home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 965 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  CL lodtrækning
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: CL lodtrækning  (Læst 2107 gange)
hansen17
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
CL lodtrækning
« : 15 Dec 2006, 12:21 »

Her er så lodtrækningen:

Porto-Chelsea
Celtic-Milan
PSV-Arsenal,
Lille-Manchester
Roma-Lyon
Barca-Liverpool
Madrid-Munchen
Inter-Valencia

Hvem tror i går videre og hvorfor?
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: CL lodtrækning
« Svar #1: 15 Dec 2006, 12:28 »

Porto - Chelski 1
Tror Porto overrasker og slår Chelsea ud. Synes ikke Chelsea har vist skræmmende styrke i år
Celtic - Milan 2
Klart at Milan går videre. Celtic har ikke været gode nok på udebane
PSV - Arsenal 2
Et meget lige opgør, men tror desværre holdet fra N5 kommer videre
Lille - Manchester United 2
Igen tror jeg at det engelske hold er for stærkt. Derfor forventer jeg at United kommer sikkert videre
Roma - Lyon
Lyon er CL bedste hold, derfor går de videre
Barcelona - Liverpool X
Et meget lige opgør, og kan ikke sige hvem der vinder
Real Madrid - Bayern München 1
Hmm.. Mon ikke at Real kommer videre. Men det kræver en toppræstation
Inter - Valencia 2
Valencia kommer videre, men det bliver meget tæt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

haboi
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: CL lodtrækning
« Svar #2: 15 Dec 2006, 12:45 »

Tips kupon...

2... Clelsea gør videre..
2.. Klart Milan.. Synes ikke celtic har været noget værd
X.. Ville nok sige Arsenal, men tror PSV overrasker
2.. Uden tvivl. Har lige væddet med en på arbejde som tror Lille agår videre.  Taberen skal rende rundt med rensdyr horn en hel dag på jobbet.. Grin Grin
2.. Helt enig med John
1.. De trækker sku nok det  længste strå
2.. Tror Real flopper og taber allerede her.
x.. Må melde pas..

Synes generelt ikke der er nogen sikker..
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: CL lodtrækning
« Svar #3: 15 Dec 2006, 12:51 »

Porto - Chelski 2
Chelsea går selvfølgelig videre mod et svagt Porto hold, især med hjemmebane i 2. kamp
Celtic - Milan 2
Who the fuck is Celtic?
PSV - Arsenal 2
Til foråret skulle både Gallas, Henry og Rosicky være klar, og så vinder vi selvfølgelig
Lille - Manchester United 2
Et lille fransk hold kan ikke stoppe Man Yoo
Roma - Lyon 2
Lyon går selvfølgelig videre
Barcelona - Liverpool 1
Liverpool har i år vist at de ikke kan finde ud af at spille storhold, og det er Barca trods alt stadigvæk.
Real Madrid - Bayern München 2
Real har været usikre i år, og jeg tror at Bayern kan blive deres overmand, med hjemmebane i 2. kamp
Inter - Valencia 2
Med David Villa tilbage, er Inter ingen forhindring.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: CL lodtrækning
« Svar #4: 15 Dec 2006, 12:58 »

Her er så lodtrækningen:

Porto-Chelsea
Celtic-Milan
PSV-Arsenal,
Lille-Manchester
Roma-Lyon
Barca-Liverpool
Madrid-Munchen
Inter-Valencia


Hvem tror i går videre og hvorfor?


Dem med fed håber jeg går videre Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


United-styrer
Gæst
 
Sv: CL lodtrækning
« Svar #5: 15 Dec 2006, 13:41 »

Porto-Chelsea er en af de kedeligste kampe umiddelbart. Det bør give sig selv, at Chelsea kommer videre, og jeg tror faktisk overhovedet ikke, at Porto har en chance.

Celtic-Milan ligger umiddelbart til AC Milan, når man lige hører kampen, men italienerne har altså bestemt ikke haft nogen god sæson, så jeg kunne faktisk godt forestille mig, at der ligger en overraskelse og lurer her. 55-45 i milanesernes favør.

