home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 526 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatadevanahalli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Midtjylland - Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: FC Midtjylland - Tråden  (Læst 107860 gange)
Suckins
Førsteholdsspiller

Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #450: 13 Apr 2009, 18:28 »

Danny Olsen hører imo til på kanten. Sivebæk er slet ikke i nærheden af Danny Olsen på den højrefløj.

Enig. Savner en Baba Collins ved siden af Frank Kristensen igen. Ved ikke rigtig hvad Fagerbergs niveau er og Kim Christensen er så vidt jeg ved skadet.

former zoesuckins

motZ
Gæst

« Svar #451: 13 Apr 2009, 18:30 »

Baba ser jeg personligt også meget frem til at han kommer tilbage til heden. Ser ud til at han klarer det godt i Vejle og vi må da håbe at han kan fortsætte det i FCM når han kommer tilbage.

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #452: 13 Apr 2009, 18:37 »

Baba ser jeg personligt også meget frem til at han kommer tilbage til heden. Ser ud til at han klarer det godt i Vejle og vi må da håbe at han kan fortsætte det i FCM når han kommer tilbage.

Ja 5 kampe og 2 mål er ikke ringe. Kan ikke rigtig forstå hvorfor vi lejede ham ud når vi har 3 store angribere og nu kun en lille.

former zoesuckins

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #453: 14 Apr 2009, 14:33 »

Ifølge FCMs hjemmeside skulle Florescu være klar cirka nu. Han går vel formentlig ind på midtbanen ved siden af Thygesen i stedet for Albæk, der ellers virkelig har imponeret mig.

former zoesuckins

motZ
Gæst

« Svar #454: 14 Apr 2009, 15:13 »

Albæk ser jeg som en rigtig god fremtidig løsning når nu f.eks Florescu ikke er der mere. Tror at Albæk kan gå hen at blive en af SAS Ligaens bedste midtbanespillere om nogle år hvis han fortsætter sin udvikling. Bare se hans aflevering mod AGF i går som blev spillet lige igennem forsvaret og hen til Frank der let kunne prikke bolden ind. Det ser bestemt tilfredsstillende ud, men er stadig af den holdning at vi skal af med Thomas Thomasberg så hurtigt som muligt. Forklaring behøves vel ikke - kan også findes et par sider tilbage i tråden.

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #455: 14 Apr 2009, 15:25 »

Ja Mads Albæk gjorde det særdeles fremragende i går. Jeg var selv oppe på SAS Arena i går for at se kampen. Første halvleg var skuffende, helvede den var kedelig! Det mest kedelige var dog at Danny Olsen fik en fibersprængning under sin første løbeduel. Desværre var Christian Sivebæk overhovedet ikke oppe i gear i går, mens også Jude havde en del uprovokerede boldtab i går.
Personer jeg vil fremhæve som skyld i vores tre point i går er.
Winston Reid. Helvede en kamp fra den unge mand, første gang jeg ser ham så sikker som jeg gjorde i går. Og blev helt fortjent udråbt som kampens FCM spiller.
Danny Califf. Danny virkede ufattelig sikker i går og lavede stort set ingen fejl overhovedet. Og sammen med Winston fik de lukket godt af for Nando og Graulund(der nærmest var usynlig i går)
Mads Albæk. Han var for mig kampens helt store overraskelse. Han viste en ufattelig rolighed og kæmpe overblik, og er helt sikkert fremtidens mand.
Frank Kristensen. Ja, hvad skal man sige. Mr. FCM slog til med to mål, hvilket man aldrig klager over.

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

motZ
Gæst

« Svar #456: 14 Apr 2009, 15:32 »

Meget enig med dig i det der, Brandborg.

