home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 598 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  FC Nordsjælland - Kampen om Europa
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Gode indkøb?
Ja! alle 4
- 4 (21,1%)
2 af dem!
- 5 (26,3%)
3 af dem!
- 3 (15,8%)
1 af dem!
- 5 (26,3%)
slet ikk nogen af dem!
- 2 (10,5%)
Antal Stemmer: 19

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: FC Nordsjælland - Kampen om Europa  (Læst 3469 gange)
Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
FC Nordsjælland - Kampen om Europa
« : 15 Dec 2006, 15:24 »

Hej og velkommen til denne blog. har tænkt meget over det og har tænkt mig at starte en ny blog.


Kaos i FC Nordsjælland!
1. juli 



Morten Wieghorst er idag blevet fyret i FCN efter at han var stærkt utilfreds med nogen ting. Allan K. Pedersen meddelte her til formiddag at Morten Wieghorst var blevet fyret, men nævnte ikke hvad der var sket.  I stedet for har vi ansat en uerfaren Dansker ved navn Danni Mickelborg. Danni sagde efter han var blevet prænsenteret at han var rigtig stolt over at blive ansat i sådan en klub som FCN. Jeg vil ønske FCN i Europa og jeg har tænkt mig at opfylde mit eget ønske.
« Seneste Redigering: 16 Dec 2006, 08:44 af Dannimh » Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Nordsjælland - Kampen om Europa
« Svar #1: 15 Dec 2006, 15:29 »

kunne ikke få nogen billede ind
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Nordsjælland - Kampen om Europa
« Svar #2: 15 Dec 2006, 15:33 »

Lidt kort indleding, kunne godt have ønsket mig den lidt længere... Men glæder mig da til at høre om Nordsjælland.!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Nordsjælland - Kampen om Europa
« Svar #3: 15 Dec 2006, 20:43 »

Talent til FCN!
5. juli

Kasper Risgård er  ny spiller i FCN. Summen lyder på 1.5 mio. Risgård er en talent fuld ung mand. Jeg har holdt et godt øje til Risgård gennem et stykke tid. Risgård kommer fra Aab. Risgård skal forstærke mit forsvar, da vi ikk havde mange inden vi fik ham. 


Kasper Risgård.. Forsvarspiller. 1,5 mio.











Endnu et talent
5. juli

Endnu et talent til FCN. Det er Ari Nyman som kommer fra Finland. Klubben han kommer fra hedder FC Inter fra Finland. Han spiller også for landsholdet hvor han lige nu har spillet 12 landskampe. Nyman er et ungt talent. Han er 22 år gammel og skal nok vise sig at blive vigtig.   


Ari Nyman.. Forsvarspiller. 1,4 mio.






Erfaren spiller til FCN
12. juli

Så har jeg fået fat i en rutineret spiller. Det er Stefan Bidstrup der er tale om. Bidstrup er gammel Viborg men var på fri transfer. Bidstrup kan blive rigtig vigtig da han har prøvet lidt af værd. Men jeg håber han for spillet nogen gode sæsoner her i FCN.

Stefan Bidstrup. Forsvar/Midtbanespiller. Fri transfer.





Ny spiller til FCN
13. juli

Den sidste spiller der er blevet købt er en fra Silkeborg. Der er snak om Henrik Schnedler der også er Forsvarspiller. Nu har vi hentet de spillere vi skulle hente i denne omgang. Henrik har spillet i Silkeborg siden 2001. I den tid har han spillet god fodbold. Han er 28 år gammel.

Henrik Schnedler. Forsvarspiller. 1. mio.







Dansk Super Cup Finale 2006
15. juli.

I dette års udgave skulle Randers og FCK spille i Finalen. Randers spillede en rigtig god kamp men Gravgaard scorere det endelig mål i kampen efter 25 min.

Randers FC - FC København  0-1










FCM - FCN 1. Spillerunde
19. juli.

Denne kamp var min Debut kamp og jeg havde glædet mig meget til denne kamp. Modstanden hed FC Midtjylland. Vi spillede en rigtig flot kamp og Morten Nordstrand kunne bringe os foran efter 10 min. Inde i 2. halvleg bragte T. Lindrup os på 2-0 efter 65 min. Jeg synes det var en fed sejr og debut. Vi spillede en kanon kamp og fik vores spil til at fungerer.