PSV-Arsenal ligner en Arsenal-sejr. Det håber jeg også, da jeg gerne ser de bedste hold tilbage. PSV er langt fra chanceløse, men i det lange løb tror jeg, at Arsenal er stærkest.

Lille-Manchester United: Fantastisk lodtrækning for United! Ikke nok med, at vi har revanche til gode mod Lille - de også et af de dårligste af de tilbageværende hold! Det kunne næsten ikke være bedre, og jeg er sikker på, at United kommer videre.

Roma-Lyon kan vise sig at blive en af de allermest interessante ottendedelsfinaler. Den kan gå begge veje, men jeg har en lille fidus til Lyon.

Barca-Liverpool bliver spansk sejr. Det tror jeg. Barcelona har ganske vist ikke været skræmmende i Champions League i år, men i de vigtige kampe plejer de at være klar, og jeg tror nok, at de skal sende Liverpool ud.

Madrid-Munchen: De trækker hinanden altid, og Real Madrid plejer at vinde. Det tror jeg også, at de gør i år, men det er en af de mere uforudsigelige kampe.

Inter-Valencia: Italiens kynisme sejrer over et dårligt spillende spansk hold. Medmindre Valencia får bedre gang i deres spil inden kampen, så har de ikke en chance.
« Seneste Redigering: 16 Jan 2007, 16:26 af United-styrer » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: CL lodtrækning
« Svar #6: 15 Dec 2006, 15:50 »

Celtic-Milan  55-45 i madrilenernes favør.

Inter-Valencia: Italiens kynisme sejrer over et dårligt spillende spansk hold. Medmindre Valencia får bedre gang i deres spil inden kampen, så har de ikke en chance.

For det første tvivler jeg på at en fra Milan hedder en Madrilener Wink For det andet har du ret i at Valencia ikke har spillet godt på det sidste, men de har også manglet nogle vigtige spillere, og mod et Inter hold som kun vinder Serie A pga. manglende kvalificerede modstandere, og med Inters tendens til at svigte når det gælder, så vinder Valencia altså denne kamp.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst
 
Sv: CL lodtrækning
« Svar #7: 15 Dec 2006, 15:54 »

For det første tvivler jeg på at en fra Milan hedder en Madrilener Wink For det andet har du ret i at Valencia ikke har spillet godt på det sidste, men de har også manglet nogle vigtige spillere, og mod et Inter hold som kun vinder Serie A pga. manglende kvalificerede modstandere, og med Inters tendens til at svigte når det gælder, så vinder Valencia altså denne kamp.

Lol ja, det skulle vist stå milanesernes Peace

Men du tager fejl. Inter er stærkere end nogensinde (næsten da) i år, og de har altså også været uden Adriano indtil videre, så jeg tror bestemt ikke på Valencia i den kamp.
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: CL lodtrækning
« Svar #8: 15 Dec 2006, 16:23 »

Dem med fed skrift, er de hold jeg tror, eller i nogle tilfælde håber går videre.

Porto-Chelsea
Er Chelsea fan, og tror på vi slår Porto. Vi har et bedre hold, men Porto skal ikke undervurderes.

Celtic-Milan
Tror bare ikke Celtic har styrken til at slå Milan, men en overraskelse er ikke umulig.
PSV-Arsenal

Lille-Manchester
Her tror jeg Manchester vinder. De har spillet flot, og fører (desværre) Premier League.

Roma-Lyon
Her håber og tror jeg på Lyon. De har vist noget flot fodbold her i CL.

Barca-Liverpool
En meget lige kamp. Men tror, og håber Liverpool og Agger snupper det længeste strå.

Madrid-Munchen
Real Madrid skal få holdet til at fungere helt. Men tror de hvad enten de er heldige eller ej går videre fra denne kamp.

