|
wirenfeldt
Gæst
|
|
Så fik jeg lige klasse bogen i julegave forresten  Politikens Bog Om Øl! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kudska
|
|
Jeg er lige gået i gang med af læse Slaget om København... Det er virklig også en klasse bog.. er ikke komme så langt i bogen endnu, men det er meget fangende... Det er bare noget man skal have læst som Brøndby og FCK fans...
Bogen handeler om hvordan det "had" mellem de to klubber er opstået, plus historier og KB, B 1903 og Brøndby IF fra de startede med at spille fodbold..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
airon
|
|
Jeg fik Jimmy Nielsen's bog i julegave af min kæreste. Den var skide god, men jeg synes at 300 kr. er meget at give for sådan en bog når den kun er på 180 sider ca. Jeg læste den inden årsskiftet og fik pengene tilbage for den.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
Jeg fik Jimmy Nielsen's bog i julegave af min kæreste. Den var skide god, men jeg synes at 300 kr. er meget at give for sådan en bog når den kun er på 180 sider ca. Jeg læste den inden årsskiftet og fik pengene tilbage for den.
det er jo ulovligt.... 
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
graver
|
|
Uha - sikke et super emne. Så kan jeg nemlig juble over min nye bog. Bogen om Allan Olsen. Nej ikke skuespilleren, men den store danske trobadur. En mand hvis musik fortæller meget og er lærerig.. - Det gør mig glad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Jeg er igang med Tøffes bog, og mangle kun et par kapitler. Den kan byttes frem til 24. januar, så jeg kan lave samme nummer.  Iøvrigt er et en rigtig god bog. Overvejer man, at læse den, kan jeg kun sige én sætning: GØR DET!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kasper.rytter
|
|
Den nye bog af Jan Guillou: Topsællerten "Madame Terror" en fantastisk skrevet krimi
|
|
|
|
|
|
Forza Parma
|
|
|
|
|
koldingenseren
|
|
Har også læst tøffes no regrets !.. den er sku en af de bedre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
queencastle
|
|
sidst bog j har læst er også tøffes no regrets - den r super go. Er i gang med Ebbe Sands bog nu - har glemt hvad den hedder
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Phrepsak
|
|
Hej.
Jeg leder efter en bog. Måske selvbiografi af enten kendt fodboldspiller eller cykelrytter. Det kunne også være en krimi a la Dan Brown. Har I nogle forslag. Har læst No Regrets og Dan Browns Da Vinci Mysteriet og Engle & Dæmoner.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Så kan du jo læse Dan Brown - Digital Fortress (Tankados Kode) eller Dan Brown - Deception Point(Morderisk Bedrag) ... Ellers har jeg læst Thomas Graversens selvbiografi... ganske god læsning..
Overvejer at købe Fowlers, Gerrards og Rafa Benitez' selvbiografier
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
Jeg læste De gale - Kim Fupz Aakeson i tirsdags. Den er nu ikke særlig god. Det furturistiske i den er dårlig og replikkerne er irreterende
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dingenoderjavs
|
|
jeg læser for tiden Anthony Kiedis' selvbiografi for syvende gang. Den kan varmt anbefales, klasse bog, især hvis man også er fan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kasper.rytter
|
|
Hej.
Jeg leder efter en bog. Måske selvbiografi af enten kendt fodboldspiller eller cykelrytter. Det kunne også være en krimi a la Dan Brown. Har I nogle forslag. Har læst No Regrets og Dan Browns Da Vinci Mysteriet og Engle & Dæmoner.
Du kunne jo læse den før omtalte Madame Terror af Jan Guillou? Ellers kan jeg give dig mine varmeste anbefalinger angående bogen Belladonna-dokumentet af Ian Caldwell og Dustin Thompson. Den er i samme genre som Da Vinci-mysteriet.. Virkelig en fantastisk bog, man skal lige i gang med den, men så kører det også
|
|
|
|
|
|
Forza Parma
|
|
|
|
|
AK Lemvig
Gæst
|
|
Hej.
Hvad med "Pele - Min historie" Klassebog. Hvis du ellers elsker fodbold kan "Hvordan fodbold forklarer verden" af Franklin Foer også anbefaldes.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|