home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 783 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Stoppet igen] F.C. København - "Den Umulige Drøm"
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: [Stoppet igen] F.C. København - "Den Umulige Drøm"  (Læst 74399 gange)
Berendt
Manager

Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm"
« Svar #210: 12 Jan 2007, 16:21 »

Rigtig god update Smiley

takker Smiley

Der kommer nok en mere idag Rullende Øjne

Nicobong
Ynglingespiller

« Svar #211: 12 Jan 2007, 17:19 »

Glæder mig Thumbs Up

Berendt
Manager

« Svar #212: 13 Jan 2007, 07:48 »

April 2007
Forsat succes i Europa

Kampen i tal:
P. Nielsen udvist 60'
1-0 L. Jacobsen 62' str
2-0 B. Riise 86'
3-0 J. Grønkjær 91'
Bedste spiller: Tobias Linderoth

FC København (3) - (0) Brøndby IF
Søndag, d. 1. april
Som altid var det en intens og tæt kamp. Det "New Old Firm" var udråbt at blive kampen hvor Brøndby endte kom tilbage i toppen af tablen eller også var det nu FCK for alvor slog sig løs af forfølgerne. Dog gjorde Per Nielsen det svært for hans holdkammerater, da han efter en times tid fik det røde kort, for et klodset straffespark på Marcus Allbäck. Herefter tog FC København den totale kontrol af kampen, og vandt ubesværet.

Midtbanemotor vender hjem!
Søndag, d. 1. april

FC København skrev idag under på en 5'årig aftale med klubbens tidligere midtbanemotor, Christian Poulsen.
Christian Poulsen blev i 2000 hentet til FC København fra Holbæk, og efter et 3'årig ophold i Tyskland hos Schalke 04, og et 1'årig ophold i spanske Sevilla vender den 27'årige midtbanespiller nu hjem til København.

Målmand til FC København
Tirsdag, d. 3. april

Efter 3 sæsoner i England, vender den danske målmand Stephan Andersen til sommer hjem til Danmark. Hans nye klub bliver FC København, som han idag har skrevet en 4'årig aftale med.
Stephan Andersen før været inde omkring landsholdet, og håber med skiftet at komme det igen.

-Jeg ser skiftet som en perfekt måde at få gang i karrieren igen, ikke mindst kommer jeg til en af landets bedste klubber, men jeg vil også få mulighed for at spiller europæiske kampe, sagde den danske keeper.

Stephan Andersen skifter den 1. juli 2007, hvor hans aftale med Charlton udløber.

Købet af Stephan Andersen har fået flere danske medier til at sætter tvivl ved Jesper Christiansens fremtid i klubben, men det har ikke været muligt at få nogle kommentarer, dog byder Jesper Christiasen sin konkurrant velkommen:

-Selvfølgelig er Stephan velkommen i klubben, jeg kender ham fra flere turer med landsholdet, og der er ingen tvivl om at han er en god målmand. Det bliver godt med mere konkurrance om pladsen.

Samtidig kunne man læse en nyhed på FC Københavns hjemmeside, om at indkøbet af Christian Poulsen var fiktivt, og at det selvfølgelig bare var en aprilsnar.

Kampen i tal:
J. Grønkjær skadet 8'
1-0 Aílton 12'
R. Rotan skadet 19'
2-0 A. Hutchinson 22'
3-0 M. Gravgaard 45'
Bedste spiller: Aílton

FC København (3) - (0) Dynamo Kiev
Torsdag, d. 5. april
FC København fik den bedst tænkelig start på årets kvartfinaler i UEFA Cuppen, med en flot og sikker 3-0 sejr over Dynamo Kiev i Parken. FC København virkede mest tændte, og overlod i det hele taget ikke meget spil til ukrainerne.
I kampen mellem Villarreal og Blackburn fik Blackburn Robbie Savage smidt ud, og Villarreal vandt 1-0 på mål af Fabricio Fuentes.

Kampen i tal:
0-1 Aílton 27'
M. Pode skadet 63'
Bedste spiller: M. Gravgaard

Silkeborg (0) - (1) FC København
Søndag, d. 8. april
Silkeborg havde deres sag for i aftens kamp, klubben ligger til nedrykning og har brug for alle de point de kan få, mens FC København langsomt, men sikkert udbygger deres forspring. FC København kontrollerede begivenhederne, og fører ligaen med 7 point ned til AaB.

