jannik
Lilleputspiller
|
|
Er jeg den eneste der ikke kan spiller fifa 07 Online over nettet efter den ny patch
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Hej er der nogle der ved om man kan downloade filer m.m til sin PS2? Spiller Fifa og det kunne være fedt og få downloaded noget patch m.m. Håber i vil hjælpe mig... MFJR. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
nogle der har et hurtigt svar?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Jeg har det på samme måde, men jeg tror faktisk ikke man kan. Måske kan man ligge den på sin MP3 også få den over på den måde, ved det ikke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
kunne være fedt vis man kan...!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
kunne være fedt vis man kan...!
Ja meget! Hvem er du (i spillet)? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Ja meget! Hvem er du (i spillet)?  Lige nu spiller jeg med Spurs dig?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
slet ik nogle der ved om man kan?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Lige nu spiller jeg med Spurs dig?
FY FOR FANDEN! Jeg er gudeklubben!  - ARSENAL! Er i sæson 2014.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
FY FOR FANDEN! Jeg er gudeklubben!  - ARSENAL! Er i sæson 2014. hehe jeg syntes Toterne er meget sjove at spille med... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Jeg er blevet en mestertil FIFA07, har det alt for nemt på verdensklasse  Hvordan åbner man den sidste sværhedsgrad?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Hej er der nogle der ved om man kan downloade filer m.m til sin PS2? Spiller Fifa og det kunne være fedt og få downloaded noget patch m.m. Håber i vil hjælpe mig... MFJR. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Jeg er blevet en mestertil FIFA07, har det alt for nemt på verdensklasse  Hvordan åbner man den sidste sværhedsgrad? Er der flere end verdens klasse? Jeg spiller ik' fifa ret meget mere, fordi det er let!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Hej er der nogle der ved om man kan downloade filer m.m til sin PS2? Spiller Fifa og det kunne være fedt og få downloaded noget patch m.m. Håber i vil hjælpe mig... MFJR.  er der ik nogle der vil hjælpe???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Er der flere end verdens klasse? Jeg spiller ik' fifa ret meget mere, fordi det er let!
Ja, jeg mener at have hørt at man kunne købe sådan en i "FIFA07 shoppen".
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|