home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  2 Brugere, 675 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Stoppet igen] F.C. København - "Den Umulige Drøm"
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: [Stoppet igen] F.C. København - "Den Umulige Drøm"  (Læst 74235 gange)
7kfum
Gæst

Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm"
« Svar #300: 18 Jan 2007, 19:48 »

Rigtig god blog! Thumps up! Jeg synes dog ikke så meget om det faktum at FCK vandt UEFA cuppen da det er lidt urealistisk... Men jeg synes du skriver fantastisk godt i en fantastisk blog!

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #301: 18 Jan 2007, 23:04 »

Altid spændende at følge med i, fortsæt den gode stil Smiley

Berendt
Manager

« Svar #302: 19 Jan 2007, 08:08 »

Det var da noget skidt. Men det lyder da dejligt. Har selv lige signet Veron i mit FCK spil Peace
Ikke nogen dårlig spiller, selvom jeg aldrig har kunne lide ham Wink

fede updates!

Nice nok der der med FCK spillere i "Årets CHL Hold"
Takker , Smiley Jah, dejligt at have så mange spillere med på så godt et hold Smiley

og Tillykke med DM og Landspokalen
Takker Opstemt dejlig god sæson Smiley

Rigtig god blog! Thumps up! Jeg synes dog ikke så meget om det faktum at FCK vandt UEFA cuppen da det er lidt urealistisk... Men jeg synes du skriver fantastisk godt i en fantastisk blog!
Nej, ved godt det er urealitisk, men altså, jeg går efter at vinde hver kamp, og det lykkes så i det store hele, bl.a. i UEFA Cuppen., Men tak for rosen Smiley

Altid spændende at følge med i, fortsæt den gode stil Smiley
Skal nok forsætte Wink regner med at spille lidt, nu  før jeg skal møde

Berendt
Manager

« Svar #303: 19 Jan 2007, 08:16 »

Der er ændret i planerne.... Næste update vil også indeholde den del der kom up i går... Synes bare i skulle have indblik i hvordan det gik i Spanien, og lige hører de første spillersalg...

Berendt
Manager

« Svar #304: 19 Jan 2007, 10:08 »

1.-15. Juli 2007
Opstarten

Søndag, d. 1. juli 2007

Nye spillere med sydpå
FC København flyver til La Manga

I dag tog FC København afsted til La Manga. Andreas Granskov, Thiago Maranhão, Stephan Andersen, Bojan, Kevin Mensah og Giovani dos Santos, var alle nye ansigter, der nu for første gang kunne hilse på deres nye holdkammerater. Dog havde Bojan og Giovani dos Santos hilst på de fleste da de var til prøvetræning i klubben.
Stemningen var god, og humøret oppe. Skadet Jesper Grønkjær var også at finde blandt de rejsende. Han regner med at være klar til at træne med et par dage.
-Mit ribben har det bedre, men jeg er stadig meget øm. Med lidt held kan jeg lige nå at træne med de sidste par dage. Nicklas ville gerne have jeg tog med, også for at hilse på de nye, lød det fra Jesper Grønkjær.

Turen er også blevet forlænget med en dag, da Napoli har ønsket at spille en træningskamp. Dermed rejser spillerne hjem den 12. juli, efter kampen mod Napoli.

Følgende spillere skal med til Spanien:
Målmænd: Stephan Andersen, Patrick Bantamoi, Jesper Christiansen, Wang Dalei
ForsvarVedran Corluka, Gunnar Thor Gunnarsson, Brede Hangeland, Nikolaj Hansen, Nik Besagno, Michael Gravgaard, Lars Jacobsen, Ulrich Vinzents, Nicklas Svendsen, Jeppe Brandrup, Oscar Wendt
MidtbaneTobias Linderoth, Drasko Bozoviv, Kristoffer Hæstad, Atiba Hutchinson, Jesper Grønkjær, Bjørn Helge Riise, Michael Silberbauer, Per Weihrauch, Lebohang Mokoena, Marcus Pode, Stefan Monberg, Giovani dos Santos, Mads Laudrup, Thiago Maranhão, Kevin Mensah, Sherman Cárdenas
AngrebAílton, Marcus Allbäck, Fredrik Berglund, Bojan, Andreas Granskov , Lasse Qvist

