home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 621 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatadevanahalli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Midtjylland - Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: FC Midtjylland - Tråden  (Læst 107929 gange)
tubbe93
Førsteholdsspiller

Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #420: 01 Feb 2009, 19:58 »

Så blev det jo som Riddersholm og Thomasberg sagde: Ingen indkøb.
Havde gerne set en angriber, da Baba nu er udlejet til Vejle. Frank Kristensen kommer vel til at ligge oppe foran sammen med Fagerberg eller Kim Kristensen og med Jude Nworuh som back-up men det synes jeg ikke rigtigt er godt nok. Prica kunne have været et drømmekøb og han kunne passende danne duo sammen med Frank, da jeg ikke synes at Fagerberg scorer nok mål.

Dermed synes jeg at vi skal have købt en angriber der virkelig kan levere mål på samlebånd, måske lidt alá tiderne med Zidan, men en spiller på hans niveau kan blive svær at finde.

Nu kører tranfervinduet jo helt ind til natten mellem mandag og tirsdag !

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #421: 01 Feb 2009, 20:05 »

Jeg er helt enige med dig. Jeg har sagt det før, og nu siger det det igen: Vi skal have en ny chefstab! Vi skal have en træner, der tør at lave ændringer i truppen, og så skal Steinlein og Berthelsen satme lette røven, og bruge nogen af de milioner de sidder og ruger på, på nuværende tidspunkt. Hvis vi skal være mestre i år 2011, kan det sq ikke nytte noget at FCK, BIF, OB og AaB bliver ved med at styrke deres trup, mens vi selv sælger vores bedste spillere, og ikke køber nye ind.

Inden for de seneste to år har vi solgt store spillere som: Troest, Kjær, Dennis Sørensen, Kristian Bak, Femi and so on. Mens vi selv kun har købt Borring, Califf, Poulsen og Florescu.

Der skal ske ændringer, og de skal komme hurtigst mulig, ellers kan vi godt glemme guldet i 2011, og måske helt medaljer overhovedet.

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

motZ
Gæst

« Svar #422: 01 Feb 2009, 20:11 »

Tror højst det kan blive til en bronzemedalje i år, da FCK og BIF dominerer ligaen og tager vel de to øverste pladser.

Er fuldstændig enig med dig ang. indkøb. Der skal virkelig forstærkes.
Det siges jo også at ved Prica forhandlingerne, skulle vi have budt langt over AaB og budt et beløb de slet ikke kunne matche, så der må være en ordenlig bunke penge til at forstærke med.

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #423: 01 Feb 2009, 20:16 »

Nemlig, det er ikke pengene der er problemet i klubben. Det er dem der sidder på dem der er problemet. Tror bestyrelsen er bange for, at bruge så mange penge på én, som måske kan ebbe ud i flopkøb, og derved er pengene tabt. Vi bliver nød til at lave noget ala Brøndby, hvis vi skal op og blande os i toppen.

Tror endda det kan blive svært (meget svært), at bare få en tredje plads, når man tager et kig på OB kontra vores trup.

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

fc-hansen
Manager

« Svar #424: 01 Feb 2009, 20:29 »

helt eng. Nu har i henover de sidste sæsoner, stabiliseret jer i toppen (top 5) så nu skal satset komme. Da FCK for alvor trak fra de andre hold nveaumæssigt, smed man 15 mio. for Grønkjær, og mange penge for også Berglund og Wendt. I mangler i mine øjne en rigtig +20 goalgetter, og skal i have sådan en, er i nødt til at smide en god pose penge, og ikke bare hive en lottoseddel ind (Dadu, Kim Christensen) nej jeg tror godt i kunne bruge en Prica, og hvad vil de have for ham, omkring 5 mio.? så smid da de penge, og lad være med at sælge jeres profiler igennem 1-2 sæsoner, ja så nærmer i jer, jeres målsætning Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #425: 02 Feb 2009, 15:12 »

Ja så solgte vi sq også Thomas Røll. Synes det er meget bekymrende at vores trup er så tynd som den er lige nu. Vi har solgt eller lejet ti af vores spillere væk indtil videre, og har ikke købt så meget som en eneste spiller. Helvede jeg er utilfreds!

