home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:41:33 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1040 Gæster Online.

Indlæg: 1132895 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  AS Roma
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: AS Roma  (Læst 7561 gange)
Mastikainen
Gæst
 
AS Roma
« Svar #30: 18 Dec 2006, 18:07 »


Onsdag d. 20 september 2006


Rivalopgør i Milan



3. kamp i Serie A

AC Milan 2 - 0 AS Roma

1 - 0 Yoann Gourcuff (28)
2 - 0 Massimo Ambrosini (58)

Kampens spiller:

Dida (8)

Skader / udvisninger:

Ingen



I dag tog AS Roma turen til AC Milan.



Cristian Chivu og de andre fra Roma fik nok, at se til i kampen mod AC Milan.
Milan var fra start favoritter til, at vinde kampen.
Roma havde ellers nogle enkelte chancer hvor de kunne have pyntet lidt på resultatet.

"Nej det var ikke en god kamp i dag. Vi spillede ikke så godt som vi ellers har gjort i de 2 andre kampe."

Vil du give de mange skader skylden for nederlaget i dag?

"Nej, det vil jeg ikke. Det er ikke kun skadernes skyld. Men der er jo ingen tvivl om, at havde vi haft alle mand klar - så er jeg sikker på, at kampen havde været en hel anden. Vi havde jo ikke mere end 2 afslutninger på mål. Det ene forsøg reddede Dida desværre på fatastisk vis."

I skal spille mod Fiorentina på lørdag. Kan I rejse jer efter kampen i dag?

"Det skal vi. Og det gør vi. Det er der slet ingen tvivl om. Men det er da klart, at vi skal have set på tingene og se om der er nogen ting der skal laves om.
Nu er det heller ikke nogen katastrofe, at vi taber i dag. Sæsonen er kun lige begyndt og der er mange kampe endnu."


Tak til Mastek
« Seneste Redigering: 18 Dec 2006, 19:34 af Mastikainen » Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: AS Roma
« Svar #31: 18 Dec 2006, 18:09 »

Ærgeligt med nederlaget til Milan, men god blog
Logged

DrJones
Gæst
 
Sv: AS Roma
« Svar #32: 18 Dec 2006, 18:12 »

Ærgeligt nederlag til milan. Nu hvor du du faktisk haft nogle gode resultater.
Men mon ik det bare var en One Night Bad Day.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: AS Roma
« Svar #33: 18 Dec 2006, 18:14 »

Enig med GHERTESTEAS

Synes din blog har noget charme over sig hvis man kan sige det sådan. Den minder mig om diverse avisartikler og det kan jeg rigtig godt lide !
Logged

Mastikainen
Gæst
 
AS Roma
« Svar #34: 18 Dec 2006, 19:32 »


Lørdag d. 23 september 2006


Fiorentina og Roma delte



4. kamp i Serie A

Fiorentina 2 - 2 AS Roma

1 - 0 Mancini (10)
1 - 1 Reginaldo (21)
2 - 1 Mario Santana (22)
2 - 2 Mancini (40)

Kampens spiller:

Mancini (8)

Skader / udvisninger:

Ingen



Macini som ses her til højre blev kampens bedste spiller med 2 flotte scoringer.





"Det var en utrolig spændende kamp. Og til tide lidt for spændende. Jeg synes, at hele holdet spillede sammen og stod sammen til det sidste.
Fiorentina er ikke et dårligt hold, men jeg havde måske håbet på en sejr."


Mancini blev kampens spiller med 2 mål.

"Ja han scorede 2 flotte mål. Han spillede en god kamp. Men jeg vil ikke pille en spiller ud, men hellere rose hele holdet da jeg mener kampen i dag var en hold præstation."

Nu er Daniele De Rossi blevet sin skade kvit. Får vi ham at se i næste Champions League kamp mod Arsenal?

"Jeg ved ikke om han når at blive helt klar. Jeg håber det selvfølgelig, men nu må vi se. Der er 3 dage til den kamp - så der er noget tid endnu."

Sagde Mastek ovenpå deres uafgjorte kamp mod Fiorentina.
Logged

Mastikainen
Gæst
 
AS Roma
« Svar #35: 18 Dec 2006, 20:28 »


Tirsdag d. 26 september 2006


Arsenal slået på Emirates Stadium af Roma!



2. kamp i Champions League Gruppe F

Arsenal 1 - 3 AS Roma

1 - 0 Júlio Baptista (19)
1 - 1 Vincenzo Montella (31)
1 - 2 Rodrigo Ferrante Taddei (56)
1 - 3 Cristian Chivu (65)

Kampens spiller:

Mateeo Ferrari (9)

Skader / udvisninger:

David Pizarro (48)




Fantastisk kamp af Roma.
Roma styrrede kampen og levnede ikke meget til Arsenal.
Arsenal var ellers dømt som favoritter til dagens Champions League kamp. Men Roma beviste i dag, at man ikke skal tage alt for givet.

Mateeo Ferrari som ses her til højre blev kampens spiller. Han fik stoppet alt og alle. Ikke meget blev overladt til tilfældighederne.

