home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 684 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Overvurderet?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Overvurderet?  (Læst 1003 gange)
DenckerDK
Ynglingespiller

Overvurderet?
« : 19 Dec 2006, 12:17 »

Er der andre end mig der mener at de f.eks Fck er overvurderet med hensyn til europæisk i FM07? 2 ud af 3 gange kommer de i Champions League i første sæson uanset om man er træner for dem eller træner i en anden liga. Ikke fordi det gør mig noget da jeg er FC fan, men lidt urealistisk. I et spil med Chelsea har agf kvalificeret sig til gruppespillet i sæson 11/12 hehe.
Har lige startet et op med FCK og skulle møde AEK Athen i 3.runde af kvalen. Vandt 2-0 ude og da jeg hev en 1-0 sejr hjem på hjemmebane var det igen et dansk hold i det forjættede land. Der er blevet trukket lod og skal spise skeer med Liverpool FC, FC Porto og tror såmænd det er CSKA Moskva. Skulle ikke overraske mig hvis jeg går videre.

Ved ikke om det er noget der er værd at diskutere det her med danske hold i champions league sammenhæng i FM men nu ser jeg lige på det.

Football Manager spillene - The Best Manager Games EVER.

Flere point til dansk klubfodbold i europæisk sammenhæng, TAK

Heavil
Reserveholdsspiller

Sv: Overvurderet?
« Svar #1: 19 Dec 2006, 12:31 »

Er der andre end mig der mener at de f.eks Fck er overvurderet med hensyn til europæisk i FM07? 2 ud af 3 gange kommer de i Champions League i første sæson uanset om man er træner for dem eller træner i en anden liga. Ikke fordi det gør mig noget da jeg er FC fan, men lidt urealistisk. I et spil med Chelsea har agf kvalificeret sig til gruppespillet i sæson 11/12 hehe.
Har lige startet et op med FCK og skulle møde AEK Athen i 3.runde af kvalen. Vandt 2-0 ude og da jeg hev en 1-0 sejr hjem på hjemmebane var det igen et dansk hold i det forjættede land. Der er blevet trukket lod og skal spise skeer med Liverpool FC, FC Porto og tror såmænd det er CSKA Moskva. Skulle ikke overraske mig hvis jeg går videre.

Ved ikke om det er noget der er værd at diskutere det her med danske hold i champions league sammenhæng i FM men nu ser jeg lige på det.

Tjaa nu kom de jo med i virkeligheden , så det vel ik ' overvurderet ? (:
AEK mener jeg er en nemmere lodtrækning end Ajax , så der burde de vel gå videre ..

Dog har jeg været udefor at de slog Milan ud i mit seneste spil efter 1-2 ude , så vandt de naturligvis 3-0 hjemme Opstemt
Der døde realismen vist lige et øjeblik .. (:

DenckerDK
Ynglingespiller

« Svar #2: 19 Dec 2006, 12:39 »

ja en lille smule måske. Men ok danske hold med europæisk er jo noget vi alle kan li

Football Manager spillene - The Best Manager Games EVER.

Flere point til dansk klubfodbold i europæisk sammenhæng, TAK

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 19 Dec 2006, 13:00 »

jeg syntes de er lidt overvurderede, da jeg somme tider har oplevet at fck i første sæson er kommet til eufa cup finalen. Og det har jeg ikke kun set 1 gang, men flere. Lige lovlig langt de er kommet.

230017
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 19 Dec 2006, 14:19 »

Det kan også have noget at gøre med, hvor mange ligaer, du spiller med og hvor stor en database. Jo flere spillere fra DK og ligaer, hvor fck kan hente spillere, jo bedre er fck i forhold til hold fra andre ligaer...

awn12
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 19 Dec 2006, 22:36 »

FCK er overvurderet, i mit spil har de været med i Champions League 5-6 åpr i træk og jeg mødte dem sågår i semi-finalen i sæsonen 2011-2012, og de har spillere som Landreau, Anelka, Gravesen, Jon Dahl og Eto'o rendende rundt

Nicolaj
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 19 Dec 2006, 22:40 »

Det er i hvert fald ikke realistisk, at spillere af den klasse slutter sig til FCK

dandy
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 19 Dec 2006, 22:52 »

det ved man jo aldrig om de kommer så langt de næste år

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 19 Dec 2006, 22:56 »

det tror jeg ikke ligefrem de gør. Men i mit spil har jeg mange ligaer med, men det har vel ikke noget at gøre med om Fck kommer i Uefa cup finalen .

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 20 Dec 2006, 02:15 »

Slap lidt af gutter .. Det er jo ikke mange år siden Brøndby nåede Uefa cup kvartfinalen , OB har slået Real Madrid og FCK har slået Man Utd ..
Danmark vandt EM .. Jan Koller går til ballet .. Alt kan lade sig gøre (;

Det er nok svært for SIgames at forudsige fremtiden , og den type spillere , der er nævnt vil nok ikke skifte dertil , da ligaen er uattraktiv ..

Men på den anden side , så hvis pengene er gode nok , så vil de fleste spille hvor som helst .. Den bruger flere australske og arabiske klubber .. (:

FCK er ikke overvurderede , og det er ikke bare fordi det er mit arbejde i kritiserer , men se lidt realistisk på mulighederne , hvis i dropper jeres fordomme om Don Ø og den danske liga (:

wirenfeldt
Gæst

« Svar #10: 20 Dec 2006, 02:26 »

Slap lidt af gutter .. Det er jo ikke mange år siden Brøndby nåede Uefa cup kvartfinalen , OB har slået Real Madrid og FCK har slået Man Utd ..
Danmark vandt EM .. Jan Koller går til ballet .. Alt kan lade sig gøre (;

Det er nok svært for SIgames at forudsige fremtiden , og den type spillere , der er nævnt vil nok ikke skifte dertil , da ligaen er uattraktiv ..

Men på den anden side , så hvis pengene er gode nok , så vil de fleste spille hvor som helst .. Den bruger flere australske og arabiske klubber .. (:

FCK er ikke overvurderede , og det er ikke bare fordi det er mit arbejde i kritiserer , men se lidt realistisk på mulighederne , hvis i dropper jeres fordomme om Don Ø og den danske liga (:
Smukt sagt! Smiley

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 20 Dec 2006, 12:08 »

Smukt sagt! Smiley

Sådan er det jo , når man filosoferer klokken kvart over 2 om natten ;b

wirenfeldt
Gæst

« Svar #12: 20 Dec 2006, 12:10 »

Sådan er det jo , når man filosoferer klokken kvart over 2 om natten ;b
Hehe, lige nøjagtig. Havde selv tænkt mig at komme med et kvalificeret svar, som kunne få dem til at tie stille. Men kunne ikke rigtig få smidt nogle ordenlige formuleringer sammen. Sidder med 2.g-opgave, så har lidt travlt Opstemt

F.C.K.
Gæst

« Svar #13: 20 Dec 2006, 12:13 »

Hehe, lige nøjagtig. Havde selv tænkt mig at komme med et kvalificeret svar, som kunne få dem til at tie stille. Men kunne ikke rigtig få smidt nogle ordenlige formuleringer sammen. Sidder med 2.g-opgave, så har lidt travlt Opstemt
Good Luck.. Mener fuldsændig det samme som i to

Ramsdal
Gæst

« Svar #14: 20 Dec 2006, 15:17 »

Hvis det er urealistisk er det vel også urealistik at man fører et tjekkisk hold til finalen i 2012?
Selvfølgelig et spillet lidt urealistik på længere sigt det kan jo ikke undgåes,.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010