|
Severinsen
|
|
Jeg har fået fantatisk meget llyst til at spille engelsk 1 division, men mine 1 divisions trøjer er der ikke mere ?!:S hvordan kan det være ? nogen der kan/vil hjælpe ??
|
|
|
|
|
|
(L) AC MILAN (L)
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Jeg har fået fantatisk meget llyst til at spille engelsk 1 division, men mine 1 divisions trøjer er der ikke mere ?!:S hvordan kan det være ? nogen der kan/vil hjælpe ??
Måske du har lavet en komplet uninstall for nylig og glemt at sætte grafikken tilbage igen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Severinsen
|
|
jamen har hentet alle de gode patches?.. de er der, men 1 divisions trøjerne er væk :S
|
|
|
|
|
|
(L) AC MILAN (L)
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Måske skal du fjerne hakket i "brug udseende" ellers så prøv et nyt spil.
Hvor har du downloadet trøjerne?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Severinsen
|
|
har selvfølgelig downloadet dem her inde  , ved ikke helt hvad du mener "fjerne hakket" ? :S :S
|
|
|
|
|
|
(L) AC MILAN (L)
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
har selvfølgelig downloadet dem her inde  , ved ikke helt hvad du mener "fjerne hakket" ? :S :S Fluebenet? inde under "indstillinger" og så "display og lyd". 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Severinsen
|
|
det har jeg prøvet :S.. er meget træt af det, for det er KUN i enland det er sket ... 
|
|
|
|
|
|
(L) AC MILAN (L)
|
|
|
|
|
Cawersk
|
|
Så geninstaller trøjerne og alt det der? så burdet det virke.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
det har jeg prøvet :S.. er meget træt af det, for det er KUN i enland det er sket ...  1 Fjern fluebenet 2. lukke fm ned 3. starte evt. et nyt spil Prøv det  Eller så kan jeg ikke hjælpe.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Severinsen
|
|
Har jeg prøvet nu .. det virker ikke  Men ellers tak for hjælpen 
|
|
|
|
|
|
(L) AC MILAN (L)
|
|
|
|
|
|
|
Severinsen
|
|
der er bare et problem sidst jeg afinstallerede det, der blev alle patchene inde i spillet :O ?
|
|
|
|
|
|
(L) AC MILAN (L)
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
der er bare et problem sidst jeg afinstallerede det, der blev alle patchene inde i spillet :O ?
Så afinstaller du da bare patch´sne først 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Severinsen
|
|
hvordan gør jeg det ? 
|
|
|
|
|
|
(L) AC MILAN (L)
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
hvordan gør jeg det ?  Nu ved jeg ikke hvilket windows du har,men jeg plejer at trykke i mit windows xp home edtion "start/kontrolpanel/tilføj eller fjern programmer og så finder jeg patchen på den liste der komnmer frem.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|