home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1170 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Midtjylland - Tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: FC Midtjylland - Tråden  (Læst 107643 gange)
Suckins
Førsteholdsspiller

Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #555: 07 Nov 2010, 17:43 »

Lössl
Priske - Albrechtsen - Sviatchenko - Juelsgård
Olsen - Izunna - Salami - Thygesen
Ilsø - Igboun

Startopstillingen. Noget overraskende at Frank er bænket. Tror ikke det er nogen speciel god ide, da han suverænt er vores mest farlige mand. Sylvester skal scorer målene i dag så. Heldigvis er Sviatchenko med frem for usikre Ipsa. Thygesen på venstrekanten vidner også om Frank ikke er med, men tror nu nok han skal blive interessant derude. Danny Olsen må også meget gerne brillerer i dag, hvis vi skal være farlige.

Træls man kun kan se anden halvleg i sådan et opgør. God kamp igen! 2-1 FCM!

former zoesuckins

DeBuur
Manager

« Svar #556: 28 Jan 2011, 22:54 »

ticked off Hvad Fanden sker der i FCM...... godt nok er jeg gennem årene blevet Brøndby fan... men at min gamle klub starter med at sende Ilsø til Tyskland og derefter sælger Farlige Frank.... hvem skal score jeres mål... har ledelse n købt Fernando Torres eller Messi ?....... hvad sker der lige.....

YNWA

Fernando
Gæst

« Svar #557: 28 Jan 2011, 22:56 »

Synes selv det er syndt for dem at sælge Farlige Frank - Er også Brøndby fan, men havde håbet han ville blive i klubben til hans karriere ville stoppe, men ak nej.

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #558: 28 Jan 2011, 23:01 »

Nu er det jo ikke sikkert endnu, men hold kæft hvor ville jeg være skuffet over Ørgaard, hvis han sender vores klubmand væk. Det kan godt være han ikke har niveauet til starteren mere, men han er stadig en fantastisk FCM-mand og målræv. Det er jo endnu værre end at sende Thyge væk. Jeg håber virkelig ikke der er hold i det.

Hvis det skulle være sandt så håber jeg Ørgaard er dygtig nok til at have noget andet klart. Jeg tænker Søren Larsen.

former zoesuckins

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #559: 28 Jan 2011, 23:12 »

Så kan FCM købe Peter Madsen Smiley

Vi skal alle være her.

patrick J
Manager

« Svar #560: 28 Jan 2011, 23:15 »

Så kan FCM købe Peter Madsen Smiley
Synes rigtig godt om.

Men er helt enig. Er Brøndby fan, og synes det virker mystisk at lade en legende som Fralige Frank, er i FCM smutte til nogle rivaler..Forstår slet ikke Ørgaard i denne situation.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Fernando
Gæst

« Svar #561: 28 Jan 2011, 23:18 »

Det er de da velkomne til der er ikke meget mer' Magic over ham mere og han er i følge min mening useless for os og tror ikke det vil gå meget bedre for ham i FCM - Hans karriere må vel snart være slut..

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #562: 28 Jan 2011, 23:20 »

Men skulle ikke undre mig at de henter en Kim Aabech eller måske Helenius fra AAB men han kunne jo også lave et sats og tilføje en Jallow ...

Vi skal alle være her.

cjensen94
Gæst

« Svar #563: 28 Jan 2011, 23:21 »

De må da have noget i ærmet hvis de sender både Farlige Frank og Ilsø væk i samme vindue - Og tvivler nu på at det bliver Magic. Det vil da blive spændende at se om de har gemt et es, et sted.

Fernando
Gæst

« Svar #564: 28 Jan 2011, 23:28 »

Jeg tror dog mere at Jallow vil satse på udlandet og en mere succesrig klub. Har hørt at Jallow gerne selv vil til enten Tyskland eller Frankrig, men interresen for ham er desværre ikke så stor og tror simpelthen ikke at FCM køber Jallow. Smiley

http://onside.dk/nyheder/ovrige-ligaer/hattrick-af-ilso-i-storsejr

Ser fint ud. Thumbs Up

Badefar
Manager

« Svar #565: 29 Jan 2011, 00:49 »

Ved ikke rigtigt hvad man skal udlede af det her. Er FCM's økonomiske situation så dårlig at de er nødsaget til at få nogle knaster hjem på det her salg. Jeg kan faktisk ikke se andre logiske forklaringer. Vil ikke umiddelbart forvente at de smider Frank på porten for at hive en anden ind men hvem ved. Hvis nu økonomien ikke er så skidt som de seneste regnskaber har vist og der er penge til en ny angriber, ja hvem kan det så være. Et godt bud kunne jo være Søren Larsen der gerne vil hjem. En jeg personligt håber på er Demba Nyren. Vil ufatteligt gerne være fri for ham i OB og da det ser ud til at der allerede er interesse for ham i én midtjysk klub, tjaa hvorfor så ikke en mere. Smiley

bryllen
Reserveholdsspiller

« Svar #566: 17 Mar 2011, 15:32 »

har i FCM fans hørt at der måske er en investor som er villig til at ligeg  mellem 70- 100 mio i klubben ?

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

cjensen94
Gæst

« Svar #567: 15 Apr 2011, 20:06 »

Hvordan reagere i FCM-fans på at Kuhn har valgt at trække sig? Personligt tror jeg ikke det vil gavne klubben, men kan dog også se at det måske ikke vil medfører de store ændringer. Riddersholm er vidst nok kun udset til at stå for holdet resten af sæsonen.

Håber dog det vil svække jer, så der er lidt færre i kampen om sølv.

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #568: 15 Apr 2011, 20:10 »

Og nu har de så også lige solgt deres største talent.
Viktor Fischer skifter til Ajax fra næste sæson.

Supra Societatem Nemo

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #569: 20 Apr 2011, 09:01 »

Jeg er godt nok ikke FCM fan, men jeg må nok indrømme, at jeg alligevel er temmelig skuffet over at Kuhn er stoppet som han er. Jeg så ham som et stort trænertalent, og en mulig kommende landstræner (måske ikke den næste, men så den næste igen), men den mulighed er altså nu mere eller mindre umulig, i og med han melder ud som han gør. Men det er måske også til det bedste, hvis det her er måden han håndterer modgang.

Når han melder ud, at han ikke egner sig til at være cheftræner, så er der langt til nogensinde at blive det igen, så man må gå ud fra, at han mener det, og faktisk ikke ønsker at være cheftræner igen, så mon ikke han går tilbage til opgaven som assistent et eller andet sted (og der kunne han jo måske trods alt stadig være en mulighed på landsholdet).

Men som sagt, synes sgu det er lidt ærgerligt.

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010