home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 669 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Personlige fejl
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Personlige fejl  (Læst 837 gange)
Woodfarm
Reserveholdsspiller

Personlige fejl
« : 23 Dec 2006, 23:45 »

Hej gutter

Jeg har ført Lyngby tilbage i superligaen, og jeg spiller ude mod Brøndby. Jeg går til pausen foran 2-0. Men i midt i 2. halvleg og i overtiden formår mine spillere at lave personlige fejl, hvilket gør jeg må "nøjes" med 1 point.
Jeg synes det er ved at blive et problem med mange personlige fejl. Hvad gør I for at undgå dem? Har det noget med mine forsvars kreative frihed?

Juanito
Førsteholdsspiller

Sv: Personlige fejl
« Svar #1: 23 Dec 2006, 23:56 »

Det kan være en bug, har du hentet patchen?

Practise makes Perfect!

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #2: 23 Dec 2006, 23:57 »

Måske, men det kan have noget med dine udtaleser i pressen at gøre. Har du f.eks. udtalt, at I kan slå Bif, så vil spillere, der ikke er gode til at håndtere pres(skjult stat) måske bukke under for presset i løbet af kampen.
Inden du går i gang med kampen, eller evt. lige efter, at du ahr udtalt dig, så tjek om der står SR ud for nogle af spillerne. Gør der det, så kig under "personlig" om der står noget om nervøsitet, anspændt, tvivl osv. Disse spillere skal have moralsk opbakning ved pre-match team talk såsom, "jeg tror på dine evne som fodspiller, eller der er intet pres på dig i dag" Noter dig også, hvilke spillere det er, for det er nemlig ikke altid de samme fra gang til gang der står et SR ud for.

Woodfarm
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 24 Dec 2006, 00:03 »

Har patchen - Tror bestemt ikke det er en bug. Jeg ville umiddelart gætte på spillerne måske skal vende sig til højere tempo?
Men selv et etableret navn som Dan Anton fejler

#ElGuapo
Jeg sagde intet i pressen, ønskede holdet held og lykke før kampen og "jeg tror på dig" til de spillere med "ringe" eller dårligere moral
Edit: I andre kampe har spiller dog været nervøse før kampen, men det er ligeså tit andre der fejler

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #4: 24 Dec 2006, 00:05 »

Har patchen - Tror bestemt ikke det er en bug. Jeg ville umiddelart gætte på spillerne måske skal vende sig til højere tempo?
Men selv et etableret navn som Dan Anton fejler

#ElGuapo
Jeg sagde intet i pressen, ønskede holdet held og lykke før kampen og "jeg tror på dig" til de spillere med "ringe" eller dårligere moral

Det gør fodboldspillere af og til, you know. Smiley

Woodfarm
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 24 Dec 2006, 00:09 »

Det gør fodboldspillere af og til, you know. Smiley

Of course, men nu tjekkede jeg lige mine centerforsvarers statistik (Morten Petersen og Alexander Fischer)
De har hver lavet 7 fejl, hvoraf 2 kostede mål på en halv sæson

Det er måske alligevel ikke så voldsomt mange, men måtte lige af med nogle frustrationer crazy

Icemate
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 24 Dec 2006, 13:53 »

Daniel Agger i Barcelona år 2008, Fejl, der kostede mål / Fejl i alt - 2/3.. Puyol har 4/24 (Efter 12 kampe)

://////

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010