Udover de overnævnte spillere ankommer Jonas Elmer, Birkir Bjarnason og Tobias Mikkelsen i morgen.
FC København spiller deres første træningskamp i det spanske på onsdag, den 4. juli, mod franske Nantes, der sidste sæson blev 9 i Ligue 1.

Banen hvor FC København skal træne og spille

Tirsdag, d. 3. juli 2007

Atiba tilbage til Sverige
Atiba Hutchinson skifter til Malmö FF

Atiba Hutchinson er i dag rejst fra La Manga til Malmö for at gennemgå et lægetjek. Klarer han, som det forventes, tjekket vil han fra dags dato spille for Malmö FF.
Atiba Hutchinson har før spillet i Sverige, nemlig før FC København hentede ham i Helsingborg If.

-Jeg må nok indrømme, at det så sort ud i København med hensyn til spilletid, derfor har jeg valgt at skifte til Malmö FF. Jeg er glad for at det er en by der ligger så tæt på København, for så kan jeg altid besøge mine venner, kom det fra Atiba Hutchinson.

Skiftet menes at sikre FC København omkring 15 mio kroner.

Onsdag, d. 4. juli 2007

Berglund rejser hjem
Fredrik Berglund følger Atiba Hutchinson

Igår var det Atiba Hutchinson der rejste hjem fra Spanien, idag er det Fredrik Berglund, der ligesom Atiba Hutchinson rejser hjem for at skrive under på en kontrakt med svenske Malmö FF.
Fredrik Berlund har kostet cirka 10 mio kroner.

-Der er ingen tvivl om vi havde succes sidste år, men personligt er jeg skuffet. Jeg fik kun spillet 26 kamp, hvor af de 10 var som indhopper, og med kun 4 mål kan det gøres meget bedre. Det vil jeg nu bevise i Sverige! Jeg glæder mig til at komme igang, sagde Fredrik Berglund.

Onsdag, d. 4. juli 2007

Nantes (3) - (2) FC København
Træningskamp

Kampen i tal:
1-0 C. Keserü , 9'
Bojan skadet , 45'
2-0 V. Manchev , 61'
2-1 M. Gravgaard , 65'
3-1 D. Oliech , 88'
3-2 Aílton , 92'
Dommer: D. Messina
Bedste spiller: J. Le Guen
Tilskuertal: 1208

Startopstilling:
Bantamoi - Vinzents, Hansen, Hangeland, Elmer - Weihrauch, Bozovic, dos Santos, Bjarnason - Bojan, Granskov
Bænken:
Andersen, Besagno, Svendsen, Brandrup, Cárdenas, Mikkelsen, Monberg, Laudrup, Mensah, Qvist, Aílton, Gravgaard

Kampens første chance skulle også give kampens første mål, Nantes spiller Claudiu Keserü fri i feltet, hvor fra han let gør det til 1-0. Lidt efter er det Per Weihrauch der kommer igennem på kanten, og spiller bolden ind til Bojan, der sparkede lige forbi mål. Ved det efterfølgende målspark vinder FC København førstebolden, og Andreas Granskov sparker forbi målet, da han kommer alene med Nantes' målmand. Bojan bliver i halvlegens overtid skadet, ind istedet kommer Aílton.

