Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 20:40:33
oxoberyt
Blogs
wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere:
23458
0 Brugere, 884 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
oxoberyt
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
FC Midtjylland - Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
35
36
[
37
]
38
39
...
42
Forfatter
Emne: FC Midtjylland - Tråden (Læst 107682 gange)
DeBuur
Manager
Sv: FC Midtjylland - Tråden
«
Svar #540:
12 Aug 2009, 15:35 »
FCM har gjort et kup, intet mindre - jeg tror Kuhn bliver en stor træner - men kan han noget som Thomasberg ikke kan ? Det er jo ikke et "sikkert" navn FCM har hentet !
Som eksil jyde holder jeg stadig med FCM og håber det bedste... men jeg har svært ved at se det fornuftige i denne rokade idet jeg mener at Thomasberg er en dygtig træner.... men Kuhn skal nok blive en stor træner ingen tvivl om det, om FCM klarer sig bedre efter træner skiftet er jeg mere i tvivl om.
YNWA
motZ
Gæst
«
Svar #541:
18 Aug 2009, 16:24 »
Det blev så til et 1-0 nederlag i Kuhn's debutkamp .. en okay debut må man sige, vi spillede rigtig godt og havde måske fortjent mindst et mål.. Forsvaret var også meget tilfredsstillende og vi må håbe at det er Kuhn's skyld, og at det fortsætter. Dette kunne man bla. andet også se ved at der skulle en tilfældig chance til før at OB scorede, men efter målet gjorde forsvaret det ikke værre end det var.
I øvrigt også meget synd at Winston Reid ikke får scoret i slutningen af kampen da han blev sendt frem i feltet .. Helveg reddede jo som bekendt OB i dette tilfælde .. et lyspunkt på holdet i går må også siges at være Borring som udfordrede et par gange og gjorde det udmærket,
Det samme med Danny Califf, som var med efter at have haft en lille 'pause', han spillede også uden de store problemer, og Onyszko som vendte tilbage til Fionia spillede også uden problemer, bortset fra målet selvfølgelig ..
Desuden er jeg helt sikker på at Mads Albæk virkelig kan gå hen og blive GULD værd, han har virkelig en stor fremtid foran sig, udviser god sikkerhed i sine afleveringer og han er virkelig for alvor ved at spille sig flot ind alleredde og han skal nok blive en fabelagtig midtbanestrateg for os i fremtiden - ingen tvivl om det. Frank Kristensen spillede nok ikke sin bedste kamp i går, man så ikke alverden til ham, men han skal nok få scoret tilpas mange kasser alligevel i denne sæson. Dog synes jeg der mangler et eller andet i vores angreb - måske en hurtig angrebsmakker til Frank K, men i så fald at Jude får en masse spiletid skal han også nok blive en kandidat til start 11'eren engang hvis han fortsætter sin udvikling.
En anden ting er at vi jo har fået Baba Collins tilbage fra leje opholdet i Vejle og så er spørgsmålet hvorfor vi ikke giver ham chancen ved siden af Frank K, det kunne virkelig gå hen og blive et fedt angrebspar at have på banen hvis de kunne kreere noget sammen. Altså jeg mener bare, kan ikke se hvorfor han ikke har fået chancen endnu, siden han kom tilbage.
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #542:
18 Aug 2009, 16:41 »
Citat af: motZ 18 Aug 2009, 16:24
Det blev så til et 1-0 nederlag i Kuhn's debutkamp .. en okay debut må man sige, vi spillede rigtig godt og havde måske fortjent mindst et mål.. Forsvaret var også meget tilfredsstillende og vi må håbe at det er Kuhn's skyld, og at det fortsætter. Dette kunne man bla. andet også se ved at der skulle en tilfældig chance til før at OB scorede, men efter målet gjorde forsvaret det ikke værre end det var.
I øvrigt også meget synd at Winston Reid ikke får scoret i slutningen af kampen da han blev sendt frem i feltet .. Helveg reddede jo som bekendt OB i dette tilfælde .. et lyspunkt på holdet i går må også siges at være Borring som udfordrede et par gange og gjorde det udmærket,
Det samme med Danny Califf, som var med efter at have haft en lille 'pause', han spillede også uden de store problemer, og Onyszko som vendte tilbage til Fionia spillede også uden problemer, bortset fra målet selvfølgelig ..