Kampen i tal:
1-0 A. Yussuf 23'
2-0 A. Milevskiy 30'
A. Milevskiy skadet 60'
Bedste spiller: O. Husyev

Dynamo Kiev (2) - (0) FC København
Torsdag, d. 12. april
FC København virkede ikke helt oplagte til dagens kamp, og det formåede Dynamo Kiev at udnytte, og efter bare en halvtime, var københavnernes videre deltagelse i UEFA Cuppen i fare. FCK fik dog gejsten tilbage, og formåede at holde den på 2-0, så en videre kvalifikations var sikret.
Villarreal spillede 1-1 med Blackburn, og gik derfor videre til semifinalerne hvor FC København venter.

Kampen i tal:
1-0 Aílton 23'
1-1 M. Andreasson 66'
Bedste spiller: M. Andreasson

FC København (1) - (1) FC Nordsjælland
Søndag, d. 15. april
FC Nordsjælland har givet Nicklas Lyhne Johansen Problemer tidligere i år, og kampen i dag blev ingen undtagelse. FC København kontrollerede store dele af kampen, men alligevel formåede de ikke at holde FC Nordsjælland fra at scorer.

Kampen i tal:
1-0 B. Riise 28'
2-0 Aílton 44'
3-0 M. Gravgaard 57'
J. Grønkjær skadet 60'
3-1 P. Degn 69'
Bedste spiller: M. Gravgaard

FC København (3) - (1) Silkeborg
Onsdag, d. 18. april
Så kom årets kvartfinale i Landspokalturnering en, og det var bundholdet Silkeborg sidste chance for succes i år. Desværre udeblev deres held, og FC København spillede som det tophold de er, og vandt sikkert med hele 3-1. Desværre for FC København blev Jesper Grønkjær skadet.

Angrebstalent til FCK
Fredag, d. 20. april

Det danske angrebstalent Andreas Granskov Hansen, skrev idag under på en 5'årig af tale med det danske mesterhold FC København.

-Andreas har imponeret i Tyskland, og er topscorer på Werder Bremens andenhold. Her vil han få muligheden i førsteholdtruppen allerede fra sommer, hvor han skifter til klubben, lød det fra Nicklas Lyhne Johansen.

Aftalen gælder fra 1. juli 2007, og det menes at FC København har måtte slippe 8,25 mio kroner, samt omkring 20% ved et senere salg.

Kampen i tal:

Bedste spiller: R. Pedersen

FC København (0) - (0) Randers FC
Søndag, d. 22. april
En rigtig kedelig 0-0 kamp, hvor Randers fik kæmpet sig til det ene point i deres hårde kamp om at undgå nedrykning. Begge hold kom til et par chancer, dog uden nogen formåede at være rigtig farlige.
Desværre for FC København så den ellers formstærke Aílton ud til at have en lille skade da han blev taget ud i anden halvleg.

Fyringsrunde i FC København
Tirsdag, d. 24. april

I dag blev 10 spillere fristillet i FC København. Den primærer grund til de mange fyringer er at det er blever vurderet at de ikke har nogen stor fremtid i klubben.
De 10 spillere er:
Frederik Vang Larsen (målmand) , Güney Öscan (forsvarsspiller) , Danny Jensen (kantspiller) , Kenneth Beck (kantspiller) , Sean Christoffersen (midtbanespiller) , Andreas Moos (kantspiller) , Jamilton Rivero (forsvarsspiller) , Peter Møller Rasmussen (backspiller) , Christoffer Olsen (kantspiller) og Maan Jamil (angriber).

Kampen i tal:
1-0 Aílton 5'
2-0 B. Riise 6'
F. Fuentes udvist 35'
3-0 M. Pode 40'
4-0 M. Gravgaard 54'
5-0 Aílton 66'
5-1 B. Hangeland 78'
Bedste spiller: Marcus Pode

FC København (5) - (1) Villarreal
Torsdag, d. 26. april
Det var et meget træt Villarreal hold der mødte op i Parken, hvilket FC København formåede at udnytte med hurtigt og direkte spil, for på den måde at holde Villarreal spillerne i evig bevægelse. Det lykkes, og FC København kunne fortjent fejre en 5-1 sejr, og en halv billet til årets UEFA Cup Finale. Lidt uheldigt lavede dog Brede Hangeland et selvmål.
I den anden semifinale vandt Sevilla sikkert 3-0 hjemme over Espanyol.