FC København foretager hele ni udskiftninger i pausen.
Nantes begynder andenhalvleg med et pres på FC København, og efter et kvarters spil gør de det også til 2-0, da Vladimir Manchev kommer igennem i feltet. FC København svare dog hurtigt igen, og efter et hjørnespark er det Michael Gravgaard der står ved bagerst stolpe og skubber bolden over stregen. 10 minutter efter er Stefan Monberg tæt på at udligne med langskudet går lige over mål. I de døende minutter får Nantes alt for meget plads på den ene kant og Danni Oliech kan nemt heade bolden i mål. Dog formår FC København igen hurtigt at får reduceret, da Aílton afdribler et par forsvarsspillere og sikret gør det til 3-2.

Torsdag, d. 5. juli 2007

Lyhne flirter med landsholdstjerne
Jon Dahl Tomasson til København?

FC Københavns træner, Nicklas Lyhne Johansen, siges at havde haft et godt øje til landsholdsbomberen Jon Dahl Tomasson gennem længere tid. I dag var han så ude og rose den danske angriber:

-Jon er en ægte angriber, og formår at spille godt lige meget hvordan det går holdet. Jeg vil betegne ham som en ægte klassespiller, sagde Nicklas Lyhne Johansen om angriberen.

Jon Dahl Tomasson var glad for rosen:
-Når man spiller på et hold der lige er rykket ned, er det altid dejligt at få ros. Nicklas har vist gode resultater og trænerevner i løbet af sæsonen, det er dejligt at få ros af sådan en træner.

Samtidig rygtes det at Tobias Linderoth er på vej væk. Han skulle eftersigne være på ønskeliste hos flere italienske klubber, blandt andet Palermo og Napoli.

Torsdag, d. 5. juli 2007

Nigerianer til København
Edu skifter til København efter nytår

Edu, også kendt som Chinedu Obasi Ogbuke, skifter til FC København når hans kontrakt med Lyn udløber ved årsskiftet. Aftalen med FCK kommer til at gælde i 4 år.

-Jeg er stolt over at FC København føler de kan bruge mig. Nu vil jeg spille året ud i Lyn, og så er jeg klar til at gøre mit bedste i FC København i det nye år. Samtidig kender jeg Ezekiel Bala, som jo skiftede til FC København i januar. Ham glæder jeg mig til at spille sammen med igen, sagde Edu.

Edu er for tiden skadet, men har spillet 19 kampe i år, og scoret 7 mål, hvilket gør ham til topscorer. Samtidig kæmper han for at komme på A-landsholdet.

Lørdag, d. 7. juli 2007

FC København - Klubnyt
Nyt fra FC København

Så skete der lidt internt i FC København, Michael Gravgaard blev kåret til årets spiller af Fan Klubben.
I ungdomsafdelingen skete der også lidt. U/18-holdet blev tilmeldt en turneringe, og 10 nye spillere kom på ungdomsholdet. De nye spillere er:
Jesper Larsen, Ulrik Baun, Andreas Hansen, Sigurjón Hreinsson, Kevin Pedersen, Aksel Andersen, Carsten Kirk, Nicolai Krogh, Kenneth Kronborg.
Især Sigurjón Hreinsson skulle være et stort talent.

Samtidig skal FC København spille Dong Super Cup mod Viborg den 15. juli, hvilket betyder at den ellers planlagte træningskamp mod Herfølge er aflyst.

Klubbens forventninger for den kommende sæson er at blive mester. En forventning træneren er enig i:
-Jeg synes klart vi har et hold der kan blive mester. Vi blev det sidste sæson, og holdet er kun blevet bedre siden. Med hensyn til Europa, er det klart at sejren i UEFA Cuppen sidste år, har sat omverdens forventninger helt op. Men jeg regner ikke med det er noget vi gentager i år, dog ser jeg gerne at vi går videre fra gruppe spillet i Champions League, sagde Nicklas Lyhne Johansen.

