home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:52:58 Wester Jr. Blogkonkur... 11# Hjertet banker kun...
I dag kl. 13:48:55 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:29:17 Bubbles Blogkonkur... #14 - Danish Viking Wa...
03 Jun 2024, 20:58 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23319
  0 Brugere, 484 Gæster Online.

Indlæg: 1132821 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aj1493774
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Midtjylland - Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: FC Midtjylland - Tråden  (Læst 102343 gange)
DelPiero
Gæst
 
Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #60: 30 Jun 2007, 18:09 »

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedID=1453&mode=laes_nyhed&topID=

- Det lader også til at Borussia har trukket nyheden tilbage på deres site..
Alt håb er stadig intakt for BIF Opstemt

Det har de da ikke!
http://borussiamönchengladbach.de/
Logged

DelPiero
Gæst
 
Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #61: 30 Jun 2007, 18:11 »

Hov, der er mere. Hapset fra EB.dk

Stort set alle danske medier kan i dag berette, at Mikkel Thygesen skifter til FC Midtjylland efter et halvt år i tyske Borussia Mönchengladbach. Gladbach bekræfter handlen på deres hjemmeside, mens Mikkel Thygesen selv fortæller, at han først søndag skal mødes med FCM's ledelse og forhandle et skifte.

- Vi har haft en dialog, og vi skal mødes i morgen for at snakke det igennem. Så håber jeg, der kommer en afklaring, fortæller Thygesen til ekstrabladet.dk.

Gladbach rykkede i foråret ned i 2. Bundesliga, men det er ikke grunden til, at Thygesen nu ser ud til at skifte tilbage til FC Midtjylland. Tyskernes træner, Jos Luhukay, vil ikke bruge ham.

- Jeg er jo havnet i en lidt uheldig situation. Den træner og sportsdirektør, som hentede mig til klubben, havde kun gode ting at sige om mig. Men de blev jo begge fyret i foråret, og den nye træner er ikke interesseret i mig. Han vil hellere bruge sine egne folk, fortæller Thygesen.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #62: 30 Jun 2007, 20:20 »

Ja endnu et tudefjæs der ikke kunne klare mosten i udlandet og vender hjem igen...

Mage til latterlig replik skal man da lede længe efter. Hvorfor i alverden er man et tudefjæs, fordi man vender hjem til Danmark efter et mislykket ophold i udlandet? Hvis dét at søge spilletid er et synonym for at græde, så skal jeg da have opdateret min ordbog. Jeg har langt mere respekt for en sådan spiller, der kender sine begrænsninger og hellere vil spille fodbold end at hæve en fed gage for at lave ingenting. Sammenhængen mellem at returnere til SAS Ligaen og at tude er svær at få øje på. Om end det også havde været noget vrøvl, ville det trods alt give mere mening, hvis du havde skrevet "dårlig fodboldspiller".

Men Thygesen er ingen dårlig fodboldspiller. Han er en fantastisk, dynamisk spiller, som uden tvivl er en kæmpe attraktion - ikke blot for FCM, men for SAS Ligaen som helhed, og jeg havde meget, meget gerne set ham i Brøndby.
« Seneste Redigering: 30 Jun 2007, 20:23 af United-styrer » Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #63: 12 Aug 2007, 18:25 »

Det var sku professionelt at glemme sit tøj i dag... Grin

Det blev da stjålet?
Logged


mfjr
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #64: 12 Aug 2007, 18:27 »

Ja min fejl... læste det lige på BT.dk Smiley
Logged

fcm-star
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #65: 18 Sep 2007, 18:27 »

Så vandt vi lige over OB, kæft en spændende kamp og fed stemning på stadion. Hvad synes i om kampen?
Logged

Arsenal!

Red love
Gæst
 
Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #66: 18 Sep 2007, 18:35 »

Så vandt vi lige over OB, kæft en spændende kamp og fed stemning på stadion. Hvad synes i om kampen?
god kamp, FCM er virkelig stærke.. Må sige de Imponere mig rigtig meget igen i år. Må indrømme jeg ikke rigtig troede Erik Rasmussen, ville have den taktiske konsistens til at FCM kunne være tophold over en hel sæson. Men modbeviste de jo i fjor, og de er godt på vej igen i år.. så  Thumbs Up FCM...
Logged

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #67: 29 Jan 2008, 21:44 »

Ja hvis alt holder hjem har vi lige lavet et af de største kup, hvis ikke det største i FCM's historie.. Det svenske svar på Wayne Rooney.. http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/fc_midtjylland/article969652.ece

http://www.ois.se/default.aspx?sID=3&tID=3&oID=2587
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #68: 04 Maj 2008, 16:06 »

Skal vi ikke lige ha livet op i denne tråd igen, vi er jo trodsalt DK's andet bedste hold ligenu Smiley
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #69: 04 Maj 2008, 16:08 »

Ja - men vi var IKKE imponerende i dag. Er virkelig skuffet over 2. halveg  ticked off
Logged

It's all, part of the plan.

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #70: 04 Maj 2008, 16:09 »

Det var i hvert falde en rigtig vigtig sejer i dag, lad os håbe FCK fejler i morgen. Det kunne være super med tre ikke sjællandske hold på medalje pladserne  Smiley
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #71: 04 Maj 2008, 16:10 »

Det var i hvert falde en rigtig vigtig sejer i dag, lad os håbe FCK fejler i morgen. Det kunne være super med tre ikke sjællandske hold på medalje pladserne  Smiley

Ja, den var vigtig, men også et must. Lyngby skal man slå, hvis man vil være med i toppen, som Midtjylland siger de gerne vil jo.
Logged

It's all, part of the plan.

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #72: 04 Maj 2008, 16:12 »

Hvis Ken havde scoret på sin friløber havde det nok aldrig blevet så spændende som det blev til sidst, men det var en vigtig sejr, os fordi OB vandt igår.
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #73: 04 Maj 2008, 16:14 »

Hvis Ken havde scoret på sin friløber havde det nok aldrig blevet så spændende som det blev til sidst, men det var en vigtig sejr, os fordi OB vandt igår.

Hvis Midtjylland havde gidet spille fodbold i 2. halveg i stedet for at slå over på cruise control havde det nok aldrig blevet så spændende som det blev til sidst, tåbelig 2. halveg, og helt unødvendig.
Logged

It's all, part of the plan.

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #74: 04 Maj 2008, 16:17 »

Selvfølgelig rigtig nok, men vi har jo også en vigtig kamp på onsdag mod Randers som skal vindes.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010