home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1131 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  hvem er bedst? Ronaldinho C.ronaldo ronaldo eller robinho?
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  hvem er bedst?  (Afstemning slutter: 07 Feb 2106, 07:28)
ronaldinho?
- 27 (56,3%)
c.ronaldo ?
- 12 (25%)
ronaldo?
- 5 (10,4%)
robinho?
- 4 (8,3%)
Antal Stemmer: 48

Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: hvem er bedst? Ronaldinho C.ronaldo ronaldo eller robinho?  (Læst 4659 gange)
Tribute
Reserveholdsspiller

Sv: hvem er bedst? Ronaldinho C.ronaldo ronaldo eller robinho?
« Svar #15: 10 Dec 2006, 16:43 »

C Ronaldo har ikke vilde hovedstøds evner, han er over normalen, men nogen Nikola Zigic er han ikke. Desuden skal han mentalt rustes til at blive en af verdens bedste, da han stadig tit opfører sig som et forurettet barn!

For jer arsenal fans er der ikke nogen Man utd spiller der noget værd... men bare så i ved er der ikke nogen arsenal spillere der er værd at være misundelige på

BOYKOT EA GAMES!

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #16: 10 Dec 2006, 16:54 »

Et svært spørgsmål, mener Ronaldinho er en sand legende.
Men virker lidt off at sammenligne forskellige typer spillere - Hvis ronaldo nu ikke var så smæskefed er det jo klart han er bedre end Robinho (husk nu hvordan han kunne lave kasser !).

C.Ronaldo er stadig ung, han har stort potentiale, han er der bare ikke endnu..

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

MisterFCK
Gæst

« Svar #17: 10 Dec 2006, 21:43 »

Enig, den er ikke let.
Robinho er blomstret meget op i denne sæson og han har spillet rigtig godt sådan som jeg ser det.
Cristiano Ronaldo har også haft en god sæson og er netop blevet kåret til månedens spiller i England for kort tid siden. Han har dog problemet med at brokke sig og falde lidt for meget.
Ronaldo er somsagt ikke så hurtig mere og måske lidt for tyk men han scorer stadig en del kasser når han får spilletid.
Ronaldinho har ikke haft hans bedste sæson til dato, selvom det er gået opad bakke her til sidst. Det laver dog ikke om på, at han er en af de bedste fodboldspillere i verden(teknisk ihvertfald).

Det er ikke at spørgsmål jeg kan svare på.

Niko
Gæst

« Svar #18: 10 Dec 2006, 22:12 »

Det er Ronaldinho jeg har den mindste fidus til, mener det var i år 2003 han skiftede til Barce, men han kan ikke spille i andre ligaer. Det kan 2 af de andre: Ronaldo'erne.. Cristiano er en meget dygtig spiller med en stor fremtid, den anden er faldet lidt i niveau men er verdens bedste angriber nogensinde. Da han gjorde hvad hun skulle i vm slutrunden af lave 3 mål. Som han gjorde, Robinho er en hurtig, tekniks dygtig hængene angriber. men ikke en rigtig angriber type. mangler en masse fysik. Tilbage til Ronaldinho, han er 26/28 år og han har spillet en kanon sæson i sit liv, det kalder jeg ikke legende agtigt. Han er måske god i nogle kampe, men i et par stykker kan man jo næsten ikke engang se ham, i den første Chelsea kamp fx. Der driblede han forbi Boularouz, de første har gange. men lidt efter kom han overhoved ikke forbi ham fordi han var tom for ideer. Ronaldinho bruger sin hurtighed når han skal forbi nogen. Hvis man satte ham over for Ashley Cole, tog cole ham hver eneste gang, da de ca. er lige hurtige. men Ronaldo er mit bud på den bedste.

