home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:41:33 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1217 Gæster Online.

Indlæg: 1132895 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  AS Roma
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: AS Roma  (Læst 7581 gange)
Mastikainen
Gæst
 
AS Roma
« : 15 Dec 2006, 15:13 »



Her vil undertegnet lave en blog omkring serie A klubben AS Roma.


Info omkring spil.:

Belgien (3. Division og derover), Danmark (2. Division og derover), England (3. Division og derover), Frankrig (Nationale og derover), Tyskland (2. Liga og derover), Italien (Serie B og derover), Holland (1. Division og derover), Norge (1. Division og derover), Portugal (Liga de honra og derover), Skotland (3. Division og derover), Spanien (LIGA BBVA og derover), Sverige (1. division og derover), Argentina (2. Division og derover), Brasilien (Nationale 2. Division og derover)

Alle ligaer og lande er spilbare.

Jeg håber, at folk vil følge med i min blog - som er den første her på FMF. Kommentare og spørgsmål er selvfølgelig velkomne.


Mastek
« Seneste Redigering: 15 Dec 2006, 16:12 af Mastikainen » Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: AS Roma
« Svar #1: 15 Dec 2006, 15:20 »

Uha, en blog med Roma.. Det skal nok blive spændende   Wink

Men jeg glæder mig til at se hvordan du vil skrive om de enkelte kampe, og hvordan dit layout kommer til at se ud.. så held og lykke med tilværelsen i Rom  Thumbs Up
Logged

Mastikainen
Gæst
 
AS Roma
« Svar #2: 15 Dec 2006, 16:09 »


Torsdag d. 29 Juni 2006


Nye tider i Serie A topklub!


Ekstra Bladet kan i dag fortælle om en ny manager i Serie A klubben AS Roma.
Det drejer sig om den kun 35 årige Kenneth Mastek somtidligere har spillet som prof. i den danske superliga hos FC. København.
Kenneth Mastek indstillede karrieren for 10 år siden. Han var ellers spået en stor fremtid indenfor international fodbold, men blev stoppet af knæproblemer. Mastek blev sidenhen erklæret fodbold invalid og stoppede i FC. København i en alder af 25. Siden har Mastek taget trænerkurser og er i dag uddannet som det højeste man kan blive inden for trænerfaget.


Bestyrelses formand Franco Sensi udtaler.:

"Jeg er glad for, at det blev en type som Mastek der skal styrre tropperne i Roma. Jeg husker ham fra hans aktive karriere i Danmark og kunne godt se hans potientiale. Og jeg er sikker på, at han kan føre AS Roma til at blive endnu større end klubben er i dag."

Kenneth Mastek selv udtaler.:

"Jobbet var alt for godt til, at sige nej til. Hvem ville ikke gerne sidde hvor jeg sidder nu?!
AS Roma er klart en af europas største klubber og det agter jeg selvfølgelig at arbejde videre på. Klubben har stolte traditioner som vi også skal arbejde videre på.
Ydermere så har klubben nogle rigtig store navne og jeg glæder mig specielt meget til, at arbejde sammen med Totti. Han er en fantastisk spiller som jeg altid har været fan af."


Hvad er det første du gøre når du møder i morgen tidlig?

"Jeg vil starte med, at hilse på alle spillerne og hele staben omkring klubben. Det er utrolig vigtigt for mig, at alle for en god start med mig som manager. Og derefter vil jeg kigge godt og grundigt på truppen og dens størrelse. Det er vigtigt, at klubben ikke har spillere som ikke kommer dem selv eller klubben til gavn. Grunden til dette er den stramme økonomi som klubben har. Næst efter resultaterne er klubbens økonomi det vigtigste på dagsordnen.
Men jeg glæder mig rigtig meget til at komme i gang!"




Kenneth Mastek tiltræder klubben med øjeblikkelig virkning på en 1 årig kontrakt.
« Seneste Redigering: 16 Dec 2006, 21:55 af Mastikainen » Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #3: 15 Dec 2006, 16:15 »

God start, ser frem til at læse videre på din blog Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Mastikainen
Gæst
 
AS Roma
« Svar #4: 15 Dec 2006, 17:17 »


Fredag d. 7 juli 2006


Salas sat i forbindelse med Roma!





Der spekuleres i øjeblikket i om 31 årige Marcelo Salas er på vej til AS Roma.
Salas har tidligere spillet i Juventus og Lazio, men spiller for øjeblikket i hans hjemland Chile.

