home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 705 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Stoppet igen] F.C. København - "Den Umulige Drøm"
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: [Stoppet igen] F.C. København - "Den Umulige Drøm"  (Læst 74297 gange)
DrJones
Gæst

Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm"
« Svar #150: 21 Dec 2006, 13:22 »

Dejlig update kan ik sige andet.

Berendt
Manager

« Svar #151: 21 Dec 2006, 13:23 »

ingen der har noget at sige om pladsen i UEFA Cuppen, eller layoutet nu hvor der er billeder

Møller
Gæst

« Svar #152: 21 Dec 2006, 13:33 »

Ser godt ud Smiley fortsæt med det layout !

KUTGW godt du røg i UC Opstemt

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #153: 21 Dec 2006, 13:39 »

Lækker kombination af klar opstilling, der overskueliggør resultaterne, billeder, og fin tekst.

Du har fået en fin lodtrækning, de 3 hold burde være til at slå - held og lykke Smiley

Berendt
Manager

« Svar #154: 21 Dec 2006, 13:46 »

Ser godt ud Smiley fortsæt med det layout !

KUTGW godt du røg i UC Opstemt
Jah, det var lidt heldigt men er glad for at jeg ikke er helt ude af de europæiske turneringer.
Og skal nok forsætte...

Lækker kombination af klar opstilling, der overskueliggør resultaterne, billeder, og fin tekst.

Du har fået en fin lodtrækning, de 3 hold burde være til at slå - held og lykke Smiley
Takker Smiley
Og jah, jeg burde kunne klare mig ihvertfald de næste to runder i UEFA Cuppen

fc-hansen
Manager

« Svar #155: 21 Dec 2006, 14:36 »

kan vi ikke se din ønskeliste? hehe

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Berendt
Manager

« Svar #156: 21 Dec 2006, 20:44 »

kan vi ikke se din ønskeliste? hehe

Med henblik på januar-vinduet?... Aldrig godt at vide hvem der er udkig efter... Men det kan være der sker noget i medierne... Samtidig er der hentet 5 spillere i december... husk det Wink

Berendt
Manager

« Svar #157: 22 Dec 2006, 02:54 »

Januar 2007
Klar til foråret!

Kåringer i Danmark
Mandag, d. 1. januar

I dag blev der uddelt flere forskellige priser i Danmark
Årets spiller i Danmark
Nr. 1: Daniel Agger (Liverpool)
Nr. 2: Thomas Kahlenberg (Auxerre)
Nr. 3: Thomas Gravesen (Celtic)

Årets spiller i Superligaen
Nr. 1: Michael Gravgaard (FC København)
Nr. 2: Jesper Grønkjær (FC København)
Nr. 3: Kristian Bak Nielsen (FC Midtjylland)

Årets målmand i Danmark
Nr. 1: Jan Kjell Larsen (Brøndby)
Nr. 2: Jimmy Nielsen (AaB)
Nr. 3: Søren Jochumsen (AC Horsens)

Årets unge spiller i Danmark
Nr. 1: Michael Jakobsen (AaB)
Nr. 2: Niki Zimling (Esbjerg)
Nr. 3: Morten "Duncan" Rasmussen (Brøndby)

Årets U/21 talent i Danmark
Nr. 1: Michael Jakobsen (AaB)
Nr. 2: Niki Zimling (Esbjerg)
Nr. 3: Morten "Duncan" Rasmussen (Brøndby)

Årets U/19 talent i Danmark
Nr. 1: Lasse Qvist (FC København)
Nr. 2: Timmi Johansen (Heerenveen)
Nr. 3: Bo Storm (Heerenveen)

Nye ansigter i København, flere på vej?
Mandag, d. 1. januar

FC København tog idag i mod Ezekiel Bala, Aïlton, Medo, Patrick Bantamoi og Ulrich Vinzents. Dog skal Medo og Patrick Bantamoi være på andenholdet i deres første tid i klubben. Selvom det betyder tre spillere mere i truppen, er medierne stadig igang med at sætte den københavnske hovedstad i forbindelse med nye spillere, samt med at sende spillere væk fra FC København.

På vej til FCK:
Timmi Johansen:
Den 19'årige forsvarspiller fra Heerenveen kan ses som en fremtidig løsning på venstrebacks pladsen, hvor klubben tidligere også er blevet sat i forbindelse med AaB's Michael Jakobsen. Dog har FC København både Gunnar Thor Gunnarsson og Oscar Wendt som unge spillere på den plads.

Martin Christensen:
Med sine 19 år er Martin Christensen et talent, og han har tidligere været sat i forbindelse med Brøndby. Martin kan spille offensivmidtbane og angribe. Pladser hvor klubben dog er dækket godt ind.

Ante Rukavina:
Den unge kroatiske angriber skulle være et af landets største talenter, og jagtes også af Levski (Sofia). Dog skulle FC København ikke være villige til at smide den store pengesæk efter Ante Rukavina.