Søndag, d. 8. juli 2007

CSKA Moscow (0) - (1) FC København
Træningskamp

Kampen i tal:
0-1 Aílton , 48'
Dommer: G. Blinov
Bedste spiller: Aílton
Tilskuertal: 2166

Startopstilling:
Andersen - Jacobsen, Corluka, Gravgaard, Elmer - Hæstad - Riise, Mokoena, Bjarnason - Allbäck, Aílton
Bænken:
Bantamoi, Hangeland, Cárdenas, Qvist, Hansen, Pode, Mensah, Besagno, Silberbauer, Granskov, Wendt, dos Santos

Efter et kvart er Lebohang Mokoena lige ved at heade et frispark fra Johan Elmer i mål. CSKA Moscow svare med det samme igen, med et hurtigt angreb. Efter en halvtime er det igen i luften at FC København er farlig, denne gang er det Aílton der finder Allbäck i feltet. Fem minutter før pausen er CSKA Moscow tæt på at komme foran da Domovchiyski skyder lige forbi målet.

FC København foretog fire udskiftninger i pausen, blandt andet kom Kevin Mensah ind.
Anden halvlegs første chance var til Aílton som sikkert sendte bolden mål til 1-0. Lidt efter var CSKA Moscow farlige efter et hjørne, men Stephan Andersen reddede FC København. I de døende minutter var FC København tæt på at scorer igen, først da Lasse Qvist rammer stolpen direkte på frispark, og da Brede Hangeland sendte bolden på samme stolpe da han fik reposten.
FC København vandt en lidt kedelig kamp, mellem to meget jævne hold.

Mandag, d. 9. juli 2007

Gunnarsson siger farvel
Gunnar Thor Gunnarsson skifter til Lyn

21'årige Gunnar Thor Gunnarson har fra dags dato indgået en 1'årig aftale med norske Lyn. Aftalen betyder at Gunnar Thor Gunnarson siger farvel til FC København, efter kun et år i klubben.

-Jeg er selvfølgelig ked af at skulle forlade København, men det lader til at Nicklas hellere vil bruge Johan (Elmer, red.) og Oscar (Wendt, red.) frem for mig, og så var jeg nød til at finde en anden klub, for at indfri mit ønske om at spille førsteholdsfodbold, lød det fra en lettede islændning.

Gunnar Thor Gunnarsson var med til både at vinde UEFA Cuppen, samt det danske mesterskab med FC København. Detsuden fik han også debut på landsholdet i sidste sæson.
FC København har fået omkring 12 mio kroner for islændningen. Da FC København havde en aftale med Hammarby om at de skulle havde 10% ved et videre salg, har de fået 1,2 mio kroner.

Tirsdag, d. 10. juli 2007

Finsk talent til København
Lauri Dalla Valle skifter til FC København

15'årige Lauri Dalla Valle skifter til FC København fra dags dato. Den unge angriber er hentet i finske JIPPO på en fri transfer. Han skulle være et af de største finske talenter i nyere tid.

-Dette er som en drøm der bliver virkelig. Jeg fulgte FC København hele sidste sæson, og drømte om at komme til at spille for dem. Det er blevet virkelighed nu. Jeg er pave stolt, sagde Lauri Dalla Valle.

Tirsdag, d. 10. juli 2007

Hertha BSC (2) - (3) FC København
Træningskamp

Kampen i tal:
0-1 L. Qvist , 27'
1-1 J. Simunic , 58'
1-2 M. Gravgaard , 65'
2-2 L. Piszcek , 73'
M. Allbäck skadet , 81'
2-3 M. Laudrup , 84'
Dommer: S. Judt
Bedste spiller: M. Gravgaard
Tilskuertal: 3154

Startopstilling:
Andersen - Corluka, Gravgaard, Hangeland Elmer - Linderoth - Riise, Hæstad, Pode - Granskov, Qvist
Bænken:
Bantamoi, Wendt, Weihrauch, Laudrup, Besagno, Silberbauer, Mensah, Hansen, Cárdenas, Allbäck, Jacobsen, dos Santos

FC København kom bedst fra start, og efter 5 minutter havde de den første rigtige chance. Efter 20 minutter var FC København igen farlige, denne gang efter et hjørne hvor Michael Gravgaard er lige ved at heade den i mål. Efter 25 minutter har Hertha BSC deres første chance, men bolden bliver headet væk. Lige efter slår FC København kontra, og Lasse Qvist snyder Christian Fiedler i Hertha BSC's mål, og gør det til 1-0. Resten af halvlegen er kedelig, og ingen af holdene kommer til rigtige chancer.