Btw. synes jeg der er kommet lidt mere gang i tråden herinde, hvilket jo kun er godt. Thumbs Up

Men vil lige spørge om noget: Er der egentlig nogle herinde der har prøvet at have VIP til SAS Arena nogensinde, og i så fald, hvordan var det? Smiley

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #457: 14 Apr 2009, 15:44 »

Jeg har ikke været oppe i skyboxene endnu. Men har været til spisning før to kampe, hvilket egentlig var fedt nok - fri bar. ;-)
Men det fedeste er nu at stå på selve banen foran 7000tilskuere, det kan godt anbefales. ;-)

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

motZ
Gæst

« Svar #458: 14 Apr 2009, 15:46 »

Jeg har ikke været oppe i skyboxene endnu. Men har været til spisning før to kampe, hvilket egentlig var fedt nok - fri bar. ;-)
Men det fedeste er nu at stå på selve banen foran 7000tilskuere, det kan godt anbefales. ;-)

Har du da prøvet det? At spille på banen? Smiley

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #459: 14 Apr 2009, 15:52 »

Jeg har ikke spillet på banen.
Men jeg har fået overrakt guldmedaljer, da jeg spillede på FC Midtjyllands talenthold 2005 og 2006. Vi havde vundet byholdstuneringen hvor vi bl.a. spillede imod Viborg FF, Randers Freja, Vejle og AGF. Nummer 1, 2 og 3 skulle så have medaljer overrakt under en halvleg. Kæmpe oplevelse! Især at løbe ned mod fansne bagefter, og få opråbt ens navn. Wink

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Lillebror54
Juniorspiller
**

« Svar #460: 14 Apr 2009, 16:01 »

Motz nu nævner du at Troels Bech vil have været en bedre træner end Thomasberg... Ham har vi jo haft og hvordan var det lige det gik? Mener jeg kan huske vi endte enten 7 eller var det 8 i ligaen efter at have taget bronze året før med. Godt nok fik han os i den første pokalfinale men tabte vi også så Bech gir jeg ikke meget for som træner i FCM og som du selv nævnte så gik det jo heller ikke godt i Esbjerg for ham.
Nej hvis vi skulle have en gammel/forhenværende træner tilbage skulle det være Ove P.

Og omkring Thomasberg så giv ham en chance, manden har jo et kendskab til holdet og stillingen som cheftræner skal han nok lære.

Lige et spørgsmål til alle.. Hvorfor pokker leje Collins ud? Jeg er af den mening vi mangler lidt målfarlighed oppe foran i det den eneste der virkelig ved hvor kassen står er Frank.

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #461: 14 Apr 2009, 18:10 »

Men vil lige spørge om noget: Er der egentlig nogle herinde der har prøvet at have VIP til SAS Arena nogensinde, og i så fald, hvordan var det? Smiley

Nu ved jeg ikke om det er det her du mener, men har været med min onkel til det han kalder VIP ovenpå, hvor der er spisning, man ser et interview med træneren og så sidder på de øverste pladser i midten, hvor man blandt andet kan få noget til at ligge over sig  Tunge

former zoesuckins

tubbe93
Førsteholdsspiller

« Svar #462: 14 Apr 2009, 18:47 »

nu blev collins udlejet fordi han var mega ufarlig. Det passer heller ikk at vi kun har en lille/hurtig! Ken er godt nok stor, men også rigtig hurtig! Han er den tredje hurtigste i klubben kun overgået af Borring og Jude, Jude er 0,03 sek. hurtigere end Ken på 30 meter!

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

Lillebror54
Juniorspiller
**

« Svar #463: 14 Apr 2009, 21:36 »

Collins scorede godt nok ikke så mange mål det er rigtigt men hans hurtighed og flotte pasninger var da godt eller du er af en anden mening? Smiley  Peace

Jude er hurtig og dygtig den gir jeg dig men jeg er lidt i tvivl med Fagerberg da jeg ikke mener han har det som alle snakker om. Har han ikke kun lavet 1 mål? Eller er min statestik hel af H til. Det gjorde Baba sgu bedre.....

Borring er der ingen diskusion om han er efter min mening sæsonens bedste køb.  Thumbs Up

AFC
Manager

« Svar #464: 15 Apr 2009, 14:56 »

Hey FCM-fans.

Jeg tænkte på en ting. Jeres midtbanespiller Mads Albæk har jeg fulgt meget på det seneste og også før tiden i FM, men også i FCM og nu har jeg set han spillede for FCM imod AGF fra start af. Er det fordi I har George Florescu skadet? Det lader dog til han kommer tilbage i slutningen af April. Er han en fast mand nu så?

Han har jo kvaliteterne må man sige. Sin teknik fejler intet og han er god at have med i angrebene.

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010