På vej væk fra FCK:
Fredrik Berglund:
Angriberen har ikke slået igennem under Nicklas Lyhne Johansen, og mens Marcus Pode, Marcus Allbäck, Wesley Sonck, Lasse Qvist og senest Aílton står foran Fredrik Berglund, er det langt fra sikkert at det vil blive til meget spille tid. Ingen købere har meldt sig.

Tobias Linderoth:
Ingen i klubben ønsker at anføreren, Tobias Linderoth skal forlade klubben, alligevel skulle klubber som Betis og Palermo være ude efter den hårdt arbejdende midtbane spiller, trods et prisskilt på over 100 mio kroner.

Nye lejesvende
Det forventes også at klubben sender talenter til klubbens to samarbejdsklubber i Norge og på Island.

FC København lejer ud
Torsdag, d. 4. januar

I dag sendte FC København en ny håndfuld spillere til norske Sandefjord:
William Kvist, 21'årig midtbane talent. Har været inde omkring førsteholdet, men det er blevet vurderet at en udlejning vil være bedst.
Martin Bergvold, 22'årig midtbane spiller. Har været en del af førsteholdstruppen, men har ikke slået igennem. Det er meningen han skal forsøge at komme igang igen i Sandefjord.
Ezekiel Bala, 19'årig angriber. Er netop kommet til FC København fra norske Lyn, og det forventes at Bala skal spille for Sandefjord da det menes at det vil give ham mere rutine end i 2. division Øst.
Nikolaj Hansen, 19'årig forsvarsspiller. Nicklas Lyhne Johansen har selv udtalt at han mener Nikolaj Hansen er et af de største forsvarstalenter i Danmark, og at det meget vel kan blive ham der bliver klubbens nye Bo Svensson.
Jussi-Pekka Savolainen, 20'årig midtbanespiller der netop er kommet til klubben fra Finland. Er et af finsk fodbold største talenter.
Mads Laudrup, 17'årig kreatør. Minder mere og mere om sin far, og nu skal han forsøge at udvikle sig i norsk fodbold.

Samtidig er Nik Besagno og Morten Bertolt lejet ud til AGF i 1. division for resten af sæsonen.

Endnu et målmandstalent til FC København
Søndag, d. 7. januar

FC København har i dag skrevet under på en 4½'årig aftale med colombianske Victor Soto. Victor Soto kommer til København fra Colombianske CD Envigado FC, som har fået omkring 2 mio kroner for talentet.

-Jeg er utrolig glad for at komme til denne storklub. Der er ingen tvivl om at jeg her vil få de optimale muligheder for at udvikle mit talent, og jeg håber at jeg vil komme på førsteholdet i en nær fremtid. Selvfølgelig ikke som første valg, men med min unge alder vil en reserveplads også være fint til at starte med, sagde hovedpersonen Victor Soto.

Kampen i tal:
0-1 F. Berglund 6'
0-2 Aílton 26'
0-3 L. Mokoena 30'
Bedste spiller: F. Berglund

Al-Ahly (0) - (3) FC København
Søndag, d. 7. januar
Det vigtigste med kampen var at få en masse spillere på banen, og hele 19 spillere nåede at få min. en halvleg. FC København sad på kampen, og Al-Ahly gav aldrig nogen problemer. Aílton fik scoret i hans første kamp og både Lebohang Mokoena og Fredrik Berglund begynder det nye år med mål.

Herfølge-talent til FC København
Tirsdag, d. 9. januar

FC København har fra dags dato skrevet under på en aftale med 19'årige Martin Christensen, som kommer fra Herfølge. Det er meningen at Martin Christensen i første omgang skal lejes ud til Sandefjord.

-Selvfølgelig ville jeg helst blive i klubben, men glæder mig også til at komme til Norge, da det jo også er med til at udvikle mig som person, at komme til et andet land, sagde Martin Christensen.

Samtidig er Lasse Qvist og Rydell Poepon også blevet lejet ud til Sandefjord.

Kampen i tal:
0-1 U. Vinzents 18'
0-2 Aílton 21'
0-3 Fredrik Berglund 45'
0-4 W. Sonck 49'
0-5 A. Hutchinson 53'
1-5 M. Osman 59'
1-6 A. Hutchinson 84'
Bedste spiller: A. Hutchinson

Ghazl Al-Mehalla (1) - (6) FC København
Torsdag, d. 11. januar
Denne gang får 21 spillere spilletid, og FC København viser i store dele af kampen rigtig flot spil, og lader til at være klar til et vigtigt forår. Atiba Hutchinson og Fredrik Berglund ser ud til at ville kæmpe sig ind på holdet. Og så er det dejligt at se at det ikke kun er angriberne der scorer.

Kampen i tal:
0-1 W. Sonck 2'
0-2 M. Gravgaard 15'
0-3 M. Gravgaard 35'
Bedste spiller: Jesper Grønkjær

Ismaily (0) - (3) FC København
Tirsdag, d. 16. januar
FC København spiller igen en god kamp, denne gang uden lige så mange udskiftninger. Dødboldene så ud til at være tæt på det optimale, hvilket var tydeligt ved Michael Gravgaards to mål. FC København lader til at være klar til den nye sæson.