Hovedpersonen selv havde denne kommentar til rygterne.:

"Det er klart jeg er utrolig smigret over, at AS Roma og Kenneth Mastek viser interesse i mig. Samtidig er jeg selvfølgelig også overrasket det når man tænker over den alder jeg har i dag.
Og hvis AS Roma kom med et tilbud på mig så ville det næsten være dumt ikke, at sige ja."


Manager Mastek om rygtet.:

"Vi har mange langvarige skade i vores angrebskæde. så det er klart vi holder vores øjne åbne efter spillere som kan træde ind på holdet. Og jeg skal da ikke bleg for, at indrømme, at en spiller som Salas ville være en god tilføjelse til klubben. Men han er ikke den eneste spiller vi kigger på."
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: AS Roma
« Svar #5: 15 Dec 2006, 17:20 »

Ny blog! AS Roma det kunne være spændende at se hvad Totti kunne
Logged

Mastikainen
Gæst
 
AS Roma
« Svar #6: 15 Dec 2006, 17:52 »


Torsdag d. 13 juli 2006


Inter og Roma tørner sammen i Super Cup'en!




Inter Vs. Roma


Lørdag d. 26 august 2006 kl.20:00 tørner to af Italiens største fodbold giganter sammen. Kampen bliver spillet på Giuseppe Meazza, Milano.

Inter vil helt klart prøve, at vinde cup'en for 2. gang i træk. Roma vandt sidst den Italienske Super Cup tilbage i 2001.

"Det er klart Inter vil forsøge, at vinde den igen i år. Men jeg er sikker på, at vi kan give dem kamp til stregen. Nu er det jo 5 år siden vi sidst vandt cup'en. Jeg forventer en kamp med en masse chancer og god fodbold."

Sagde altså manager Mastek til kampen mod Inter.
Logged

Mastikainen
Gæst
 
AS Roma
« Svar #7: 15 Dec 2006, 18:09 »


Lørdag d. 15 juli 2006


Roma offentliggøre samarbejde med Nagoya Stolz



AS Roma og Japanske Nagoya Stolz er glade for at kunne offentliggøre samarbejdet mellem de to klubber. Under omstændighederne for aftalen vil følgende gælde med øjeblikkelig effekt.:

Nagoya Stolz vil være vært for en årlig venskabskamp hvor alle billetindtægter går til Nagoya Stolz. AS Roma vil dog ikke være forpligtet til at stille med førsteholdet.

At Roma er i Japen vil virkelig øge salget af merchandise.

AS Roma har førsteret til at købe spillere fra Nagoya Stolz. Dette betyder praktisk talt, at når et bud på en spiller er accepteret af Nagoya Stolz, skal et bud af samme værdi fra AS Roma også accepteres. Det er herefter op til spileren selv at bestemme sin fremtid.

Ifølge aftalen skal AS Roma angiveligt betale Nagoya Stolz et årligt beløb på 8,2 millioner kroner. Men det præcise beløb vides dog ikke.

"Det er klart, at det vil være godt for Roma at få "Brandet" vores navn i Asien. Det vil give en god økonomisk indtægt. Og sidst men ike mindst så er der mange gode spillere som kommer fra Asien. Så det er ikke utænkeligt, at vi kan finde gode unge spillere i Nagoya Stolz."

Sagde Mastek på pressemødet.
« Seneste Redigering: 16 Dec 2006, 13:31 af Mastikainen » Logged

Mastikainen
Gæst
 
AS Roma
« Svar #8: 16 Dec 2006, 11:51 »


Lørdag d. 15 juli 2006


Ny spiller præsenteres i AS Roma



Kenneth Mastek kunne i dag kl. 12.00 på et pressemøde fortælle, at klubben har skrevet kontrakt med en ny spiller.

"Velkommen. Jeg har i dag indkaldt til pressemøde her i glassalen. Og det gør jeg for, at præsentere en ny spiller. Marcelo Salas har tidligere været sat i forbindelse med Roma, og det er derfor en fornøjelse netop at kunne sige velkommen til Salas."



Salas kommer ind i glassalen og sætter sig ved siden af Mastek. Salas ser glad ud og lidt overrasket over hvor mange journalister der er mødt op.

"Jeg er glad for, at få muligheden for at spille fodbold på højt plan igen. Jeg havde ikke i min vildeste fantasi forstillet mig, at jeg ville komme til at spille i Italien igen. Så jeg er utrolig glad for at være tilbage i landet.
Jeg blev overrasket da Kenneth Mastek ringede til mig. Jeg blev også glad. Og der skulle ikke ret meget overtalelse til for, at få migtil klubben. Jeg ser store muligheder i klubben og jeg er rigtig glad for, at få lov til at være en del af den."


