|
Heavil
|
|
Lebohang Mokoena står på listen to gange (: Bare så du lige ved det .. - og tilføj så Gary Teale  Årets spiller med 45 assists for mig , og han kostede mig bare 50 mio kroner 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
Synes lige ham her skal tilføjes.. Juan Carlos Montero..
Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
whispers
|
|
Seriøst Nicola Saric er ikke værd at have på den liste
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hansen17
|
|
Ham der Nicola Saric fra herfølge har jeg spillet mod IRL
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hansen17
|
|
Can't say.  Han er bare fjernet fra spillet. Om han er et ghost er jo så spørgsmålet. I mit spil, har jeg da hentet en facepack fra den liga hvor Cardenas spiller og der er billede af ham.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
whispers
|
|
Ham der Nicola Saric fra herfølge har jeg spillet mod IRL
Har jeg også  jeg kender ham IRL
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaylord
|
|
Seriøst Nicola Saric er ikke værd at have på den liste
Ok, synes ellers han virker meget giftig... Mht. Palacio fra Boca, så er han den suverænt bedste angriber jeg har prøvet i FM07! Han scorede 29 mål i 31 PL-kampe for mit Tottenham-hold...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Så er der update!
Et nyt FM og et nyt "Gaylords udvalgte"
Listen bliver opdateret løbende og kom bare med jeres input, så må vi se om de kommer på listen
Målmænd:
Igor Akinfeev Sinan Bolat Oscar Ustari Vincent Enyeama Marek Stech David Ospina Wang Dalei Grohe Nikolay Mihaylov
Forsvar:
Marcelo - Fluminense Sebastien Pocognoli Sidnei Dennis Boskailo Gonzalo Pineda Rafinha Slobodan Rajkovic Efraín Juárez Stefan Radu Giorgio Chiellini Taye Taiwoo Eduardo Ratinho Micah Richards Sebastian Rossano Michel Schmoller Leighton Baines Urby Emanuelson Amaral Royston Drenthe Anthony Vanden Borre Oguchi Onyewu Jon Anders Riise Gerard Piqué Benoít Assou-Ekotto
Midtbane:
Freddy Adu Edgard Barretto Luka Modric Crisitian Paz Jorge Inostroza Matteo Paro Manuel Fernandes Eden Hazard Mikkel Thygesen Maximiliano Arias Lebohang Mokoena Andrés Guardado Niki Zimling Adigun Salami Alain Traoré Benedict Vilakazi Lebohang Mokoena Fernando Gago Morais Stijn Schaars Nani Moutinho Yury Zhirkov Ismael Aisatti Yoann Gourcuff Eddie Gaven Nuri Sahin Lucas Tobias Linderoth Jefferson Farfan Sherman Cardenas Mathieu Bodmer Pedro León Franck Ribéry Marouane Fellaini Renato Augusto Arouca Samir Nasri Sunny
Angriber:
Nicolas Millan Dagoberto Theo Walcott Elias Figueroa Rodrigo Palacio Celsinho Cesar Delgado Goran Slavkovski Kerlon Lenny Federico Laurito Nikola Saric Nicklas Bendtner Gonzalo Higuain Thiago Ribeiro Falcao Bojan Carlos Vela Okaka Adilson Antonio Zlatko Junuzovic Adil Chihi Rivaldo Mauro Zarate Kevin Mensah
Husk at der udelukkende er tale om spillere som jeg finder gode til prisen. Dvs. at jeg ikke kan garantere at en spiller som Nikola Saric slår igennem i f.eks. Chelsea, hvis I forstår hvad jeg mener
hva kan du ikke få nok Lebohang Mokoena 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vegito
|
|
Skal i bruge en syg målmand så køb:
CARLOS IDRISS KAMENI - ESPANYOL
har ham i alle mine spil som førstvalg...
dog koster han ca de 90 mio det er nok den eneste ulempe ved ham
Men han er det værd
|
|
|
|
|
|
Nogen der ved hvad foreskellen er på sex og Lego???
|
|
|
|
|
Marchang
|
|
Diego Buonanotte - river
Han bliver rimelig syg
|
|
|
|
|
|
Maradona good; Pelé better; George Best
Green and Gold..
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Hva' med Eduardo Costa fra Espanyol han er DM
PS. han kommer fra Brasilien
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Ny spiller: Artur Kotenko, målmand. Kan skaffes for omkring en lille mio. Han starter i Levadia  Vil det iøvrigt være muligt, at der kommer klubnavne på spillerne?
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Mathieu Bodmer er gud! (ved godt han er på listen) , men ingen spiller kan som ham. Den nye Zidane? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire