home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:54:47 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
05 Maj 2025, 19:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  1 Bruger, 568 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Bog du har læst/købt for nylig?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Bog du har læst/købt for nylig?  (Læst 12317 gange)
wirenfeldt
Gæst

Sv: Bog du har læst/købt for nylig?
« Svar #30: 12 Dec 2006, 21:09 »

Så er jeg også en stor fan af biografier, jeg har bla. læst:
Stig Tøfting
David Beckham *2  Thumbs Up
Franz Beckenbauer  Thumbs Up
Allan Simonsen
Jan Bartram
Diego Maradona
Ebbe Sand  Thumbs Up
Thomas Helveg
Michael Laudrup
DonØ
Michael Schumacher
Jann Ullrich
Brian Holm
BS

Er også stor fan af biografier! Så kunne være jeg skulle kigge lidt på de bøger der. Ved du/I hvor man kan bestille dem?

Sorensen
Gæst

« Svar #31: 12 Dec 2006, 21:53 »

Att. DelPiero

Jeg har også læst Intet med klassen, og den må dele titlen som Danmark Dårligste Bog med Langt Ude og en anden bog, som vi også begge har læst i forbindelse med skolen. Nu har vi fået at vide at vi skal læse den igen, og må så se om det er fordi, at jeg var umoden da jeg læste den første gang (7. kl.).

Ellers kan jeg anbefale The Hyperion Omnibus, Stephen Kings fantasyserie i 7 dele og Dan Lynge, Lance Armstrong og Stig Tøftings selvbiografier. Ellers venter Don Øs to bøger (jeg er FCK fan), The Iliad, The Odyssey (begge af græske Homer), Jagtselskabet af Anton Tjekhov, Earth af David Brin og en bog af henholdsvis Dean R. Koontz og Orson Scott Card samt et par novellesamlinger af Stan Barstow og Anton Tjekhov (engelske).
« Seneste Redigering: 12 Dec 2006, 21:56 af Sorensen » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #32: 13 Dec 2006, 13:58 »

og en bog af henholdsvis Dean R. Koontz

Hvilken bog af Dean R. Koontz? Han skriver nogle gode nogle, jeg har læst en del efterhånden Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Rooland
Manager

« Svar #33: 13 Dec 2006, 14:12 »

Jeg anbefale :

Drømmeholdet - Historien om CSC
Lance Armstrong - Hvert sekund tæller og det handler ikke om cyklen
Stig Tøfting - No regrets

Alle gode bøger som jeg har læst et par gange Smiley

Numquam Moribimur
Ynglingespiller

« Svar #34: 13 Dec 2006, 14:13 »

Bill Hicks - Agent Of Evolution

av Kevin Booth og Michael Bertin

Anbefales for alle med sans for stor humor, og folk som kan tenke utenfor boksen.  Thumbs Up

A devil in red

Brodtgaard
Manager

« Svar #35: 13 Dec 2006, 14:29 »

Andrew Jennings - Straffe

Om bestikkelse, valgsvindel og korruption i det internationale fodboldforbund FIFA.
En god bog at blive klog på.

Fifa forsøgte i øvrigt at få den forbudt... Heldigvis uden held

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Rooland
Manager

« Svar #36: 13 Dec 2006, 14:35 »

Andrew Jennings - Straffe

Om bestikkelse, valgsvindel og korruption i det internationale fodboldforbund FIFA.
En god bog at blive klog på.

Fifa forsøgte i øvrigt at få den forbudt... Heldigvis uden held

Den glemte jeg at sætte på min liste.

Den er ganske god  Thumbs Up

Sorensen
Gæst

« Svar #37: 26 Dec 2006, 23:32 »

Att. HawkinZ

Døren til december. Jeg har dog - desværre - ikke fået læst noget i den endnu ;-)

jeezus
Gæst

« Svar #38: 27 Dec 2006, 01:23 »

Den seneste bog jeg læste var Maskeblomstfamilien . En syg bog om en dreng der bliver opdraget sygt, og så er han tilmed hermæfrodit. Jeg behøves vel ikke fortælle, at det var en bog som skolen havde påduttet os at læse... Men syg bog, eller rettere tror jeg forfatteren er syg.