Desuden er jeg helt sikker på at Mads Albæk virkelig kan gå hen og blive GULD værd, han har virkelig en stor fremtid foran sig, udviser god sikkerhed i sine afleveringer og han er virkelig for alvor ved at spille sig flot ind alleredde og han skal nok blive en fabelagtig midtbanestrateg for os i fremtiden - ingen tvivl om det. Frank Kristensen spillede nok ikke sin bedste kamp i går, man så ikke alverden til ham, men han skal nok få scoret tilpas mange kasser alligevel i denne sæson. Dog synes jeg der mangler et eller andet i vores angreb - måske en hurtig angrebsmakker til Frank K, men i så fald at Jude får en masse spiletid skal han også nok blive en kandidat til start 11'eren engang hvis han fortsætter sin udvikling.
En anden ting er at vi jo har fået Baba Collins tilbage fra leje opholdet i Vejle og så er spørgsmålet hvorfor vi ikke giver ham chancen ved siden af Frank K, det kunne virkelig gå hen og blive et fedt angrebspar at have på banen hvis de kunne kreere noget sammen. Altså jeg mener bare, kan ikke se hvorfor han ikke har fået chancen endnu, siden han kom tilbage.
Måske fordi han er skadet i 6 uger?
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
AFC
Manager
«
Svar #543:
18 Aug 2009, 16:51 »
Og hvorfor ikke bruge en Jude Nworuh? Han gør det da fint når han er inde og scorer da nogle mål til tider, sammen med Frank Kristensen..
motZ
Gæst
«
Svar #544:
18 Aug 2009, 16:53 »
Citat af: Altid Brøndby 18 Aug 2009, 16:41
Måske fordi han er skadet i 6 uger?
Doh xD
Kiggede lige på forskellige sider, men kunne ikke finde noget med at han var skadet.
Min fejl.
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #545:
18 Aug 2009, 16:55 »
Ja det ville jo også være dumt at bruge en der er alvorlig skadet
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
motZ
Gæst
«
Svar #546:
18 Aug 2009, 17:01 »
Citat af: Altid Brøndby 18 Aug 2009, 16:55
Ja det ville jo også være dumt at bruge en der er alvorlig skadet
Helt bestemt.
AFC: Skrev også i indlægget at Jude vil være værdig til det hvis han får tilpas meget spilletid og derved udvikler sig som angriber. Er ikke det mindste i tvivl om at han nok skal blive en god angriber med den rette udvikling.
AFC
Manager
«
Svar #547:
18 Aug 2009, 17:02 »
Havde jeg ikke lige set, men jeg ville bare lige ud med den, fordi jeg tror Jude kan blive et stort talent og en vigtig spiller for jer i fremtiden. Han kan arve efter Frank K tror jeg, hvis i beholder ham indtil da.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #548:
18 Aug 2009, 17:07 »
Citat af: AFC 18 Aug 2009, 17:02
Han kan arve efter Frank K tror jeg, hvis i beholder ham indtil da.
Nu er Jude vel nok noget nær en diametral modsætning af Frank, så at skulle løfte hans arv er nok så meget sagt. Han har dog stadig masser af potentiale.
motZ
Gæst
«
Svar #549:
22 Aug 2009, 17:39 »
Amen hvor er det dog bare elendigt.
FCK overmatcher os fuldstændigt i dag. Målet vi får er vel mere eller mindre heldigt da det er en løs bold der bliver sparket op, som Danny Olsen dog får headet ind efterfølgende. Men derudover var der ikke rigtig noget at glæde sig over fra vores side af udover et par få chancer, bla. Thygesens langskud.
Dog må vi bare konstatere at FCK var en klasse over os i dag, jeg havde ellers en forhåbning inden kampen om at vi kunne få lidt mere ud af kampen end vi fik bla. fordi at FCK ikke så for godt ud mod AGF som de plejer, og fordi vi var lidt uheldige med ikke at få point mod OB. Så man kunne have håbet vi havde reddet videre på bølgen.
