home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 636 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hjørnespark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Hjørnespark  (Læst 2886 gange)
Mernild
Landsholdsspiller

Hjørnespark
« : 14 Dec 2006, 21:59 »

Ind- eller udadskruede hjørnespark..?
Hvad synes i ?

Heavil
Reserveholdsspiller

Sv: Hjørnespark
« Svar #1: 14 Dec 2006, 22:01 »

Kommer lidt an på keeperen , og din mand ved forreste stolpe .. Jeg bruger indadskruede , da førstemanden ved forreste stolpe scorer bunker af mål på den måde ..

Dog kan udadskruede være gode , hvis , jaa .. Ved faktisk ik ' , for bruger kun de andre Grin

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #2: 14 Dec 2006, 22:03 »

Kan bedst lide udadskruede. Tror det er fordi spillerne i kanten af feltet, så kan heade den mere direkte og hårdere, end hvis de bare retter den af.

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #3: 14 Dec 2006, 22:04 »

Jeg har os altid brugt udadskruede , men synes bare ikke det vælter ind med mål ?

Bademesteren
Manager

« Svar #4: 14 Dec 2006, 22:59 »

Kommer lidt an på keeperen , og din mand ved forreste stolpe .. Jeg bruger indadskruede , da førstemanden ved forreste stolpe scorer bunker af mål på den måde ..

Dog kan udadskruede være gode , hvis , jaa .. Ved faktisk ik ' , for bruger kun de andre Grin

Der ryger et par stykker ind, hvis man sparker til nærmeste stolpe og har en stor kleppert, med besked på "near post flick on", stående der...

Men mon ikke der er bedre hjørnesparksopstill inger?

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 15 Dec 2006, 09:23 »

Der ryger et par stykker ind, hvis man sparker til nærmeste stolpe og har en stor kleppert, med besked på "near post flick on", stående der...

Men mon ikke der er bedre hjørnesparksopstill inger?

Lige præcis det jeg mener , men har ikke selv oplevet nogen bedre , så ved ikke .. (:

sheila
Juniorspiller
**

« Svar #6: 15 Dec 2006, 11:40 »

der må da være en taktik til at scorer flere mål har scoret 2 mål på 24 kampe kan jo ikke være rigtigt  ticked off

Bademesteren
Manager

« Svar #7: 17 Dec 2006, 15:33 »

der må da være en taktik til at scorer flere mål har scoret 2 mål på 24 kampe kan jo ikke være rigtigt  ticked off

Mon ikke også der er det.

Andre kunne jo melde ud om hvad de synes virker...   Huh

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 18 Dec 2006, 18:44 »

Tjaa , prøv at instruer dine hovedstærke spillere til at stå ved forreste stolpe , eller til at forstyrre målmanden , da det skulle give nogle lette mål .. "Near post flick on" også hjørnespark til forreste stolpe , som Bademesteren også skrev tidligere (:

Don Abramovich
Manager

« Svar #9: 18 Dec 2006, 18:57 »

Kam man ikke æave den med at alle ens spillere står ved bagerste stolp, og den bedste skytte står i ''øvrigt'' område ? Huh Wink

mcniel
Lilleputspiller
*

« Svar #10: 18 Dec 2006, 19:54 »

Med Aston Villa har jeg scoret 8 mål i 22 kampe direkte fra hjørne.

For alle mine faste taktikker sparkes der altid mod forreste stolpe fra begge sider.

Den ene af mine centerforsvarere er sat til at lave en "near post flick on".
Jeg bruger en centerforsvarer, i stedet for den angriber der normalt er sat (som standard), fordi de har bedre Jumping og Heading end mine andre spillere - og hvis jeg skifter en centerforsvarer ud behøver jeg ikke ændre taktikken, hvilket kunne være nødvendigt hvis en anden udskiftning medførte at en spiller med svag jumping/heading blev sat ind i stedet for den normale "flick on" mand.

Jeg bruger i øvrigt normalt den samme person til at sparke fra begge sider, så jeg får både indad- og udadskruede spark. Umiddelbart har jeg dog ikke lagt mærke til om der scores mere eller mindre fra den ene eller anden type spark.

Bademesteren
Manager

« Svar #11: 19 Dec 2006, 08:58 »

Med Aston Villa har jeg scoret 8 mål i 22 kampe direkte fra hjørne.

For alle mine faste taktikker sparkes der altid mod forreste stolpe fra begge sider.

Den ene af mine centerforsvarere er sat til at lave en "near post flick on".
Jeg bruger en centerforsvarer, i stedet for den angriber der normalt er sat (som standard), fordi de har bedre Jumping og Heading end mine andre spillere - og hvis jeg skifter en centerforsvarer ud behøver jeg ikke ændre taktikken, hvilket kunne være nødvendigt hvis en anden udskiftning medførte at en spiller med svag jumping/heading blev sat ind i stedet for den normale "flick on" mand.

Jeg bruger i øvrigt normalt den samme person til at sparke fra begge sider, så jeg får både indad- og udadskruede spark. Umiddelbart har jeg dog ikke lagt mærke til om der scores mere eller mindre fra den ene eller anden type spark.

Det er også sådan jeg gør og tror at din spiller vil have godt at bravery. Bravery fordi han så også går ind i de hårde nærkampe, for at komme frem til bolden.

Brodtgaard
Manager

« Svar #12: 19 Dec 2006, 10:17 »

I mit spil med Brøndby, har Per Nielsen lavet 12 mål i 20 kampe...
Vil tro at det er de 10 af dem på hjørnespark. Jeg bruger Bademesterens taktik, og sætter Per til at så ved forreste stolpe, og hjørnesparkeren til at sigte efter nærmeste stolpe
Smiley

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #13: 19 Dec 2006, 10:25 »

Vil tro at det er de 10 af dem på hjørnespark. Jeg bruger Bademesterens taktik, og sætter Per til at så ved forreste stolpe, og hjørnesparkeren til at sigte efter nærmeste stolpe
Smiley

Hos mig virkede det overhovedet ikke! Jeg scorede MAX et mål i sæsonen på den måde.. Jeg har ændret den til at mine midterforsvare angriber bagerste stolpe og bolden bliver smidt ind i straffefeltet, hvilket heller ikke rigtigt virker.. Skuffet

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Bademesteren
Manager

« Svar #14: 19 Dec 2006, 10:26 »

Smiley

Nu scor' Per Nielsen!, Nu scor' Per Nielsen!, Nu scor' Per Nielsen!, Nu scor' Per Nielsen!  Thumbs Up

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010