|
Mikkellas
Gæst
|
|
Dejligt med den liste. Er der nogle af de spillere man kan hente til FCK? Eller skal jeg skifte klub efter sæsonen og se om jeg kan hente dem med en anden klub?  EDIT: Indlæg nr. 900 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
OT:
Fifa 07 eller PES 6 ?
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
OT:
Fifa 07 eller PES 6 ?
Hvad mener du med det?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
Hvad mener du med det?
Troede det var rimeligt oplagt, men hvilket af de to spil skal jeg vælge?
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Troede det var rimeligt oplagt, men hvilket af de to spil skal jeg vælge?
Vidste ikke om du mente hvilket spil vi syntes der var bedst eller noget andet. Jeg ved ikke hvad du skal købe. Du må bare tage det spil du synes er bedst og det du bedst kan lide 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
Vidste ikke om du mente hvilket spil vi syntes der var bedst eller noget andet. Jeg ved ikke hvad du skal købe. Du må bare tage det spil du synes er bedst og det du bedst kan lide  tjah, lidt svært når jeg ikke har prøvet nogle af dem.  det er til xbox 360 skal siges. er blevet lidt træt af call of duty 3 og gears of war 
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
tjah, lidt svært når jeg ikke har prøvet nogle af dem.  det er til xbox 360 skal siges. er blevet lidt træt af call of duty 3 og gears of war  Så må du sgu selv om det. Gosser spiller Fifa på Xbox og siger man ikke kan lave tricks og sådan noget. Derudover er der vidst heller ikke mange ligaer med i Fifa til Xbox. Så hvis det er Xbox tror jeg du skal kigge efter Pro Evolution Soccer og så til næste år prøve Fifa 08, hvor Gosser siger der måske kommer flere ligaer med osv. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
Så må du sgu selv om det. Gosser spiller Fifa på Xbox og siger man ikke kan lave tricks og sådan noget. Derudover er der vidst heller ikke mange ligaer med i Fifa til Xbox. Så hvis det er Xbox tror jeg du skal kigge efter Pro Evolution Soccer og så til næste år prøve Fifa 08, hvor Gosser siger der måske kommer flere ligaer med osv.  tror også det bliver pes 6, da det er mere realistisk  efter hvad jeg har hørt...
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
tror også det bliver pes 6, da det er mere realistisk  efter hvad jeg har hørt... Fifa er blevet bedre end sidste år til PS2 ihvertfald, ved ikke med Xbox versionen nu hvor den danske liga ikke er med og sådan noget. Men du må da have held og lykke med PES så 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
tror også det bliver pes 6, da det er mere realistisk  efter hvad jeg har hørt... Det ville jeg nu ikke sige det er.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
Det ville jeg nu ikke sige det er.
why not?
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
why not?
London .. 
Det er fordi af jeg har begge spil og jeg kan ikke se den store forskel ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Dejligt med den liste. Er der nogle af de spillere man kan hente til FCK? Eller skal jeg skifte klub efter sæsonen og se om jeg kan hente dem med en anden klub?  EDIT: Indlæg nr. 900  Hmm,Duncan er vel den eneste du kan få til klubben. Skal jeg også lave en liste med kommende stjerner til lidt mindre klubber?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Hmm,Duncan er vel den eneste du kan få til klubben.
Skal jeg også lave en liste med kommende stjerner til lidt mindre klubber?
Det må du da gerne  Det ville da hjælpe mig meget. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Det må du da gerne  Det ville da hjælpe mig meget.  Den er oppe 3. eller 4 Januar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|