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

fc-hansen
Manager

« Svar #426: 02 Feb 2009, 15:24 »

Ja så solgte vi sq også Thomas Røll. Synes det er meget bekymrende at vores trup er så tynd som den er lige nu. Vi har solgt eller lejet ti af vores spillere væk indtil videre, og har ikke købt så meget som en eneste spiller. Helvede jeg er utilfreds!
8:30 time tilbage. Regner i med der sker noget, nogle der har opsnabbet nogle rygter?

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #427: 02 Feb 2009, 15:26 »

Nej der sker ikke noget, desværre. Der skal et mirakel til, hvis vi skal gentage sidste års sølvmedalje. Hvilket vi kan takke administrationen for.!

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

motZ
Gæst

« Svar #428: 12 Mar 2009, 20:20 »

Ja, som nogle måske ved så er Djiby Fall jo solgt til Lokomotivet. Det ser jeg som værende meget positivt for at vi kan indhente OB og måske få bronze. Selvom vi ikke har handlet så det jo ikke helt forfærdeligt ud i kampen mod BIF og jeg tror godt at vi kan få noget godt ud af sæsonen alligevel.

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #429: 23 Mar 2009, 19:59 »

Synes næsten min signatur kræver en forklaring herinde.

Jeg synes ikke Thomas er den rigtige ledere for vores ellers ambitiøse hold. Og hvorfor gør jeg ikke det? Ja, jeg ser ikke Thomas for en naturlig leder for et hold som FC Midtjylland, der næsten forlanger guld i år 2011. Med den dybeste respekt til Thomas, så skal han af pinden som første mand med det store ansvar. Thomas har ikke erfaringerne, eller for den sags skyld evnerne som cheftræner. Thomas er og bliver en assistenttræner, og jeg ser ham gerne fremover som assistent i klubben, men ikke som cheftræner.
I stedet for ville jeg gerne have set Troels Bech tilbage i klubben og med Thomas som hans assistent.

Jeg synes selv dette ligger op til en spændende debat. For er Thomas den rette mand, hvis vi skal vinde guld år 2011? Mit svar er et rungende nej. 

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #430: 24 Mar 2009, 08:40 »

Kan godt følge hvad Brandborg siger.. Tror bare ikke han bliver skibbet afsted, men vil tiden jo vise.

Læste lige dette http://www.onside.dk/node/29363 blev faktisk lidt foraget Huh
Mener I at det er det eneste FCM vil? Det er da overhovedet ikke hvad de har givet udtryk for i hvert fald,
og det er da ikke unormalt at have en samarbejdsklub i Afrika eller et andet land, hvilket vel er det, FCM har,
i FC Edebei eller hvad den hedder?

Desuden er jeg skuffet over resultatet igår.. Så ikke selv kampen, men er sku stadig skuffet. + Salami er ude i
de næste 3 kampe.. Heldigvis er det imod middelmådige modstandere. Ikke af FCM plejer at spille synderligt godt
imod dem, men ..

It's all, part of the plan.

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #431: 24 Mar 2009, 09:11 »

Desuden er jeg skuffet over resultatet igår.. Så ikke selv kampen, men er sku stadig skuffet. + Salami er ude i
de næste 3 kampe.. Heldigvis er det imod middelmådige modstandere. Ikke af FCM plejer at spille synderligt godt
imod dem, men ..

Nu taler jeg som en udefra stående, og for den sags skyld også AaB fan, men føler måske ikke at du har grund til at være skuffet. Selvom AaB manglede 6-7 spillere, så så jeg ikke meget klasse i det FCM hold igår. I kommer til to mål på dødbolde, og i det hele taget, så var i stortset kun farlige på dødbolde. Der var ikke den store forskel på AaB og FCM igår, men dog følte jeg at AaB var farligst gennem hele kampen, og i skal være meget glade for at i havde en Lasse Heinze igår, som reddede FCMs røv flere gange..
Men en god kamp, med et udemærket udfald Wink Wink

Og så lige til jeres mesterskabs ambitioner, så tror jeg ikke at i har truppen til det. Jeg mener at der skal hentes forstærkninger hvis det overhovedet skal komme på tale. Jeg synes i mangler lidt bredde og erfaring, og jeg synes at hvis man bare piller 1 spiller ud fra hver kæde, så ligner FCM holdet et noget middelmådigt hold, (Lidt de samme problemmer som AaB har haft de sidste 2 år, men som virker til at have løst sig nu).. Men lidt forbedring i alle kæder så ligner FCM et godt hold, men tror jeres drømme om et mesterskab om 2-3 år er urealistisk, jeg synes at i mangler ledere på jeres hold..

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #432: 24 Mar 2009, 09:32 »

Du er jo ikke udefra stående når du er Aab fan, og dit indlæg er udtrykker jo en klar holdning af hvem du holder med Wink Er godt nok FCM "fan", men integreret er jeg heller ikke, egentlig er jeg ret neutral.
Har da læst og hørt i radioen at de godt kunne have vundet, og at kampen egentlig var jævnbyrdig, også selvom FCM fik Salami smidt ud. Men det er vel som man ser det Tunge

Er dog enig med dig i, at FCM mangler en spiller eller 2, 3 måske - gerne en til målmandsposten, og så en oppe foran som kan score ligesom Fall, Duncan osv. kan.
Forsvaret med Reid, Ipsa, Poulsen og Afriye er egentlig godt nok, og vores backups er også udemærket. Midtbanen med Thyge, Salami, Florescu, Borring og Olsen er også god, rigtig god, men en lille forstærkning her ville heller ikke gøre mig noget, da vores reserve ikke er sådan helt vilde. Sivebæk er dog okay. Oppe foran har vi reelt kun Frank som er en habil målscorer, Fagerberg er stadig ikke kommet igang, samme med Nworuh, Collins er lejet ud, Kim C scorer sjælendt.. 
Guld om 2 år.. Så skal der investeres.

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #433: 24 Mar 2009, 09:47 »

Selvfølgelig havde FCM chancen for at vinde. Det var jo netop det jeg synes var deres problem igår.. De var slet ikke farlige på andet end dødbolde.. og grunden til at jeg var meget uimponerede over FCM var jo netop fordi at AaB havde 6-7 spillere ude, og alligevel fik FCM ikke dominerende set over hele kampen.. Synes kampen var meget jævnbyrdig, og selvfølgelig er jeg da glad for AaB vandt, men synes ikke FCM har det samme gear som de havde for 1-2 år siden, og det er ikke kun taget ud fra AaB kampen. Generalt i opstarten, har de jo ikke vist noget som helst Wink

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #434: 24 Mar 2009, 09:53 »

Selvfølgelig havde FCM chancen for at vinde. Det var jo netop det jeg synes var deres problem igår.. De var slet ikke farlige på andet end dødbolde.. og grunden til at jeg var meget uimponerede over FCM var jo netop fordi at AaB havde 6-7 spillere ude, og alligevel fik FCM ikke dominerende set over hele kampen.. Synes kampen var meget jævnbyrdig, og selvfølgelig er jeg da glad for AaB vandt, men synes ikke FCM har det samme gear som de havde for 1-2 år siden, og det er ikke kun taget ud fra AaB kampen. Generalt i opstarten, har de jo ikke vist noget som helst Wink

Aab har heller ikke ligefrem været prangende i ligaen.. Men ligemeget. FCM havde jo også spillere ude, Kolja, Olsen. 2 meget vigtige spillere for holdet. Så vidt jeg har læst var det kun Bøgelund Aab havde ude.. Men igen underordnet.. Mit indtryk var bare at FCM lagde stort pres på Aab i dele af kampen, Også efter at de var i undertal, og måske også blev snydt for et mål/straffe eller sådan noget ifl. Thomasberg. Men jeg så det som sagt ikke selv..

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010