FC Midtjylland - FC Nordsjælland  0-2
« Seneste Redigering: 16 Dec 2006, 08:47 af Dannimh » Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Nordsjælland - Kampen om Europa
« Svar #4: 15 Dec 2006, 20:49 »

God opdate. Denne blog ser ud til at blive en del bedre end dine forrige..

Det eneste jeg godt kunne tænke mig, er noget mere tekst..!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Nordsjælland - Kampen om Europa
« Svar #5: 15 Dec 2006, 20:51 »

God opdate. Denne blog ser ud til at blive en del bedre end dine forrige..

Det eneste jeg godt kunne tænke mig, er noget mere tekst..!
tror ikk der rigtig kommer mere
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Nordsjælland - Kampen om Europa
« Svar #6: 15 Dec 2006, 20:58 »

tror ikk der rigtig kommer mere
Hm.. Lidt ærgeligt. Men det er jo din blog, og jeg synes de har forbedret dig siden din sidste blog.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

ronen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC Nordsjælland - Kampen om Europa
« Svar #7: 15 Dec 2006, 21:02 »

Spændende med en blog fra ens hjemby!! :-)
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Nordsjælland - Kampen om Europa
« Svar #8: 15 Dec 2006, 21:05 »

Spændende med en blog fra ens hjemby!! :-)

okay sejt
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Nordsjælland - Kampen om Europa
« Svar #9: 16 Dec 2006, 08:47 »

der kommer nok update idag!    Wink
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: FC Nordsjælland - Kampen om Europa
« Svar #10: 16 Dec 2006, 13:26 »

Jææææ, gode indkøb. FCN er gode, god åbnings-mantch
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Nordsjælland - Kampen om Europa
« Svar #11: 16 Dec 2006, 15:55 »

Nordsjælland bliver ved!
23. juli.

2. spillerunde i SaS-ligaen var mod Randers FC. 1 halvleg gik stille og roligt uden mål. I pausen blev K. Risgård skiftet ind til hans debut kamp. Den samme mand kommer til at afgøre denne kamp. Risgård scorer til 0-1 efter 91 min. en smule heldigt sejr da Randers ellers spillede godt men de 3 point er hjemme. Kim Christensen vores bedste mand.

Randers FC - FC Nordsjælland  0-1





AaB kampen!
30. juli.

Vi skulle tage imod AaB på Farum park. Det var en hård kamp som jeg havde sagt til drengene. Vi kommer foran på et selvmål efter 7 min. spil. AaB presser godt men det er igen os der for bolden i kassen. D. Olsen til 2-0 efter 40 min. Det var igen os der scorere til 3-0 med 35 min. tilbage. Vi havde lige mange chancer, men vi var bare mere skarpe.

FC Nordsjælland - AaB  3-0





Viborg på besøg!
6 August.

Vi var favoritter mod et godt Viborg hold og jeg sagde til mine drenge at de skulle være tændtet fra start. Der var mødt 3005 tilskurer op til kampen. Vi har rigtig mange muligheder fór at bringe os foran. A. Nyman var vores bedste spiller. Viborg kom også frem til mogen store chancer men de fik den heller ikke ind.

FC Nordsjælland - Viborg  0-0





FCN på besøg i Esbjerg!
12 August.

Vi var igen favoritter i en svær kamp mod Esbjerg. Vi var under pres hele kampen og første halvleg gik fint nok. I pausen Kom en debutant på banen. S. Bidstrup var debutanten som også kom til at blive vigtig. S. Bidstrup scorere nemlig i det 74. min til 0-1. Esbjerg svare hurtigt igen A. Nøhr på frispark efter 84 min. Vi var under pres hele kampen.

Esbjerg - FC Nordsjælland  1-1
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Heitmann
Gæst
 
Sv: FC Nordsjælland - Kampen om Europa
« Svar #12: 16 Dec 2006, 16:48 »

Udemærket blog - men vil sige det såen - det er ikke den bedste jeg har set !
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Nordsjælland - Kampen om Europa
« Svar #13: 18 Dec 2006, 15:37 »

God blog.

Du skal vist lige have styr på billederne så de ikke bliver så "grumsede´" og måske ikke lige et billed ved hver kamp update.

