|
Badefar
|
|
hvor ligger jeg den ind det virker nemlig ikke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Så er det lagt op til download!  Hvor på siden ligger det? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
hvor ligger jeg den ind det virker nemlig ikke
Databasen skal ligges i Dokumenter/sportsinteractive/fm07/db Savegamet i dokumenter/sportsinteractive/fm07/games
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
ar ikke en der hedder dokumenter men har en der hedder documents and settings og en der hedder programmer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
ar ikke en der hedder dokumenter men har en der hedder documents and settings og en der hedder programmer
Klik på start så kommer der en boks frem hvor oppe i højre hjørne over "billeder" mappen står der Dokumenter.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
igen har fundet ud af det tak for hjælpen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
Lige en ting mere .. Hvordan får du et serie B hold som Juventus op i den bedste liga ? Det hænger jo ikke sammen ..
det er jo ikke et "rigtigt" serie B hold. Jeg synes nu at deres spillers kvallitet er okay.. De har fortjent lidt medgang efter deres nedrykning 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
når jeg starter et nyt spil står der der er tilstødt en alvorlig fejl og systemet lukker ned
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hansen17
|
|
Godt lavet, dog nogle farvede placeringer, især fck. Hvorfor er chelsea holders i superleaugeu 1 burde det ikke være Barce eftersom de vandt CL??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheoWalcott32
Gæst
|
|
Du må endelig sættes FH (Iceland) ind i Super League # 6 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heavil
|
|
det er jo ikke et "rigtigt" serie B hold. Jeg synes nu at deres spillers kvallitet er okay.. De har fortjent lidt medgang efter deres nedrykning  De er jo et rigtigt serie B hold .. En del italienske hold er jo langt bedre , så jeg forstår det stadig ikke (: Det er jo selv forskyldt at de roder rundt dernede ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
"Files not found"
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
kvs
Lilleputspiller
|
|
Er der mulighed for, at nogen kan uploade dem et sted? Det kunne være meget sjovt at prøve at spille den...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|