|
Berendt
|
|
 Vil mene han bliver en stjerne en dag  har haft succes ved flere udlejninger og som det ses også på mit reservehold Men utroligt at se hvor god fysik har i forhold til det andet billed af ham...  vil mene at han er god nok til første divison i England fx
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Møller
Gæst
|
|
Jah jeg er godt tilfreds  hehe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Carstensen
|
|
... Hvis nogen er kommet længere vil vi stadig meget gerne se screens..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mikkel-strandgaard
|
|
Men utroligt at se hvor god fysik har i forhold til det andet billed af ham...  vil mene at han er god nok til første divison i England fx Syntes ik han er lige så god i nogen af tingene som han starter men at være. ff afslutninger plejer han da nogle gange at være sytten i
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mijitrix
|
|
Syntes ik han er lige så god i nogen af tingene som han starter men at være. ff afslutninger plejer han da nogle gange at være sytten i
jeps jeg har haft engang hvor han havde 20 i hovedspil og 18 i afslutninger men kan desværre ikk poste et SS af det savet er blevet slettet
|
|
|
|
|
|
Come On You Spurs COYS
lurking
|
|
|
|
|
Carstensen
|
|
jeps
jeg har haft engang hvor han havde 20 i hovedspil og 18 i afslutninger men kan desværre ikk poste et SS af det savet er blevet slettet
Ved mig er han startet med 16 i aflevering og 11 i afslutning...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelsea-4ever
|
|
Tror det er forskelligt fra hvert spil man starter. Jeg har ham nemlig både i mit Atletico og Chelsea spil.. Og det er forskelligt hvad han er virkelig god til.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mikkel-strandgaard
|
|
Tror det er forskelligt fra hvert spil man starter. Jeg har ham nemlig både i mit Atletico og Chelsea spil.. Og det er forskelligt hvad han er virkelig god til.
Ja tror jeg os
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bachpoulsen
|
|
Det er sgu ikke meget han får i ugeløn ! Mærkeligt at han vil nøjes med det  Han er jo lige blevet proffesionel.... næste kontrakt kommer man nok til at give meget mere!
|
|
|
|
|
|
"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."
|
|
|
|
|
hansen17
|
|
jeg uploader lige et billede af ham, hvor han er 18 år
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bachpoulsen
|
|
OT: kan jeg vide hvor du har fundet bille af ham og hvor du har fundet de flag??? så vil jeg blive glad 
|
|
|
|
|
|
"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."
|
|
|
|
|
hansen17
|
|
OT: kan jeg vide hvor du har fundet bille af ham og hvor du har fundet de flag??? så vil jeg blive glad  Ja inde på sortitoutsi.net
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
Orh :O han er betydeligt bedere ved dig, end ved mit hold, og han er endda 20 år i mit spil 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|