Kampen i tal:

Bedste spiller: Tobias Linderoth

Vejle BK (0) - (0) FC København
Søndag, d. 29. april
Mens succesen ikke vil tage nogen ende for FC København i Europa, begynder det langsomt at se dårligere ud i den hjemlige liga. Her er holdet nu kun 4 point for AaB, dog med tre kampe til gode.
Vejle formår at lukke godt af for de stærke københavnere, og kommer også selv til et par chancer. FC København har også deres chancer, men mangler den afgørende skraphed.

Lyhne jagter Bosman-spillere
Mandag, d. 30. april

FC Københavns træner Nicklas Lyhne Johansen skulle i følge nogle kilder være på udkig efter spillere, som han ville kunne hente gratis til klubben ved hjælp af Bosman-reglen.
De spillere Nicklas Lyhne Johansen skulle være specielt intereseret i er:

Olivier Karekezi : 26 årig afrikansk offensiv spiller, der til daglig spiller i svenske Helsingborg, hvor det hidtil i denne sæson er blevet til 4 mål i 6 kampe.
Jardel : 33 årig brasilliansk angriber, der mest er kendt for sin tid i portugisisk fodbold, hvor han flere år i streg blev topscorer for Porto. Han spiller nu for Beira-Mar hvor det i år er blevet til 17 mål i 33 kampe.
Heath Pearce : 22 årig amerikaner fra FC Nordsjælland. Har i denne spillet venstreback, men kan også bruges som midtbane. Har kun missede to ligakampe i dennesæson.
Mota : 27 årig brasilliansk angriber, der de sidste par sæsoner har scoret mål for Viborg. Nu ventes det at han søger efter udfordring i en større klub.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #213: 13 Jan 2007, 09:55 »

Det dufter jo af Uefa-guld i FCK! Sådan Berendt, fed, fed blog!

Badefar
Manager

« Svar #214: 13 Jan 2007, 09:56 »

ha så lavede du din aprilsnar igen du er gennemskuet berendt

Badefar
Manager

« Svar #215: 13 Jan 2007, 10:00 »

til dem som ikke har været freaks så længe kan i se første forsøg i hans gamle blog med FCK i 06 forumet

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #216: 13 Jan 2007, 10:02 »

Aaaarh, Chr. Poulsen, ja.

Badefar
Manager

« Svar #217: 13 Jan 2007, 10:02 »

i den gamle lavede han den med leon a og nedved

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #218: 13 Jan 2007, 10:09 »

Ja, det kan jeg godt huske!

Berendt
Manager

« Svar #219: 13 Jan 2007, 14:45 »

hehe, jah, men det er jo dansk tradition med aprilsnar, så valgte at bruge den igen... men i nyheden om S. Andersen, kan man da også læse at indkøbet af C. Poulsen bare var en aprilsnar...

Og jah, lige nu kunne guld i Europa godt ligne en realitet... Men det ved vi jo i Maj opdaten

Nicobong
Ynglingespiller

« Svar #220: 13 Jan 2007, 20:55 »

Jamen så vil vi have en Maj-update !!! Grin

Mikkellas
Gæst

« Svar #221: 13 Jan 2007, 21:06 »

Dejlige resultater, især i UEFA Cuppen. Vi må håbe at det fortsætter så vi får det trofæ til København Smiley Dine indkøb ser også fine ud. Jeg hoppede altså også på den med Chr. Poulsen, jeg blev lidt flov da jeg læste at det var en aprilsnar, jeg havde glemt at læse datoen Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #222: 13 Jan 2007, 21:37 »

Jamen så vil vi have en Maj-update !!! Grin

Jep, det synes jeg også! Smiley

Berendt
Manager

« Svar #223: 14 Jan 2007, 17:39 »

Dejlige resultater, især i UEFA Cuppen. Vi må håbe at det fortsætter så vi får det trofæ til København Smiley Dine indkøb ser også fine ud. Jeg hoppede altså også på den med Chr. Poulsen, jeg blev lidt flov da jeg læste at det var en aprilsnar, jeg havde glemt at læse datoen Smiley

hehe, bare i orden... sådan var det også i den gamle blog... Smiley
men jah, har kunne være blevet købt, hvis jeg havde 75 mio til indkøb....

Jep, det synes jeg også! Smiley

i aften så... men det bliver kun frem til den 15. maj

DrJones
Gæst

« Svar #224: 14 Jan 2007, 21:10 »

hehe, bare i orden... sådan var det også i den gamle blog... Smiley
men jah, har kunne være blevet købt, hvis jeg havde 75 mio til indkøb....

i aften så... men det bliver kun frem til den 15. maj

Så synes jeg hellere du skal spille maj færdig berendt.

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010