"jeg er utrolig glad i dag. Det er virkelig flot af gutterne. De spillede virkelig en god kamp. Det var nok sæsonens bedste kamp indtil videre.
Jeg havde ikke regnet med en sejr, men havde da håbet på det. Jeg tror heller nogen fra arsenal lejren havde regnet med, at vi ville sætte os så meget på kampen som vi gjorde.
Men selvom vi spillede godt, så har der alligevel været andre omstændigheder der har gjort kampen nemmere for os."


Hvad er det for nogle omstændigheder?

"Arsenal har en masse skade spillere som ikke var med. Og det er store spillere som Abou Diaby, Philippe Senderos, Lauren og Thierry Henry.
Og det er klart, at når disse spillere ikke er med i en så vigtig kamp - så bliver det en del nemmere for os."


David Pizarro måtte gå ud i starten af anden halvleg. Hvad skyldtes det?

"Det er korrekt. Pizarro er ud i ca. 3 uger med en forstrukket læg. Og man kan sige, at heldigvis for os så er Daniele De Rossi 100% klar igen. Så jeg tror ikke, at det bliver det helt store problem - selvom vi kommer til, at savne ham."

Tak til Mastek og tillykke med den flotte sejr.
« Seneste Redigering: 18 Dec 2006, 20:30 af Mastikainen » Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #36: 20 Dec 2006, 12:57 »

Det ser ganske OK ud med kamp-opdateringerne. Hvad med at forsøge at lave dem omvendt også? Altså, hvor pressen snakker med dig inden kampen i stedet for efter? Det kan give lidt afveksling (jeg ser dog gerne, at du bruger begge metoder - og altså bare, at du veksler lidt imellem dem Smiley).
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Mastek
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
AS Roma
« Svar #37: 02 Jan 2007, 14:59 »

Jeg vil lige sige mange tak til jer som har fulgt med i denne tråd og som er kommet med kommentare. Mange tak for det.

Men jeg bliver desværre nødt til, at lukke ned for den. Jeg har ikke tiden til det lige nu. Men jeg vil klart skrive en ny når jeg igen får tid.

(Hvis man er forvirret over at jeg (Mastek) skriver som Mastikainen så er det fordi vi er en og samme person... Smiley

Mastek
Logged

!

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #38: 02 Jan 2007, 15:28 »

LOL!
Logged

Hala Madrid!

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #39: 02 Jan 2007, 15:35 »

Jeg vil lige sige mange tak til jer som har fulgt med i denne tråd og som er kommet med kommentare. Mange tak for det.

Men jeg bliver desværre nødt til, at lukke ned for den. Jeg har ikke tiden til det lige nu. Men jeg vil klart skrive en ny når jeg igen får tid.

(Hvis man er forvirret over at jeg (Mastek) skriver som Mastikainen så er det fordi vi er en og samme person... Smiley

Mastek
hvorfor har du TO brugere !? Huh
Logged

Østergård
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #40: 02 Jan 2007, 15:46 »

host*IP ban * host

Rullende Øjne
Logged

Mastek
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #41: 02 Jan 2007, 18:57 »

hvorfor har du TO brugere !? Huh

Jeg har 2 brugere fordi, at jeg ville ændre min mail adresse i min Mastek profil. Og det gjorde jeg så men der skete ikke noget.... jeg skulle have modtaget en mail fra FMF om at det var i orden, men det gjorde jeg ikke.

Så det gad jeg ikke vente på så jeg oprettede da bare en ny profil. Og 14 dage efter jeg oprettede Mastikainen fik jeg den mail fra FMF som jeg skulle have haft  omkring min Mastek profil. Forvirret??

Min Mastek profil har jeg haft i lang lang tid...


Mastek
Logged

!

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #42: 02 Jan 2007, 19:02 »

Jeg har 2 brugere fordi, at jeg ville ændre min mail adresse i min Mastek profil. Og det gjorde jeg så men der skete ikke noget.... jeg skulle have modtaget en mail fra FMF om at det var i orden, men det gjorde jeg ikke.

Så det gad jeg ikke vente på så jeg oprettede da bare en ny profil. Og 14 dage efter jeg oprettede Mastikainen fik jeg den mail fra FMF som jeg skulle have haft  omkring min Mastek profil. Forvirret??

Min Mastek profil har jeg haft i lang lang tid...


Mastek

Haha. Jeg undrede mig også over dit nye nick, men godt at se at problemet er løst nu. Mastek klæder dig bedre ;-).

Ser vi snart en ny update, btw?
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Mastek
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #43: 02 Jan 2007, 19:04 »

Haha. Jeg undrede mig også over dit nye nick, men godt at se at problemet er løst nu. Mastek klæder dig bedre ;-).

Ser vi snart en ny update, btw?

Der kommer ikke nogen update i den her blog mere. Jeg har droppet den. Jeg har ikke tid til den lige nu... Men jeg vil helt sikkert lave en ny på et tidspunkt - hvis jeg får tid...


Mastek
Logged

!

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #44: 02 Jan 2007, 19:05 »

Der kommer ikke nogen update i den her blog mere. Jeg har droppet den. Jeg har ikke tid til den lige nu... Men jeg vil helt sikkert lave en ny på et tidspunkt - hvis jeg får tid...


Mastek

OK - jeg mente sådan set også en ny blog... selvom jeg fik skrevet en ny update ;o).
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010