home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 749 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Snydetræning - 2 sæsoner med victory
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Snydetræning - 2 sæsoner med victory  (Læst 1205 gange)
pasj
Juniorspiller
**

Snydetræning - 2 sæsoner med victory
« : 24 Nov 2005, 22:25 »

Ja, jeg så at der var blevet lagt en "snyde" træning ind i download delen, og den ville jeg da prøve og se hvor effektiv den i det hele taget var.

Jeg spillede med det norske hold stabæk... De har ikke mange penge, så jeg solgte mine 2 angribere for ca. 15mio og købte nogle gode talenter... Derudover investerede jeg i et par gode trænere som kunne assistere min assistent.. Allerede efter 1 måned kunne jeg se tydelige fremskridt.. Mine spillere var blevet skarpere, deres afleveringer flød og alt kørte bare. Det siger også meget at de første 10 kampe vandt jeg bare 3, men jeg i resten tabte 1 og spillede kun 1 uafgjort. Så træningen har absolut gjort noget ved holdet... Men så rykkede jeg jo også op.. Jeg troede at så var miraklerne forbi. Valgte ikke at investere i spillere, men lige lidt hjalp det... Jeg tabte 2 kampe og vandt resten i sæsonen.. Bare med lidt træning? Resultat er for mig tydeligt, god træning hjælper, og snydetræning hjælper meget! Smiley

Hvad mener i om at bruge dette? Skal siges at jeg brugte det bare for sjovs skyld og det er for længst smidt i skraldespanden

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Snydetræning - 2 sæsoner med victory
« Svar #1: 24 Nov 2005, 22:58 »

Jeg synes for det første det er fint at vide at snydetræningen virker, så er der da noget der virker i FM Wink

Men mit synspunkt på snydetræning er forholdsvist neutralt.. Hvis folk synes at det er skægt at hente et program, der gør at spændingen forsvinder i FM, og der ikke er nogen udfordring i det, så lad dem det. Bare jeg ikke kommer til at se det i mine netspil, eller høre historier om hvor fantastiskt et hold er, efter at man har brugt snydetræning. Der er jo ikke (efter min mening) ret meget ved, at vinde og vinde og vinde, når man ved at det ikke er én selv der er god som træner, men det derimod bare er en snydeting man har, som gør at man vinder..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #2: 25 Nov 2005, 00:39 »

Jamen, god træning hjælper.. Find lige en god træning til mig så? ( Ikke snyd Peace) Fordi, jeg kan ikke rigtig få det til at køre.. Skuffet

Bademesteren
Manager

« Svar #3: 25 Nov 2005, 08:45 »

Jamen, god træning hjælper.. Find lige en god træning til mig så? ( Ikke snyd Peace) Fordi, jeg kan ikke rigtig få det til at køre.. Skuffet

Det er den nemme løsning...Hvad med at du finder en god træning til de andre  funny

Jesperkrogh
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 06 Dec 2005, 13:54 »

Hvad er snydetræning og hvad gør man? vil gerne prøve det Smiley

Bademesteren
Manager

« Svar #5: 06 Dec 2005, 15:00 »

Hvad er snydetræning og hvad gør man? vil gerne prøve det Smiley

Det er en træning, der ikke belaster dine spillere og alligevel træner dem rigtig godt.

Den lå til download her på siden, men de røg sig jo en tur forleden og jeg kan se, at den ikke er blevet lagt op igen.

Om den overhovedet bliver lagt op igen, skal jeg ikke kunne sige.

Jesperkrogh
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 07 Dec 2005, 14:46 »

Okay, tak. Det må du gerne :p

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010