|
donut17
|
|
nå så sidder man og overvejer om man skulle tilrette et skin men så kommer problemet: hvordan? jeg vil ikke lave et helt nyt men bare forbedre standard skin'et, så det jeg helt specifikt beder om hjælp til er følgende: 1.en udførlig forklaring på hvordan man ændrer farver på stats? 2.hvordan man udskifter det kedelige grønne græs-baggrunds-billede til noget nyt? Håber nogle af grafikerne kan hjælpe 
|
|
|
|
|
|
Succes is temporary - loyalty is forever
Forza FCK
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
nå så sidder man og overvejer om man skulle tilrette et skin men så kommer problemet: hvordan? jeg vil ikke lave et helt nyt men bare forbedre standard skin'et, så det jeg helt specifikt beder om hjælp til er følgende: 1.en udførlig forklaring på hvordan man ændrer farver på stats? 2.hvordan man udskifter det kedelige grønne græs-baggrunds-billede til noget nyt? Håber nogle af grafikerne kan hjælpe  1. Der er vist en guide i guide sektionen  2. Du skal finde dit billede, gemme det, lægge det ind i dit skins Dit skin --> Graphic --> Backgrounds og sætte det ind og omdøbe det til default  Husk: Det billede der er som standars i skinnet må ikke hedde default! Sådan var det i 06' regner med at det er det samme i 07 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donut17
|
|
Ka ikke imidelbart finde denne guide! er jeg blind? et link evt?
Prøver lige det med billedet - er der nogle specielle ting et nyt billede skal opfylde?
|
|
|
|
|
|
Forza FCK
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Ka ikke imidelbart finde denne guide! er jeg blind? et link evt?
Prøver lige det med billedet - er der nogle specielle ting et nyt billede skal opfylde?
Hmm.. Det er vist noget med at det på google.com er bedst hvis du vælger ''store billeder'' 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donut17
|
|
Hmm.. Det er vist noget med at det på google.com er bedst hvis du vælger ''store billeder''  Store billeder 
|
|
|
|
|
|
Forza FCK
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Fandt ud af, at den var til 06' men her er den  Mon ikke den kan bruges til 07' ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Store billeder  Når du søger på et billede så kan du vælge at den kun viser store billeder 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Berendt
|
|
Jeg skal hilse fra Donut17 og sige tak...  han er ikke lige selv ved sin computer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Jeg skal hilse fra Donut17 og sige tak...  han er ikke lige selv ved sin computer  Det lyder sq mærkeligt det dér!
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 22 Dec 2006, 00:09 af Don Abramovich »
|
|
|
|
|
|
|
Berendt
|
|
 Det lyder sq mærkeligt det dér! hvad?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donut17
|
|
 Det lyder sq mærkeligt det dér! bad ham om det...  ren dovenskab  nå men jeg fik baggrund til at virke og forsøger med stats farver om lidt... så har jeg lige et ekstra spørgsmål: hvordan ændrer man farverne på på menu baren?
|
|
|
|
|
|
Forza FCK
|
|
|
|
|
donut17
|
|
nogen der har svaret?
|
|
|
|
|
|
Forza FCK
|
|
|
|
|
Berendt
|
|
så har jeg lige et ekstra spørgsmål: hvordan ændrer man farverne på på menu baren?
Det kræver at du sætter dig ned i et program som Photoshop, og laver hver enkle del... det er desværre ikke bare at åbne en fil i noteblok, og så ændre farvekoderne... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donut17
|
|
men er der ikke en der kan forklare mig hvordan? over messenger evt?
|
|
|
|
|
|
Forza FCK
|
|
|
|