FC København foretog seks udskiftninger i pausen, igen fik Kevin Mensah og Giovani dos Santos chancen.
Efter bare et par minutters spil har Giovani dos Santos den første chance, men hans hoved stød blev reddet af Christian Fiedler. 10 minutter efter fik Josip Simunic kæmpet sig igennem FC Københavns forsvar, og udligner for tyskerne. Med 35 minutter igen fik FC København hjørnespark, og som så mange gange i sidste sæson, er det Michael Gravgaard der kommer op og header bolden i mål. Endnu engang kommer Hertha BSC tilbage i kampen da Lukasz Piszcek scorer efter et flot opspil. 10 minutter før tid må Marcus Allbäck gå ud med en skade, han blev ersattet af Mads Laudrup. Efter bare få minutter på banen sender Mads Laudrup et langskud afsked som Christian Fiedler ikke har nogen chance for at tage 3-2.
FC København vinder en god og underholdende kamp.

Onsdag, d. 11. juli 2007

FCK-talenter udlejes
Talenter sendt ud for at få rutine

Det 17'årige forsvarstalent, Jacob Albrechtsen er fra dags dato udlejet til 2. divisions-klubben Brønshøj. Aftalen gælder hele den kommende sæson. Og skal ses som et led i spillerens udvikling.

Stefan Monberg, 20 år, har været inde omkring førsteholdet det sidste halve år, men skal frem til december spiller for Kalmar FF, i den bedste svenske række. Udlejningen kommer efter at flere spillere er kommet til førsteholdstruppen, og derfor er det blivet vurderet at bedste mulighed for Stefan Monberg var en lejeaftale.

Torsdag, d. 12. juli 2007

FCK-talent forlænger
Erton Fejzullahu forlænger frem til 2012

Det svenske angrebstalent, Erton Fejzullahu, 19 årm har valgt at forlænge sit aftale med FC København frem til 30.06.2012. Hermed tyder det på at FC København kan beholde den dygtige angriber, efter svenske medier havde sendt ham til Sverige.

-Erton er klar til at spille på førsteholdet, så der er ingen tvivl om at vi ville forlænge med ham. Faktisk tror jeg at han kan slå igennem allerede i løbet af 1-2 sæsoner, sagde Gaute Larsen, assistent træner i FC København.

Napoli (1) - (1) FC København
Træningskamp

Kampen i tal:
0-1 E. Fejzullahu , 22'
1-1 S. Biagini , 86'
Dommer: F. Falco
Bedste spiller: S. Andersen
Tilskuertal: 3002

Startopstilling:
Christiansen - Jacobsen, Gravgaard, Hansen, Elmer - Hæstad - Cárdenas, Silberbauer, Mokoena - Aílton, Fejzullahu
Bænken:
Andersen, Hangeland, dos Santos, Qvist, Wendt, Riise, Pode, Vinzents, Laudrup, Granskov, Corluka, Grønkjær

Der skulle gå lidt over et kvarter før Napoli har kampens første chance. Inácio Piá kommer igennem på venstrekanten, og sender bolden over mål. 5 minutter efter har Michael Gravgaard den første chancen til København, men han header bolden over mål. Det efterfølgende målspark blev opfanget af Aílton, der med det samme søger mod mål, han spiller så Erton Fejzullahu helt fri foran mål, 1-0. Herefter kommer FC København til at sidde på kampen, og er farligst omkring dødbolde.