Ellers kan jeg tilslutte mig koret af Harry Potter, Ringenes Herre, Dan Browns-bøger fansne. Selv er jeg ca. 3/4 igennem 1000 på rød af (Jimmy Nielsens selvbiografi) og så har jeg gang i en bog om Texas Hold'em. Den næste bog der står for tur er Tankadas kode - Dan Browns nyeste bog.

Edit. No regrets og Armstrongs bøger er heller ikke at foragte. Bogen om CSC er lidt tør synes jeg, men et must for cykelfans  Smiley Jeg må nok os hellere få købt Skibbys selvbiografi.

Af bøger der ikke har været nævnt (tror jeg) kan jeg nævne "Mærsk - manden og magten", Silmarillon af Tolkien (Et must for LOTR-freaks) samt ALLE Stephen King bøger.
« Seneste Redigering: 27 Dec 2006, 01:27 af jeezus » Logged

KF
Landsholdsspiller

« Svar #39: 27 Dec 2006, 03:34 »

Tja, man kan jo kun være enig med de, der roser Stig Tøftings 'No Regrets' - den bog er fed!

Jeg var så heldig at få den i fødselsdag gave... den er læst nu - og damn. Jeg har allerede lyst til at læse den igen! Tøftings liv på og uden for banen har sgu ikke været lige let Smiley.

Harry Potter-serien er selvfølgelig også et must - de bøger kan alle læse... selv min mor har læst seriens seks første bøger.

Til sidst, så er David Beckhams 'My Side' også en ganske god bog - selvom den overhovedet ikke kan måle sig med Tøftings.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Bademesteren
Manager

« Svar #40: 27 Dec 2006, 09:39 »

Årets høst af bøger i julegave blev til Netop Tøftings "No Regrets" og så et par af politikkens "danmarkshistorie" og "Verdenshistorie".

...Så nu er der lidt læsestof igen...Hvis jeg da ellers kan slippe mit FM.

Metsu1
Manager

« Svar #41: 27 Dec 2006, 09:45 »

Årets høst af bøger i julegave blev til Netop Tøftings "No Regrets" og så et par af politikkens "danmarkshistorie" og "Verdenshistorie".

...Så nu er der lidt læsestof igen...Hvis jeg da ellers kan slippe mit FM.

Jeg fik også No Regrets, som jeg glæder mig meget til at læse, hvis jeg kan stoppe med at spille FM  Wink

DelPiero
Gæst

« Svar #42: 27 Dec 2006, 10:36 »

Jeg er igang med at læse Pelés bog. Den er helt fantastisk! Bogen handler ikke kun om bold, faktisk er der også rigtig meget om hans opvækst. Vidste i iøvrigt at Pelé var noget af en ballademager i folkeskolen?

absalonsen
Gæst

« Svar #43: 27 Dec 2006, 10:58 »

Jeg har også fået Stig's bog, hvor jeg har fået læst to kapitler indtil nu. Synes det er en rigtig fred bog, og glæder mig faktisk til, at læse videre.

Nogen, som har læst Jymmi Nielsens nog, og kan skrive lidt om den?? Overvejer lidt at læse den efter Tøffe. Smiley

jeezus
Gæst

« Svar #44: 27 Dec 2006, 14:52 »

Jimmy Nielsens bog er også ret fed. Det handler først og fremmest om hans store spilleproblemer, og man forstår virkelig han har været langt ude. Derudover omhandler den også hans liv som barn, livet som anfører i AaB, spillerstrejken, bataljen mellem Gaarde og David Nielsen og lidt mere til...

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010