ZhotLog
Gæst

« Svar #19: 10 Dec 2006, 22:22 »

Jeg er ikke i tvivl... Hvis alle fire er på toppen, er Ronaldinho klart bedst, det kan vi vel alle blive enige om..? Selv om at han har et lavt bundniveau, er han ikke den eneste. Alle de tre andre, har IMO et endnu lavere bundniveau. Alle de fire der er valgt her, er jo tekniske spillere, og tekniske spillere har det med at skifte meget fra kamp til kamp. Så af de fire er jeg ikke i tvivl, svaret er Ronaldinho.

At jeg så slet ikke kan se hvad de tre andre laver i en sammenligning med verdens måske bedste fodboldspiller, er noget helt andet.

Don Abramovich
Manager

« Svar #20: 10 Dec 2006, 22:50 »

Har i lagt mærke til at afstemningen slutter d. 1/1 1970 kl. 00.59 ? Huh Det er sq mærkeligt  Djævel

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #21: 10 Dec 2006, 22:52 »

Jeg er ikke i tvivl... Hvis alle fire er på toppen, er Ronaldinho klart bedst, det kan vi vel alle blive enige om..? Selv om at han har et lavt bundniveau, er han ikke den eneste. Alle de tre andre, har IMO et endnu lavere bundniveau. Alle de fire der er valgt her, er jo tekniske spillere, og tekniske spillere har det med at skifte meget fra kamp til kamp. Så af de fire er jeg ikke i tvivl, svaret er Ronaldinho.

At jeg så slet ikke kan se hvad de tre andre laver i en sammenligning med verdens måske bedste fodboldspiller, er noget helt andet.

Helt enig, godt at se at du også har en mening selv Zhotlog Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #22: 12 Dec 2006, 19:50 »

Burde denne tråd ikke ligge under "Fodbold" ? ..

MadsWiinther
Gæst

« Svar #23: 12 Dec 2006, 20:10 »

Ronaldinho er den bedste, han kan noget ingen af de andre kan..

wirenfeldt
Gæst

« Svar #24: 12 Dec 2006, 20:20 »

Ronaldinho er den bedste, han kan noget ingen af de andre kan..
Og hvad er det han kan, som ingen af de andre kan?

Gosser
Manager

« Svar #25: 12 Dec 2006, 20:22 »

Og hvad er det han kan, som ingen af de andre kan?

Se fx det sakse han lavede for et par kampe siden Shockeret Thumbs Up

Har dog selv stemt på Cristiano Ronaldo Wink

F.C.K.
Gæst

« Svar #26: 12 Dec 2006, 20:24 »

Du er jo en joke. Selvom du ikke kan lide United da du er Arseanal fan så er det da noget bræk at fyre af at United er et af verdens dårligste hold.

Kig på tabellen, taber
Taber selv, jeg sagde ikk at de spillede dårligt, meen at jeg ikk ka li dem !  ticked off Så slap af vi ska ha et pænt sprog her inde

ZhotLog
Gæst

« Svar #27: 12 Dec 2006, 20:24 »

Helt enig, godt at se at du også har en mening selv Zhotlog Wink
Hawk!nZ din spasmager Wink

wirenfeldt
Gæst

« Svar #28: 12 Dec 2006, 20:41 »

Se fx det sakse han lavede for et par kampe siden Shockeret Thumbs Up

Har dog selv stemt på Cristiano Ronaldo Wink
Tjaa, gør det virkelig en spiller meget bedre? Altså, hvor tit gør han det, og er det afgørende for holdet når han gør det? Den ene detalje kan du ikke bruge som argument. Iøvrigt mindes jeg at Robinho lavede noget á la det sakse dinho lavede.

Gosser
Manager

« Svar #29: 12 Dec 2006, 20:44 »

Du spørger hvad han kan, som ingen andre kan (når der står ingen, mener jeg næsten ingen Wink), og jeg kender ikke mange fodboldspillere der kan ting som det Thumbs Up Han gør det ikke tit, nej, men når han gør er det sygt flot/smukt! Men han er meget svingende, derfor har han heller ikke fået min stemme!

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010