home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 662 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hjørnespark
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Hjørnespark  (Læst 2894 gange)
Brodtgaard
Manager

Sv: Hjørnespark
« Svar #15: 19 Dec 2006, 10:37 »

Nu scor' Per Nielsen!, Nu scor' Per Nielsen!, Nu scor' Per Nielsen!, Nu scor' Per Nielsen!  Thumbs Up

Nemlig..  Det har jeg selv siddet og råbt... og kastet armene i vejret når han så har scoret  Smiley

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

mcniel
Lilleputspiller
*

« Svar #16: 19 Dec 2006, 15:37 »

Hos mig virkede det overhovedet ikke! Jeg scorede MAX et mål i sæsonen på den måde.. Jeg har ændret den til at mine midterforsvare angriber bagerste stolpe og bolden bliver smidt ind i straffefeltet, hvilket heller ikke rigtigt virker.. Skuffet

Kerm

Ud over at din "flick on" mand måske ikke er lige så god som de forsvarere han kæmper med ved stolpen, så har kvaliteten af ham der sparker hjørnesparket med al naturligvis også betydning (Pedro León sparker mine og har p.t. 16 i Corner skill) - men det har nok/måske også noget at gøre med hvad dine andre spillere er sat til at lave på hjørnesparket.

I starten havde jeg ikke så meget succes med det, og så vidt jeg kunne se var det fordi det ganske enkelt var for nemt at dække mine spillere op (jeg brugte "attack from deep", "lurk outside area" etc., så mine spillere var spredt og "alene", så det var nemt at dække dem op) men efter jeg gjorde opsætningen mere enkel (bare lod de fleste "go forward" i en klump) begyndte målene at komme. I øjeblikket er opsætningen som standard, med undtagelse af:
1) En centerforsvarer laver "flick on" i stedet for en angriber
2) Den angriber der oprindeligt lavede "flick on" er nu sat til "challenge keeper"
3) Der sparkes altid efter forreste stolpe

Brodtgaard
Manager

« Svar #17: 19 Dec 2006, 15:50 »

Nu scor' Per Nielsen!, Nu scor' Per Nielsen!, Nu scor' Per Nielsen!, Nu scor' Per Nielsen!  Thumbs Up

Opstemt
« Seneste Redigering: 19 Dec 2006, 15:51 af Brodtgaard » Logged

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010