Jeg vil da også lige blande mig her i Hattrick Tråden. Jeg har spillet HT siden 31/10-2003.
De første mange måneder tog jeg slet ikke spillet seriøst og fattede faktisk ikke hvad det gik ud på, så jeg brugte en masse penge på underlig ting og sager., men heldigvis lære man jo noget værd dag, og når man først har fået styr på sit hold så behøver man ikke bruge specielt meget tid på det.
Status:
Jeg kom ind i sæson 21, endte som nr 4 der. (VI.602)
I sæson 22 kom man jo lidt bedre ind i spillet og her endte jeg som nr 2 efter FC Fat Ass Monkeys.
I sæson 23 vandt jeg min række men tabte bevidst kval kampen om oprykning da mit hold ikke var godt nok.
Sæson 24 vandt jeg igen og ville prøve lykken med V. Fik 37 point.
Sæson 25: Havnede i en pæn svær række, V.218. Jeg fik en målscorer på 40-40 og fik en 5 plads som betød kval kamp. I kval kampen mod Kvik Søby endte den i straffesparkskonkur
rance hvor jeg desværre havde glemt at sætte skyttere

Efter 4-4 i den odinær spilletid tabte jeg 4-9. Det betød så nedrykning.
Sæson 26: Her vandt jeg række VI.545 som hidtid har været den fedeste tid i HT. Her tænker jeg på at der var så meget gang i konference, det kom heletiden nye emner op og man svinede hinanden for sjovt.
Jeg rykkede så direkte op fra VI.545 og nu her jeg i
V.241 Jeg ligger PT nr 5 med 4 point, det er en meget tæt række og mit mål er at få en kval kamp.
Jeg har også haft 2 U20 landholdspillere:
Stephen Tikabba (59806629) <- solgt for 16,6
Selatin Raco (48979459) <- solgt for 10.0
Desværre skete der noget med Racos ejer

Men det var lidt om mit hold, hedder forresten kiko - BAB 95 (200071)