niller122
|
|
hvem er det største talent i FM07 ??
hvad spiller han?? hvor spiller han henne?? hvor han fra?? hvorfor mener du han er det største talent??
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER
|
|
|
|
cube
|
|
Arhh, det ved jeg sgu' ikke. Den er svær, men kan da nævne én.
Raul García hvad spiller han?? MC/OMC hvor spiller han henne?? Osasuna hvor han fra?? Spanien hvorfor mener du han er det største talent?? Fordi hans stats er så forbandet gode.
|
|
|
|
|
|
|
|
niller122
|
|
er det ikk ham der på 20 år heller så noget ?
og så er han på spaniens u21 landshold ?
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Cristiano Ronaldo
ikke fordi at han er min yndling men han er et stort talent hvad spiller han?? OMV/OMH hvor spiller han henne?? i Manchester United hvor han fra?? Portugal hvorfor mener du han er det største talent?? fordi at han er sprudlende med en fodbold
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Matteo Paro hvad spiller han?? DMC hvor spiller han henne?? Juventus hvor han fra?? Italien hvorfor mener du han er det største talent?? Det er sjælendt at modstanderne kommer forbi ham 
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
cube
|
|
er det ikk ham der på 20 år heller så noget ?
og så er han på spaniens u21 landshold ?
Det kan godt passe 
|
|
|
|
|
|
|
|
niller122
|
|
okk..
ham kender jeg godt.. han er pænt god.. ved du hvor meget Osasuna ca. vil have for ham ?
|
|
|
|
|
|
|
|
Suicide
|
|
Maurico Gómez ST / Bo Unversidad de Chile Chile Han banker kasser ind i lands, turnerings, cup og træningskampe og han er BILLIG 
|
|
|
|
Sådan gøres en entré i crewet!! Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper 
|
|
|
|
whispers
|
|
Maurico Gómez ST / Bo Unversidad de Chile Chile Han banker kasser ind i lands, turnerings, cup og træningskampe og han er BILLIG  Har aldrig oplevet han har banket nogle kasser ind :/
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Diego hvad spiller han?? Fodbold og OMC hvor spiller han henne?? Werder Bremen hvor han fra?? Brasillien hvorfor mener du han er det største talent?? Han er 21 og har allerede spillet i Porto . Han er utrolig sikker i sit spil og minder meget om Kaka
|
|
|
|
|
|
|
|
Suicide
|
|
Har aldrig oplevet han har banket nogle kasser ind :/
Set ham til at tage frispark
|
|
|
|
Sådan gøres en entré i crewet!! Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper 
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
hvad spiller han?? Fodbold  og OMC 
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Diego hvad spiller han?? Fodbold og OMC hvor spiller han henne?? Werder Bremen hvor han fra?? Brasillien hvorfor mener du han er det største talent?? Han er 21 og har allerede spillet i Porto . Han er utrolig sikker i sit spil og minder meget om Kaka Hvorfor skriver du altid med Verdana i almindelige indlæg  kunne godt tænke mig at vide det, for jeg gider dsq ikke til at lave det hvergang!
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Hvorfor skriver du altid med Verdana i almindelige indlæg  kunne godt tænke mig at vide det, for jeg gider dsq ikke til at lave det hvergang! Jeg synes det er en pænere skriftype og den er lettere af læse. Da den er mere overskuelig. Det er bare en god vane 
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Jeg synes det er en pænere skriftype og den er lettere af læse. Da den er mere overskuelig. Det er bare en god vane  Okay! vil gi' dig ret i den er meget pænere men orker ikke at skrive alt det der [font=Verdana] noget...
|
|
|
|
|
|
|
|