Sagde en tydelig glad Marcelo Salas.

Marcelo salas skifter ikke til AS Roma med det samme, men kommer til klubben til vinter.

"Det er rigtigt, at Salas først kommer til klubben til vinter. Og det gør han af den årsag, at han gerne ville spille i hans nuværnende klub indtil hans kontrakt udløber. Og det ønske må vi selvfølgelig acceptere. Men vi ser frem til vinter hvor han som sagt kommer."

Salas har skrevet under på en 2 årig kontrakt med start fra 1. januar 2007.
Logged

Mastikainen
Gæst
 
AS Roma
« Svar #9: 16 Dec 2006, 13:55 »


Torsdag d. 10 august 2006


Ny angriber tiltræder Roma!



Det drejer sig om 31 årige Francesco Flachi.
Flachi spillede inden skiftet i Sampdoria hvor han har været siden '99. I de godt 7 år han har været i Sampdoria har han scoret omkring 100 mål. Det præcise tal vides ikke.


Flachi der her spiller for sin gamle klub Samporia


"Jeg har været utrolig glad for min tid i Sampdoria, men jeg føler også at det nu er på tide at prøve noget nyt. Roma er en af Italiens største klubber. Og at klubben skal ud og spille i Champions League tæller meget for mig. Det har altid været en drøm for mig at spille i Champions League, og nu går min drøm i opfyldelse.
Jeg vil helt klart gøre alt hvad jeg kan for at gengælde den tillid som Kenneth Mastek har til mig. Jeg vil give mig 100% i hver eneste kamp."


Sagde Flachi om skiftet til AS Roma.
På pressemødet i glassalen blev der dog stillet spørsmålstegn med manager Mastek's indkøbpolitik. Og om hvorfor man ikke satser på nogle yngrere spillere. Til det svarede Mastek.:

"Købet af Salas og Flachi nogle virkelig gode kvalitetskøb. Jeg er godt klar over, at de ikke holder i 5 år endnu. Men vi er i en opbygningsface hvor jeg mener vi har brug for gode tekninske rutinerede spillere. Og det mener jeg klart, at vi får med Salas og Flachi.
Og ud over det så har vi jo op til flere unge spillere som er inde omkring førsteholdstruppen. Der er Okaka som lige er fyldt 17. Loris Lorini som har scoret gode mål i vores træningskampe. Og så er der Gianluca Adami. Det er alle 3 spillere som vi forventer os meget af, men som stadig er lige unge nok til førsteholds fodbold.
Men jeg er utrolig glad for, at Flachi har valgt at skifte til Roma. Jeg er sikker på, at klubben kan få rigtig meget gavn af ham.
Flachi har desværre global karatæne indtil 21. november 2006. Det er noget som vi godt var klar over da vi underskrev kontrakten. Og hvad karantænen skyldes vil jeg ikke ind på her."


Hvor meget Roma har måtte slippe for Flachi vides ikke, men det menes at være omkring 90 millioner kroner.
Flachi skifter med øjeblikkelig virkning og har som Salas også skrevet under på en 2 årig kontrakt.
« Seneste Redigering: 16 Dec 2006, 14:01 af Mastikainen » Logged

Mastikainen
Gæst
 
AS Roma
« Svar #10: 16 Dec 2006, 20:17 »

Nu er jeg så ved at komme godt i gang med mit spil. Men jeg kunne godt tænke mig at hører jeres mening om min blog.

Kom gerne med kritik eller forslag. Er der for meget tekst? Er der for lidt billeder? Er den for kedelig? Ser det layout messigt dårligt ud?

På forhånd tak

Mastek
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #11: 16 Dec 2006, 20:23 »

Jeg synes det ser ganske fornuftigt ud so far. Endnu en glimrende blog på FmFreaks.dk Smiley.

Jeg synes måske, at du skulle sætte billederne ind med tekst ved siden af. Det ser bedre ud - og får billedet og teksten til at hænge mere sammen. Læs Guardiolas guide om, hvordan du gør det i guidesektionen. Jeg glæder mig til at se, hvordan du vil rapportere fra diverse kampe - det er typisk der den store udfordring er layoutmæssigt.


Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Mastikainen
Gæst
 
Sv: AS Roma
« Svar #12: 16 Dec 2006, 20:52 »

Jeg synes det ser ganske fornuftigt ud so far. Endnu en glimrende blog på FmFreaks.dk Smiley.

Jeg synes måske, at du skulle sætte billederne ind med tekst ved siden af. Det ser bedre ud - og får billedet og teksten til at hænge mere sammen. Læs Guardiolas guide om, hvordan du gør det i guidesektionen. Jeg glæder mig til at se, hvordan du vil rapportere fra diverse kampe - det er typisk der den store udfordring er layoutmæssigt.




Tak for din respons...

Jeg er enig med dig i at det vil se bedre ud... så det vil jeg helt klart arbejde mere på. Jeg har ikke fundet ud af hvordan jeg vil  rapportere mine kampe - så det er jeg faktisk også rigtig spændt på at se... hehehe

Men igen mange tak for din respons...

Mastek
« Seneste Redigering: 16 Dec 2006, 23:28 af Mastikainen » Logged

Mastikainen
Gæst
 
Sv: AS Roma
« Svar #13: 17 Dec 2006, 17:18 »


Torsdag d. 24 august 2006


Champions League sæson 06/07



Således ser udtrækningen ud til denne sæsons Champions League:



Roma er havnet i gruppe F sammen med Arsenal, Osasuna og Benfica.

"Jeg synes det er en spændende gruppe vi er kommet i. Jeg glæder mig specielt til kampen mod Arsenal.
Arsenal var i finalen sidste år og tabte til Barcelona. Så der er ingen tvivl om, at de vil gøre alt hvad de kan for at komme i finalen igen. Og dermed så mener jeg også, at Arsenal er store favoritter, sammen med Barcelona, til at vinde Champions League i denne sæson."


Er der ellers nogle andre grupper du synes ser spændende ud?

"Først og fremmest vil jeg jo koncentrere mig om vores egen gruppe og vores egen spil. Men hvis jeg lige hurtigt skal nævne en gruppe - så ser gruppe H meget spændende ud. Det er en gruppe hvor alle 4 hold kan gå videre fra."

For at vende tilbage til jeres egen gruppe hvordan ser du så jeres chancer for, at gå videre?

"Jeg synes vi har fine chancer, men der skal selvfølgelig arbejdes for sagen. Vi skal ikke lænes os tilbage og vente på, at de kommer til os. Nej vi skal frem på banen og spille det spil vi kan. Vi skal være først på bolden hver gang. Hvis vi koncentrere os om vores eget spil så er jeg sikker på, at resultaterne nok skal komme."

Sagde manager Mastek fra glassalen om Champions League trækningen.
Logged

Mastikainen
Gæst
 
AS Roma
« Svar #14: 17 Dec 2006, 17:41 »


Lørdag d. 26 august 2006


Inter er favoritter i Super Cup'en



Inter er klare favoritter i den Italienske Super Cup mod Roma.
Mange mener ikke, at Roma har bredten i truppen til, at spille op med stjernerne fra Inter.
Roma stiller op i en helt ny opstilling som spillerne ikke har spillet før.

"Det er rigtigt, at vi stiller op i en uvant opstilling. Men efter jeg har kigget på den trup jeg har tilrådighed og spillernes kunnen - så har jeg valgt en 4-2-3-1.
Jeg mener det er en taktik som passer utrolig godt til spillerne. Vi har prøvet den af i vres træningskampe og jeg må sige, at jeg var tilfreds med det jeg så der."


Mastek der bliver stillet spørgsmål ved bredten af jeres trup. Har I spillerne til, at kunne spille op med Inter?

"Vi har mange skader i truppen, og det gør jo selvfølgelig, at vores trup vil være smallere end ellers normalt. Alle vores angribere er skadet, så derfor ligger Totti helt på toppen. Det er ikke den plads jeg har tiltænkt ham, at spille på normalt, men når der ikke er andre at tage af så må han ligge der.
Aquilani kommer så til, at ligge på den offensive midtbane og er en udemærket spiller som skal forsøge, at få bolden spillet i de helt rigtige huller."


Så du er helt tilfreds med den opstilling du har til kampen i dag?

"Ej helt tilfreds er jeg ikke, men når jeg ikke har andre muligheder så synes jeg faktisk det ser meget godt ud. Jeg har troen på, at vi kan give Inter kamp til stregen."

Sagde altså Mastek til dagens kamp i Super Cup'en mod Inter.



Roma's forventede opstilling til kampen mod Inter
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010