordi det er din fødselsdag.
  - Det var så lidt, og tak.

December Kampe:

Arsenal - Fc Bayern 0-1

Sheff Utd - Arsenal 2-2
Arsenal - Watford 7-0
Arsenal - Coventry 3-0

Charlton - Arsenal 4-1
Arsenal - Bolton 3-0
Manchester United - Arsenal 0-2

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010