I pausen foretager FC København 10 udskiftninger, eneste mand der bliver på banen er Kristoffer Hæstad.
FC København forsætter deres pres, og Marcus Pode er efter godt 10 minutter tæt på at sende et langskud i mål. Napoli får langsomt kæmpet sig tilbage i kampen, og har 10 minutter før tid et par hjørnespark, men ingen af dem er rigtig farlige for FC Københanv. 5 minutter før tid laver Marcus Pode en fejl, da han forsøgte sende bolden væk. I stedet havner den for Santo Biagini der udligner for Napoli.
En lidt kedelig kamp ender med en uafgjort, hvilket begge hold må være tilfredse med.

FC København vender hjem
Mens nogle spillere vender hjem, rejser andre videre.

Mens FC København vendte hjem fra træningslejr i Spanien, var der flere der rejste videre mod nye mål.

FC København kom hjem fra en veloverstået træningslejr, hvor spillerne var kommet tættere på hinanden, og hvor det sportsligt også var gået nogenlunde. Man havde tabt en, spillet en uafgjort, og vundet to. De fleste spillere havde fået masser af spilet tid, og vist sig fortjente til en plads på førsteholdet.

Samtidig rejste fire unge løver videre til Norge og Sverige. Thiago Maranhão skal spille for Sandefjord resten af den norske sæson, og vender hjem til december. Seks andre spillere rejste til Sverige. Jeppe Brandrup. Drasko Bozovic, Tobias Mikkelsen, Birkir Bjarnason, Erton Fejzullahu og Nicklas Svendsen har valgt at lade sig leje ud til Kalmar FF for resten af den svenske sæson, og vender også hjem i december.

Fredag, d. 13. juli 2007

En stjerne siger farvel!
Tobias Linderoth rejser til Italien

FC København sagde i dag farvel til holdets anfører Tobias Linderoth, der har valgt at søge nye udfordringer i den italienske Serie A. Han nye klub bliver Napoli.
Tobias Linderoth spillede 49 kampe sidste sæson, og var blandt de bedste på holdet. Det har selvfølgelig givet interesse fra flere udenlandske klubber, og faktisk var der flere tilbud på ham allerede i januar.
I alt har Tobias Linderoth spillet 83 ligakampe siden han kom til København fra engelske Everton i 2004.

-Der er ingen tvivl om at det er et tab for holdet, men samtidig kan jeg godt forstå Tobias' ønske om at komme til udlandet igen. Han er 28 og i sin bedste alder, så selvfølgelig skal han have muligheden for at bevise overfor hans kritikere at han er en fantatisk spiller, lød det fra Nicklas Lyhne Johansen.

Tobias Linderoth er angiveligt solgt for omkring 35 mio, altså næsten tre gange så meget, som FC København gav for ham.

Samtidig har Bongumusa Mthethwa, Casper Windfeld og Thomas Christiansen forlænget med FC København så deres aftaler nu gælder frem til 30.06.2012.

Lørdag, d. 14. juli 2007

Målmandspofil forlænger!
Jesper Christiansen forlænger med FCK

Førstholdsmålmanden Jesper Christiansen har idag forlænget hans aftale med FC København frem til 30.06.2011. Dermed viser han at han har valgt at tage kampen op med Stephan Andersen om den ene plads på holdet.

-Der er ingen tvivl om at Stephan er en god målmand, men jeg føler selv jeg er bedre, og så har jeg været i klubben længe efterhånden, og kender dermed både selve klubben, men også de andre spillere bedre en Stephan, lyder det fra Jesper Christiansen.

Cheftræner Nicklas Lyhne Johansen var lettet:
-At Jesper har valgt at forlænge giver helt sikkert mig en ønske position, hvor jeg har to af ligaens allerbedste målmænd at vælge i mellem. Og skulle det ske at en af de blev skadet, vil Wang Dalei stadig stå klar som en god reserve. Han er nok det største målmandstalent i ligaen!

