home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1168 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Det politiske / Etiske forum
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: Det politiske / Etiske forum  (Læst 12811 gange)
ElGuapo
Landsholdsspiller

Sv: Det politiske / Etiske forum
« Svar #60: 24 Dec 2006, 17:45 »

Har man sagt A, må man også sige B!

Vi, og Bush kan ikke bare trække tropperne ud af Irak, og bagefter lade som om intet var sket, vel? Det vil jo efterlade de stakkels mennesker dernede ubeskyttet i det rene ragnarok.
Saddam er væk, og jeg har kun al mulig respekt for de soldater dernede, som sætter livet på spil for at andre kan få en anstændig tilværelse uden undertrykkelse og med demokrati!

donut17
Ynglingespiller

« Svar #61: 24 Dec 2006, 22:27 »

Det er jo subjektivt om en mening er god eller dårlig.

Som Mr. Garrison siger i South Park: There are no stupid questions..... Just stupid people Smiley
ja det siger han Huh men det er den selv samme mand der tror at hans hånd dukke er levende funny

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

Soccerpop
Gæst

« Svar #62: 24 Dec 2006, 23:52 »

ja det siger han Huh men det er den selv samme mand der tror at hans hånd dukke er levende funny

Så så, det er jo bare hans mening. Wink

ZaZZal
Reserveholdsspiller

« Svar #63: 25 Dec 2006, 18:04 »

Har man sagt A, må man også sige B!

Vi, og Bush kan ikke bare trække tropperne ud af Irak, og bagefter lade som om intet var sket, vel? Det vil jo efterlade de stakkels mennesker dernede ubeskyttet i det rene ragnarok.
Saddam er væk, og jeg har kun al mulig respekt for de soldater dernede, som sætter livet på spil for at andre kan få en anstændig tilværelse uden undertrykkelse og med demokrati!
Jeg mener heller ikk de skal trække sig ud alle sammen på en gang, men lade Irakkerne tage mere og mere over selv, men ikke trække sig ud bare lade dem prøve og klare det selv, og så måske trække sig ud lidt efter lidt når de begynder at få styr på det selv .. det er jo selvfølgelig klart at de ikke skal trække sig ud alle sammen på en gang, men lidt efter lidt .. men jeg forstår ikk at Bush vile sende endnu flere soldater derned, krigen er jo i forvejen ikke særlig populær blandt amerikanerne, som sagt tidligere, og så vil han sende endnu flere derned, hvilket jo ikk er nødvendigt efter hvad vi hører jo. Det er her hvor jeg ikk helt forstår hans mening med det han gør, det gør jeg i det hele taget ikk ret mange gange, men det er jo et andet emne. Wink ..

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010