|
|
|
Kerm
|
|
Hos mig er han G-E-N-I-A-L.. Ved mindre han er faldet igår, så har han 20 i driblinger, frispark og afslutninger, så vidt jeg husker..  - Glæder mig til han bliver lidt ældre..  Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Han er jo kun 14 år. I kan jo ikke forvente han er en stjernespiller i den alder.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cawersk
|
|
Han er jo kun 14 år. I kan jo ikke forvente han er en stjernespiller i den alder.
Det er der jo heller ingen der gør? Jeg har selv haft kigget lidt på ham og det kunne da være jeg skulle se om han var en mulighed til mit Fck hold. Er dog bare i tvivl om jeg kan spille i så lang tid at når at slå igennem :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Det er der jo heller ingen der gør?
Jeg har selv haft kigget lidt på ham og det kunne da være jeg skulle se om han var en mulighed til mit Fck hold. Er dog bare i tvivl om jeg kan spille i så lang tid at når at slå igennem :p
Tja, det er bare en tre sæsoner! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tribute
|
|
Her et SS af Millan i år 2011-2012 sæsonen....  Og her er et af hans sidste kamp... Bare lige for at vise hvilken klasse han besidder 
|
|
|
|
|
|
BOYKOT EA GAMES!
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
Hehe, han bliver virkelig, virkelig, virkelig giftig.. Glæder mig til han bliver 19 rigtigt!!! Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
Tribute
|
|
Han er rigtig skarp... og det var vores første liga kamp i sæsonen... det bliver en spændende sæson med Millan på holdet. 
|
|
|
|
|
|
BOYKOT EA GAMES!
|
|
|
|
|
whispers
|
|
Nu er det jo ik sikkert han bliver god i alle spil da både stats, alder og højde skifter for hvert spil du laver
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Hmm.. I mit spil har han utrolig stor succes på Reserveholdet og u18.. men nu da han er kommet på 1.holdet, så kan han ikk ramme noget som helst...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jens-lyn88
|
|
Jeg er i år 2018 med Dortmund. Og Millan er nok min Vigtigste spiller og han er virkelig god, men desvære har jeg været plaget af masser skader på mit første hold. Men her er et screen af ham.  Og som sagt har han været meget skadet på det sidste  
|
|
|
|
|
|
Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever
Love United - Hate Glazer!!
|
|
|
|
nrq
Lilleputspiller
|
|
hvordan har i trænet ham ? ..
Bar som normalt eller?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bachpoulsen
|
|
Her et SS af Millan i år 2011-2012 sæsonen....  Og her er et af hans sidste kamp... Bare lige for at vise hvilken klasse han besidder jeg har et screen hvor han har scoret 4 mål mod arsenal.... er Fiorentina 
|
|
|
|
|
|
"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."
|
|
|
|