Inter-Valencia
Denne kamp bliver også lige. Det er to gode hold, men håber Valencia går videre.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: CL lodtrækning
« Svar #9: 15 Dec 2006, 16:44 »

Porto - Chelsea 2
Chelsea nupper desværre to 1-0-sejre. Porto kan gå hen og drille, men jeg tror, Chelsea er stærkest.
Celtic - Milan 2
Britiske hold håber jeg altid går videre, men her tror jeg Milan vinder. Det bliver lige, Milan vinder i forlænget.
PSV - Arsenal 1
Arsenal har ikke imponeret mig i år, PSV "overrasker" her.
Lille - Manchester United 2
United vinder over franskmændene.
Roma - Lyon 2
En af de svære. Roma er for ustabile, hvorfor jeg vælger 2.
Barcelona - Liverpool 1
Barcelona vinder her samlet her. Barcelona vinder hjemme, Liverpool vinder hjemme.
Real Madrid - Bayern München 2
Hjemmebanen i returkampen kan blive nøglen for Bayern. 2.
Inter - Valencia 2
Inter har været svage i CL, Valencia har været optimale. Det er dog omvendt i deres ligaer. Begge har god chance for videre deltagelse, men Valencia går videre til kvartfinalen.
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: CL lodtrækning
« Svar #10: 15 Dec 2006, 19:32 »

Ja set med United øjne kunne dette her ikke være bedre. Lige det jeg havde håbet på. Så må vi håbe at holdet har samme form i foråret som de har vist her i efteråret. Så bliver det sjovt til Maj. Smiley

Porto - Chelsea
Chelsea sikker videre

Celtic - Milan
Milan sikker videre.

PSV - Arsenal
Arsenal kæmper sig videre

Lille - Manchester United
United sikker videre

Roma - Lyon
Lyon går videre

Barcelona - Liverpool
Barcelona videre

Real Madrid - Bayern München
Den er sværd. Tror Real går videre

Inter - Valencia
Inter har spillerne til at gå videre. Tror dog at Valencia går videre hvis deres mange skadet spiller er klar til kamp.
Logged


hansen17
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: CL lodtrækning
« Svar #11: 15 Dec 2006, 19:34 »

Mine egne bud:

Chelsea er alt for stærke for Porto
Milan har en bredere trup og bedre spillere end Celtic
Her er en lige kamp, men tror Arsenals hjemmebane fordel i sidste kamp bliver afgørende
Ingen tvivl Man Utd kan ikke tabe.
Lyon de spiller fremragende fodbold og knuser romerne ligesom Asterix
Jeg tror på Barce går videre, men bliver ikke overrasket hvis det bliver liverpool
Real håber jeg på, de fortjener det i stedet for de pølsetyskere
Inter har en meget stærk trup, og jeg tror de går videre!
Logged


ZhotLog
Gæst
 
Sv: CL lodtrækning
« Svar #12: 15 Dec 2006, 19:35 »

Lidt noget skod at LFC har trukket Barca, men hvis Stevie G og co. kan lamme Ronaldinho, og hvem der ellers måtte være skadesfri i offensiven, tror jeg på en samlet sejr. Den 12. mand vinder sejren for os!
Logged

freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: CL lodtrækning
« Svar #13: 15 Dec 2006, 20:16 »

Porto - Chelsea
Her ryger Chelsea højst sandsynligt videre

Celtic - Milan
Er ikke i tvivl om at Milan med dens trup kan slå Celtic ud

PSV - Arsenal
Arsenal viser deres styrke og slår PSV

Lille - Manchester United
United ryger videre ik' den store tvivl

Roma - Lyon
Meget interresant, bliver et tæt opgør men Roma trækker det længste strå

Barcelona - Liverpool
Liverpool slår Barcelona og går videre

Real Madrid - Bayern München
Real Madrid slår klart et mat bayern hold

Inter - Valencia
Valencia slå Inter men det bliver dog meget tætte opgør.
Logged


Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: CL lodtrækning
« Svar #14: 15 Dec 2006, 20:31 »

Lol ja, det skulle vist stå milanesernes Peace

Men du tager fejl. Inter er stærkere end nogensinde (næsten da) i år, og de har altså også været uden Adriano indtil videre, så jeg tror bestemt ikke på Valencia i den kamp.

Ja, men Serie A har så heller aldrig været svagere. Ingen Juventus og AC Milan har aldrig spillet så dårligt før. Når Cantania kan ligger 4'er så gir jeg ikke meget for Serie A Peace
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010