home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 670 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  hvem?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: hvem?  (Læst 801 gange)
blomvikings
Manager

hvem?
« : 24 Nov 2005, 16:53 »

Når i spiller med hold som ikke er hold med over 200 mio kr i transferpenge og ikke ligger i den bedste liga, hvilke hold spiller i med? Spiller selv med Crystal Palace. men hvilke spillere køber som ikke koster vildt meget og alligevel er gode til en mindre god klub?HuhHuhHuh           jeg søger selv på spiller ( Fx angribere )  som er høje og har et meget højt tal i hovedspil.

syns det er rigtig cool det med højde og vægt Wink
« Seneste Redigering: 24 Nov 2005, 17:13 af blomvikings » Logged

LosCules
Gæst

Sv: hvem?
« Svar #1: 24 Nov 2005, 17:53 »

Uuuh.. Jeg har ikke spillet med den slags hold endnu i FM06, men i FM05 spillede jeg ofte med Wigan.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2: 24 Nov 2005, 18:01 »

Det kommer for mig, meget an på hvilken slags type jeg mangler.

Jeg har hidtil i min tid i crewe, investeret i angribere som er gode i pace og finishing, og så kigger jeg på om der også er andre tal som er høje. Jeg fandt denne spiller i Malcolm Christie. Da jeg så derefter manglede en hovedstødsstærk angriber til at ligge ved siden af ham, ledte jeg efter en med gode tal i heading, strength, jumping og finishing. Dette fandt jeg i Sandor Torghelle.

Derudover har jeg fundet wings som er gode til dribbling, pace og technique, samt hhv. crossing og finishing. Her er Vaz Te er godt eksempel.

I en MC'er har jeg ledt efter positioning, passing, strength, teamwork, creativity og workrate. Her har jeg fundet Eirik Bakke og Marion (?) Kurty, som også klarer den rolle godt.

Som DC'ere leder jeg efter folk som er gode i marking, tackling, strength, heading og jumping. Her har jeg fundet Emerson Thome, Soldevilla og Devaux.

Som DLR har jeg ledt efter pace, marking, tackling, crossing og passing. Her har jeg Szélesi og Matt Hill på fløjene.

Og endelig som GK har jeg selvfølgelig ledt efter spillere med høje tal i de fleste goalkeeping ratings, og har fundet Libis Arenas på posten. Du kan i øvrigt læse om, og kigge på mit hold, i min Crewe blog her
« Seneste Redigering: 24 Nov 2005, 20:47 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 04 Dec 2005, 14:49 »

Søren larsen er et ok køb syndes jeg selv. Jeg købte ham selv efter jeg havde mistet Skoubo....
Han scorede i genemsnit halvt mål i hver kamp så pråv med ham

Ellers prøv med Adu han er ikke så høj men score mange kasser Wink

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010