Søndag, d. 15. juli 2007

FC København (3) - (1) Viborg
Dong Super Cup

Kampen i tal:
1-0 G. dos Santos , 16'
2-0 Aílton , 28'
2-1 Moto , 35'
3-1 Bojan , 46'
Dommer: M. Svendsen
Bedste spiller: G. dos Santos
Tilskuertal: 42170, Parken

Startopstilling:
Christiansen - Jacobsen, Gravgaard, Corluka, Wendt - Hæstad - Riise, dos Santos, Laudrup - Aílton, Bojan
Bænken:
Andersen, Hangeland, Silberbauer, Allbäck

FC København ligger ud med at presse Viborg langt fremme på banen, og især Giovani dos Santos viser fra start gode takter. Det er også ham der efter et kvarter gør det til 1-0, da han placerer bolden helt ude ved stolpen. Efter en halvtime finder Mads Laudrup spanske Bojan, der ligger bolden tilbage til Aílton der scorer. Denne gang svare Viborg igen, og Mota får gjort det til 2-1.

Der blev ikke fortaget nogle udskiftninger i pausen.
I starten af anden halvleg opfanger Bojan en lang bold, og løber fra hele Viborgs forsvar og gør det sikkert til 3-1. Selvom sejren nu synes sikker forsætter FC København deres offensive pres. Blandt andet bliver Giovani dos Santos ved med at trylle på midtbanen. Resten af kampen spiller FC København professionelt, og holder Viborg væk fra store chancer.

« Seneste Redigering: 19 Jan 2007, 17:43 af Berendt » Logged

queencastle
Reserveholdsspiller

« Svar #305: 19 Jan 2007, 10:37 »

super blog - skriften er bare lidt svær at læse i dine nye indlæg.

Læs min blog Randers FC

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #306: 19 Jan 2007, 15:51 »

Fin update, men hov hov, Linderoth? Har du en erstatning på vej eller hvad? Det skal være en fuldgod erstatning og det bliver svært! Wink

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #307: 19 Jan 2007, 16:00 »

AlexNS tror jeg osse han har

Come On You Spurs
COYS

lurking

Berendt
Manager

« Svar #308: 19 Jan 2007, 17:29 »

super blog - skriften er bare lidt svær at læse i dine nye indlæg.
Det er hermed husket, jeg forsøger at finde en bedre Wink

Fin update, men hov hov, Linderoth? Har du en erstatning på vej eller hvad? Det skal være en fuldgod erstatning og det bliver svært! Wink
AlexNS tror jeg osse han har
Nu må I ikke blive sure, men det har jeg ikke... Jeg mener at jeg i truppen har hvad jeg skal bruge... Kristoffer Hæstad er god nok Wink og så er der et par unge der nok kan hjælpe til Wink Opstemt

Rullende Øjne

Berendt
Manager

« Svar #309: 19 Jan 2007, 17:44 »

Er den nye skrift bedre? er gået tilbage til den gamle

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #310: 19 Jan 2007, 17:47 »

Er den nye skrift bedre? er gået tilbage til den gamle

Så nu ikke problemet med den nye men der var intet galt med den gamle så den er i orden Wink

Berendt
Manager

« Svar #311: 19 Jan 2007, 18:00 »

okai... men bruger den nye så... Smiley

N17
Manager

« Svar #312: 19 Jan 2007, 18:02 »

God update - super med Ogbuke, men skidt med Linderoth Wink

Synes dog du skulle beholde Romario - selvom du nu har sendt ham tilbage

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Berendt
Manager

« Svar #313: 19 Jan 2007, 18:11 »

God update - super med Ogbuke, men skidt med Linderoth Wink

Synes dog du skulle beholde Romario - selvom du nu har sendt ham tilbage
takker Opstemt , jaah skulle måske havde beholdt ham, men synes selv jeg har nogle okai angribere i truppen...

Emillionaire
Gæst

« Svar #314: 19 Jan 2007, 18:53 »

jaaaa mere update

god update

Ris og Ros til dig

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010