Svensk-talent til FC København
Lørdag, d. 20. januar

I dag skrev FC København under på en 3'årig aftale med Moses Reed, som betegnes som et stort talent, med mulighed for at blive mindst lige så god som klubbens nuværende back Oscar Wendt.

-Moses er en rigtig spændende spiller, og jeg glæder mig til at arbejde med ham. Dog vil han i starten være lejet ud til Valur. Men om et par år vil han helt sikkert være at finde på første holdet, lød det fra klubbens træner Nicklas Lyhne Johansen.
Moses Reed har kostet klubben omkring 150.000 kroner, og han kommer fra svenske Örebro SK.

Kampen i tal:
1-0 T. Abdel Aziz 12'
1-1 M. Gravgaard 21'
1-2 M. Gravgaard 30'
1-3 M. Silberbauer 32'
1-4 F. Berglund 67'
Bedste spiller: Jesper Grønkjær

Arab Contractors (1) - (4) FC København
Lørdag, d. 20. januar
FC København kan vende hjem fra Egypten med fire sejre, og en målscorer på 16-2. Alt i alt har det været flot spil, og i sær dødbolde har været farlige. Michael Gravgaard har for eksempel lavet 4 af de 16 mål efter hjørnespark.
Samtidig ser det ud som om alle spillere har fået nok kamptræning til at være klar til foråret.

Talent forlænger med FC København
Fredag, d. 26. januar

I dag forlængede Lasse Qvist sin aftale med FC København, så den nu gælder til 2011. Lasse Qvist er trods stor succes i efteråret blevet lejet ud til Sandefjord i foråret.

Samtidig er Peter Piil, Phillip Hansen og Lee Langeveldt blevet fristillet i FC København, da ingen af dem forventes at have en fremtid i klubben.

Chelsea spiller til FC København
Søndag, d. 28. januar

FC København har i dag indgået en forhåndsaftale med Chelsea og deres Jonas Elmer, om at Jonas Elmer den 2. juli 2007 skifter til FC København for omkring 9,5 mio kroner.
Jonas Elmer er blot 18 år, og har spillet i Chelsea siden 2005. Han anses for at være et af Schweiz' største talenter.

Samtidig er Mads Laudrup og Nikolaj Hansen begge hentet hjem fra Sandefjord.

« Seneste Redigering: 28 Dec 2006, 16:21 af Berendt » Logged

Berendt
Manager

« Svar #158: 22 Dec 2006, 03:40 »

« Seneste Redigering: 23 Dec 2006, 01:54 af Berendt » Logged

Møller
Gæst

« Svar #159: 22 Dec 2006, 12:55 »

Fint nok, men jeg mangler billeder Smiley
Jeg ved godt jeg beklager mig meget om det, men det gør en blog meget bedre.
Og hvem er Michael Rasmussen fra AaB Opstemt mener du ikke Michael Jakobsen Opstemt

F.C.K.
Gæst

« Svar #160: 22 Dec 2006, 13:54 »

Fmfreaks bedste blog lige nu Thumbs Up(Det skal dog siges at du var heldig at Dusty og MisterFCK havde lukket deres blog.. Ellers Wink)

DelPiero
Gæst

« Svar #161: 22 Dec 2006, 14:00 »

Dejligt med et overblik over truppen.
Har du en speciel yndlingsspiller på dit hold?

Berendt
Manager

« Svar #162: 22 Dec 2006, 15:06 »

Fint nok, men jeg mangler billeder Smiley
Jeg ved godt jeg beklager mig meget om det, men det gør en blog meget bedre.
Og hvem er Michael Rasmussen fra AaB Opstemt mener du ikke Michael Jakobsen Opstemt
Hehe, fejlen er rettet... Peace det gik lidt hurtigt... Wink grunden til der ikke er flere billeder, er at det vil ødelægge kampopsætningen at have billeder ved hver kamp, og synes ikke jeg kunne finde flere passende billeder.

Fmfreaks bedste blog lige nu Thumbs Up(Det skal dog siges at du var heldig at Dusty og MisterFCK havde lukket deres blog.. Ellers Wink)
Jeg takker... Smiley hehe, jah, men sådan er det jo, alle kan jo miste lysten til at skrive blog...

Dejligt med et overblik over truppen.
Har du en speciel yndlingsspiller på dit hold?
Ingen  kommentar, da jeg ikke ønsker at gøre mig uvenner med nogen af spillerne Wink

DrJones
Gæst

« Svar #163: 22 Dec 2006, 16:07 »

Flot update. Men vil stadig give møller ret lidt flere billeder og så er det perfekt Thumbs Up

Berendt
Manager

« Svar #164: 22 Dec 2006, 16:23 »

Flot update. Men vil stadig give møller ret lidt flere billeder og så er det perfekt Thumbs Up
Joh, men som sagt kunne jeg ikke finde passende billeder

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010