|
DrJones
Gæst
|
|
NY BLOG
Indstillinger: Version: 7.0.1 Database: Stor Ligaer: Danmark (2.Div) England (League One) Frankrig (Ligue 2) Italien (Serie B) Norge (Adeccoligaen) Spanien (Segunda) Tyskland (Regionalliga) Sverige (Superettan) Load alle spillere fra: Argentina, Brasilien Chile, Colombia Danmark, Sverige & Norge
Hvilken klub ?
Hvem skal jeg være ? Det vil jer gerne have jer til at hjælpe med at vælge. Det eneste krav at holdet er inde for de spil indstillinger jeg har valgt. Er selv favorit af et mindre hold hvor jeg skal kæmpe mig op gennem rækkerne. Så skriv hvem i synes jeg skal vælge.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 20 Dec 2006, 17:43 af DrJones »
|
|
|
|
|
|
|
cube
|
|
Jeg synes du skulle prøve kræfter med Birmingham
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Møller
Gæst
|
|
Har nogle forslag her: Esbjerg fB (Få fiskerne op og tjene penge på andet end fiskeksport) Crewe (Lav Hawk1nZ efter og få dem til tops) Paris SG (De har været nede nogle år, få dem tilbage igen)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DrJones
Gæst
|
|
Jeg synes du skulle prøve kræfter med Birmingham @ Cube: Lyder spændende så kan vi osse se bendtner i aktion. Har nogle forslag her: Esbjerg fB (Få fiskerne op og tjene penge på andet end fiskeksport) Crewe (Lav Hawk1nZ efter og få dem til tops) Paris SG (De har været nede nogle år, få dem tilbage igen)
@ Møller: Vil ik lave en med med Crewe hvis folk vil samligne den med den Hawk1nz havde. Kan slet ik leve op til Hawk1nZ niveau. De andre to lyder udfordrende.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DrJones
Gæst
|
|
@ Berendt: Lyder spænende og Monaco kunne godt trænge til at få en hop op af stigen igen. Marseille har et spændende hold og der helt sikkert noget materiale at arbejde ik fordi der ik os er det i Monaco. Fransk klingrer faktisk godt i mine tanker.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jowi02
Lilleputspiller
|
|
Liverpool - You'll never walk alone!
Kunne være spændende at følge Agger's udvikling.
Små justeringer, så har du et hold som kan kæmpe med om Premier League titlen hvert år.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DrJones
Gæst
|
|
Har tilføjet en afstemning.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DrJones
Gæst
|
|
Liverpool - You'll never walk alone!
Kunne være spændende at følge Agger's udvikling.
Små justeringer, så har du et hold som kan kæmpe med om Premier League titlen hvert år.
@ jowi02: Liverpool og Agger er spændende. Men tror det er hold måske er lidt for meget stor hold til det jeg selv ønsker. Men er med i planerne.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marchena
|
|
Valencia \o/
|
|
|
|
|
|
“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!" - George Costanza http://threelittlefantas.blogspot.com/
|
|
|
|
|
DrJones
Gæst
|
|
Valencia \o/
@ Marchena: Hvorfor kommer det ik bagpå mig du svarer Valencia ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jowi02
Lilleputspiller
|
|
@ jowi02: Liverpool og Agger er spændende. Men tror det er hold måske er lidt for meget stor hold til det jeg selv ønsker. Men er med i planerne.
Kan godt forstå det. Man vil gerne have lidt udfordring. Men de franske klubber som er blevet nævnt er eller ikke helt dumt. Dog det problem at jeg personligt, ikke ved så meget om den franske liga. Men det kunne jeg jo komme til...!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DrJones
Gæst
|
|
Kan godt forstå det. Man vil gerne have lidt udfordring. Men de franske klubber som er blevet nævnt er eller ikke helt dumt. Dog det problem at jeg personligt, ikke ved så meget om den franske liga.
Men det kunne jeg jo komme til...!!
Jah det franske virker rigtig spændende.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mini90
|
|
Har også tit tænkt på at lave en blog, men billeder osv. der skulle gører bloggen spændene at læse er jeg ikke mester til.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dusty78DK