Et af de steder vi så mest svage ud var i forsvaret - nærmere betegnet Danny Califf. Manden har slet ikke haft det høje niveau som han havde i AaB. Kristian Ipsa ser jeg også som en betydeligt bedre forsvarsspiller og jeg mener helt sikkert at han skal have chancen i stedet for Danny Califf. Thygesen så heller ikke for god ud i dag, og han skal virkelig op i gear. Det samme med Frank Kristensen som var ret usynlig i dag hvorfor jeg også mener at vi skal hente en angrebsmakker. Vi har simpelthen ikke andre angribere i truppen på niveau med Frank og Danny Olsen hører heller ikke til angrebet hvor han spillede i dag. Nej, han hører til på fløjen.
Men det kunne være fantastisk hvis vi hentede en ordenlig angriber - gerne en hurtig en som samtidig har en god teknik og som også har en hel del mål i støvlerne selvfølgelig. Sådan en type mener jeg vi har brug for. Tidligere skiftede Rawez Lawan jo til FC Nordsjælland og hvorfor dælen slår vi så ikke til i en sådan situation? Han er den angriber vi har brug for, og når FC Nordsjælland har midlerne til at købe ham og lokke ham til, så ærgrer jeg mig over at ledelsen ikke tænker i disse baner. Men transfervinduet er jo ikke lukket endnu, men så skal Ørgaard så sandelig også snart ud af røret - jeg kan dog have min tvivl. Alligevel synes jeg ikke han var helt afvisende overfor det i optakten til dagens kamp, da han blev spurgt om truppen var god nok på nuværende tidspunkt hvortil han svarede nej, og samtidig blev han spurgt om et lignende spørgsmål hvor han også var enig, så jeg håber fortsat..
Og for lige at vende tilbage til Mikkel Thygesen, så skal han altså spille på den centrale/offensive midtbane, hvor han tidligere har spillet rigtig godt.
«
Seneste Redigering: 23 Aug 2009, 14:49 af motZ
»
Jyden
Gæst
«
Svar #550:
07 Nov 2010, 16:28 »
Syntes det er på tide vi får gang i FC Midtjylland tråden her inde igen, og det kan da ikke passe at jeg er den eneste FC Midtjylland fan
I aften møde vi et formstærkt Brøndby hold. Desværre skal vi spille på vestegenen og der er ingen tvivl om at det bliver en meget svær kamp. heldigvis har vi fået Martin Albrechtsen tilbage, og det skal blive spændende at sige ham:)
holdet i aften
Jonas Lössl, Kasper Jensen, Brian Priske, Christian Sivebæk, Martin Albrechtsen, Erik Sviatchenko, Kristian Ipsa, Jesper Juelsgård, Danny Olsen, Mikkel Thygesen, Izunna Uzochukwu, Adigun Salami, Mads Albæk, Sylvester Igboun, Jonas Borring, Rilwan Hassan, Ken Ilsø, Frank Kristensen.
Fernando
Gæst
«
Svar #551:
07 Nov 2010, 16:31 »
Jeg vil næppe mene at, vi er et formstærkt hold da vi kun har vundet de seneste to kampe og det altid plejer at, gå ned af bakke efter et par sejre
Jyden
Gæst
«
Svar #552:
07 Nov 2010, 16:36 »
Citat af: Fernando 07 Nov 2010, 16:31
Jeg vil næppe mene at, vi er et formstærkt hold da vi kun har vundet de seneste to kampe og det altid plejer at, gå ned af bakke efter et par sejre
hehe, det er da værd at håbe på. Jeg regner i hvertfald med en sejr til FC Midtjylland på 1:2
Suckins
Førsteholdsspiller
«
Svar #553:
07 Nov 2010, 16:37 »
Du er bestemt ikke den eneste Midtjylland fan. Det bliver en hamrende svær kamp og jeg frygter virkelig et nederlag. Et point vil jeg være godt tilfreds med.
Et bud på startopstillingen:
Lössl; Priske, Ipsa, Albrechtsen, Juelsgård; Thyge, Izunna, Salami, Danny Olsen; Frank, Sylvester.
Om det bliver denne eller Sviatchenko, Hassan eller Ilsø er med, er jeg ikke helt sikker på. Jeg håber dog Sviatchenko er med i stedet for Ipsa. God kamp!
former zoesuckins
Jyden
Gæst
«
Svar #554:
07 Nov 2010, 16:44 »
Godt at høre man ikke er alene:) Lyder som et ganske godt bud på en startopstilling, dog vil jeg også fortrække Sviachenko frem for Ipsa, men vi får se.
Sider:
1
...
35
36
[
37
]
38
39
...
42
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »