home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1047 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatadevanahalli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Midtjylland - Tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: FC Midtjylland - Tråden  (Læst 107947 gange)
Søren91
Landsholdsspiller

Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #180: 18 Maj 2008, 18:41 »

Nu læste jeg lige i TIPSbladet at i har solgt for 125 mio kr spillere på det seneste, hvilket er helt surealistisk i mine øjne. Jeg forstår bare ikke hvordan i kan få fx 25 mio for Femi ?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #181: 18 Maj 2008, 18:42 »

Nu læste jeg lige i TIPSbladet at i har solgt for 125 mio kr spillere på det seneste, hvilket er helt surealistisk i mine øjne. Jeg forstår bare ikke hvordan i kan få fx 25 mio for Femi ?

Femi er en af suppens bedtse spillere, og er tilmed ung. En sjælden spiller type, lidt ala Linderoth. Synes faktisk han er 35-40 mio værd Smiley

Cencur
Manager

« Svar #182: 18 Maj 2008, 18:44 »

Nu går det lidt FM i dig Ghert Smiley Femi er helt sikkert en kanon spiller, men 20-25 mio. er prisen som passer til ham. Linderoth røg til mesterklubben i Tyrkiet, imens Femi kom til en klub som, uden at jeg ved det, ikke spiller i Europa næste sæson?

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #183: 18 Maj 2008, 18:45 »

Femi er en af suppens bedtse spillere, og er tilmed ung. En sjælden spiller type, lidt ala Linderoth. Synes faktisk han er 35-40 mio værd Smiley
Den må du satme uddybbe for mig?! Kig på de generelle priser i SAS-ligaen, hvor en spiller som Prica sælges for 20 mio. Jeg kan ikke se hvordan han skulle være så meget værd?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #184: 18 Maj 2008, 18:46 »

Nu går det lidt FM i dig Ghert Smiley Femi er helt sikkert en kanon spiller, men 20-25 mio. er prisen som passer til ham. Linderoth røg til mesterklubben i Tyrkiet, imens Femi kom til en klub som, uden at jeg ved det, ikke spiller i Europa næste sæson?

Groningen er en klub i fremgang, og kommer vidst med i uefaen næste år. Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #185: 18 Maj 2008, 18:47 »

Den må du satme uddybbe for mig?! Kig på de generelle priser i SAS-ligaen, hvor en spiller som Prica sælges for 20 mio. Jeg kan ikke se hvordan han skulle være så meget værd?

Fordi der er fremtid i Femi. Prica har for længst nået sit topniveau, mens Femi kan bliver voldsomt stor Smiley

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #186: 18 Maj 2008, 18:56 »

Fordi der er fremtid i Femi. Prica har for længst nået sit topniveau, mens Femi kan bliver voldsomt stor Smiley

Så må jeg bare lig sige, at jeg ikke tror han bliver lige så god som Prica. Prica var ligesom Elmander, dengang han var der, alt for god til at spille i sas ligaen. Synes ikke man kan sige det samme om Femi.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #187: 20 Maj 2008, 10:51 »

Så må jeg bare lig sige, at jeg ikke tror han bliver lige så god som Prica. Prica var ligesom Elmander, dengang han var der, alt for god til at spille i sas ligaen. Synes ikke man kan sige det samme om Femi.

Man kan da ikke rigtigt sammenligne en def. midt med en bomber Smiley

men femi var som Ghertesteas så rigtigt sagde, var han en af - hvis ikke den bedste, defensive midt i suppen, og det var flere eksperter jo enige om, så synes at 25 er en fair pris, selvom man self. altid gerne ville have havde 30-40  Tunge

It's all, part of the plan.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #188: 20 Maj 2008, 10:54 »

det tror jeg nu ikke der gjorde, femi er jo ung og har MEGET potentiale, og så spiller han med en enorm modenhed synes jeg, som jeg ikke synes man ser magen til i SL, faktisk. og så kan man altså godt blive solgt/vurderet til mere end spilleren rent faktisk bliver købt for, i det her tilfælde mener Ghert af Femi er mere værd Smiley (og Garay til madrid i dag for sølle 75 mio?  Wink det er et røverkøb!)
og omvendt, kan en spiller blive solgt for for meget end hvad den enkelte vurderer ham til.. det anhænger jo både af kvaliteten på spilleren og erfaring, potentiale, hvordan man ser på det, osv..

men det er da rigtigt, man kan nemt få mere end 25 for ham i manager   crazy
« Seneste Redigering: 20 Maj 2008, 10:57 af makkerskilap » Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #189: 23 Jun 2008, 08:47 »

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #190: 23 Jun 2008, 09:34 »

og mindsanten(stav) om ikke gode gamle Kim C også er landet i vores hule http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=40795  Peace

JimmyGP
Manager

« Svar #191: 23 Jun 2008, 09:41 »

2 spændende handler.. så mangler der vel bare en afløser for Femi?

- Veni, vidi, vici -

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #192: 23 Jun 2008, 09:44 »

2 spændende handler.. så mangler der vel bare en afløser for Femi?

jae Smiley - well.. salami? flinta er blevet midt midt nu. florescu er også midt på.. og så er der talenter som Yakubu Akilo osv... men der kommer nok nogle flere ansigter til, tror jeg Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #193: 23 Jun 2008, 10:06 »

jae Smiley - well.. salami? flinta er blevet midt midt nu. florescu er også midt på.. og så er der talenter som Yakubu Akilo osv... men der kommer nok nogle flere ansigter til, tror jeg Smiley

nåh ja.. På tv2 sagde de lige at Borring har kostet 20.000.000 kroner.. Shockeret

- Veni, vidi, vici -

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #194: 23 Jun 2008, 10:09 »

nåh ja.. På tv2 sagde de lige at Borring har kostet 20.000.000 kroner.. Shockeret

Der er også beløb i den størrelsesorden jeg har læst mig til. Det lyder helt vildt. Og alt for dyrt.

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010