Ellers fedt klubvalg  Thumbs Up
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Nordsjælland - Kampen om Europa
« Svar #14: 22 Dec 2006, 19:11 »

Nyman til landskamp!
16.August
Af Hans M Larsen  BT Sport!
A. Nyman havde en kanon landskamp for Finland og derfor havde vi kontaktet Nyman i FCN. Vi havde et interview med ham efter træning, hvor Nyman siger sådan her:
"Jeg er meget stolt af mig selv og synes også selv at jeg havde en god kamp. Jeg takker for den gode opbakning jeg fik for tilskurerne."
Jeg spurgte der efter hvad han synes om livet i FCN.
"Jeg er meget glad for at være kommet til FCN. Jeg synes det er en klub der kan nå meget langt og måske også vinde det danske mesterskab. Jeg er meget glad for min Manager Danni Mickelborg."Efter interviewet gik Nyman i bad sammen med hans holdkammerater. 



Svensk talent til FCN
19.August
Af Hans M Larsen BT Sport!
FCN har hentet deres sidste forstærking til klubben i denne omgang. Der er tale om det svenske talent Dennis Boskailo.  Jeg fik både et interview med Mickelborg og Boskailo. 
Mickelborg sagde dette:
"Boskailo er et kæmpe talent og vil helt sikkert kom til at gøre en forskel på mit hold. Han kommer til at blive guld værd" 
Boskailo sagde selv:
"Jeg er meget glad for at komme til FCN. FCN er en klub der vil frem i tabellen og jeg bidrage med alt hvad jeg har"
Det lydes at dette køb er på en sum af 600.000 kr
.


6.spillerunde
20.August

Idag skulle betegnes som en nem kamp. Vi skulle spille mod AC Horsens hjemme og vores tilskurere forventede en sejr. Kampen kom igang og J. Santala skal kun bruge 6 min til at bringe os foran 1-0. Et rigtig flot hovedstøds mål meget flot af ham, T. Lindrup med inglægget. D. Olsen fik en kæmpe mulighed efter et kvarter men sender den lige over mål. Igen for vi en kæmpe mulighed, denne gang A. Nyman som sender den i sidenettet. Vi spillede den flot rundt og J. Santala sætter foden på og MÅÅÅÅÅÅL!! 2-0 efter en halv time. Lige inden pausen for AC Horsens en kæmpe chance, men er ikke skarpe nok. 2 halvleg sker der ikke det vilde og vi kører sejren sikker hjem.          

FC Nordsjælland 2-0 AC Horsens





2.Runde pokalturneringen
23 August

Vi skulle på besøg i Ringkøbing og denne kamp regnede jeg virkelig at vi vandt. Det skulle også vise sig at gå til vores side. Vi var kæmpe farvoritter mod et lilleput hold. M. Nordstrand starter med en kæmpe chance efter 40 sek. Samme Nordstrand bringer os foran 0-1 med et kanon mål efter kun 2 min. Vi spillede en kanon kamp og det kunne også ses på vores spil. Nordstrand scorer igen til 0-2 efter 10 min. Nordstrand for da også sit hatrick efter blot 20 min gør han det nemlig til 0-3, fra en anden bold fra Lindrup som havde et kanon skud . 0-4 målet kom også, de var Santala der skulle stå for det mål. Ringkøbing havde ingen ting at byde på 1 halvleg, men i 2. halvleg kom de lidt bedre med men ingen mål. Det var nemlig os igen der skulle dominere halvlegen. Først i det 80 min. Kommer Kamwendo med et godt mål til 0-5, jeg er glad for den mand. 2 min senere er det Santala der kan scorer det sidste mål i kampen, med flot op spil af hele holdet. Denne sejr gav kæmpe selvtillid i truppen. Det var en rigtig flot og lækker kamp vi fik spillede her. Jeg havde et interview med en jounalist efter kampen.

Ham: "Danni... hvad synes du om kampen idag...? eller hvad er dine mål for denne turnering?"
Mig: "Ja altså jeg synes holdet idag spillede en brag af en kamp og satte RIngkøbing på plads! Der efter vil jeg sige mine mål for denne turnering er vi self. skal prøve at vinde den også ellers bare spille god fodbold!"
Ham: "Okay det lyder godt! I har jo fået en kanon start på ligaen, Kan vi forvente at i også ligger i top 3 til vinterpausen?"
Mig: Jeg vil sige det på den måde at, vi nok vil kæmpe alt hvad vi kan for at blive oppe i toppen. Jeg vil ikke love noget"Ham: "Okay tak glæder vi os til at se"
Mig: "selv tak du"



Ringkøbing 0-6 FC Nordsjælland
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010