home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 585 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  .. Spændene klubber
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: .. Spændene klubber  (Læst 1653 gange)
Niko
Gæst

.. Spændene klubber
« : 08 Dec 2006, 18:34 »

Jeg har virkelig brug for af finde en sjov klub af være, jeg er ved af køre så enormt træt i Fm, opretter gem ligeså tit som jeg sover,, Fordi de bliver kedelige, skriv nogle klubber og hvorfor jeg skal være dem.

• De skal have en sund økonomi
  • Være fra den bedste række i det land de kommer fra
  • De skal have mindst en stjerne i ligaen og en som kan udvikle sig som en, altså et talent

Husk af skrive hvorfor, et par ord kan tænde mig på af være dem  funny

fjedder
Førsteholdsspiller

Sv: .. Spændene klubber
« Svar #1: 08 Dec 2006, 18:38 »

Jeg har virkelig brug for af finde en sjov klub af være, jeg er ved af køre så enormt træt i Fm, opretter gem ligeså tit som jeg sover,, Fordi de bliver kedelige, skriv nogle klubber og hvorfor jeg skal være dem.

• De skal have en sund økonomi
  • Være fra den bedste række i det land de kommer fra
  • De skal have mindst en stjerne i ligaen og en som kan udvikle sig som en, altså et talent

Husk af skrive hvorfor, et par ord kan tænde mig på af være dem  funny

hvis du er ved at køre træt i spillet, kan det skyldes at du altid vælger de gode hold, eller hold fra de bedste ligaer med god økonomi og sådan..
hvorfor prøver du ikke at starte et spil i england og starter med et hold i den 4 eller 5 bedste række. det synes jeg er en fed måde at spille på. og så har du hele tiden et nyt mål som kan opfyldes, i stedet for bare at vinde CL hvert år.

Niko
Gæst

« Svar #2: 08 Dec 2006, 18:41 »

hvis du er ved at køre træt i spillet, kan det skyldes at du altid vælger de gode hold, eller hold fra de bedste ligaer med god økonomi og sådan..
hvorfor prøver du ikke at starte et spil i england og starter med et hold i den 4 eller 5 bedste række. det synes jeg er en fed måde at spille på. og så har du hele tiden et nyt mål som kan opfyldes, i stedet for bare at vinde CL hvert år.

Altså i mine 3 sidste gem hvor jeg har spillet i over en sæson har jeg været PSV, Arsenal & Fc Köln  Wink
Og jeg vandt kun Chl med Arsenal som jeg er halvvejs i 2. sæson med, men det er jeg kørt træt i.

fjedder
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 08 Dec 2006, 18:46 »

det er vel også forholdsvis store klubber, med undtagelse af fc köln, men som jo alligevel ikke er et dårligt hold..
men som sagt, så er mit forslag at du started med et hold langt nede i rækkerne.

Niko
Gæst

« Svar #4: 08 Dec 2006, 18:50 »

det er vel også forholdsvis store klubber, med undtagelse af fc köln, men som jo alligevel ikke er et dårligt hold..
men som sagt, så er mit forslag at du started med et hold langt nede i rækkerne.

Jeg har enlig også engang startet et gem med Kettering fra en af de dårligeste engelske rækker, men jeg elsker af købe et par halv store spillere, og dem kan man ikke lige hente derned  Wink

fjedder
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 08 Dec 2006, 18:53 »

det har du ret i.. men du siger jo selv at du er ved  at køre træt i det. det kunne jo tænkes at være fordi det er det samme hver gang du spiller.

Niko
Gæst

« Svar #6: 08 Dec 2006, 18:55 »

det har du ret i.. men du siger jo selv at du er ved  at køre træt i det. det kunne jo tænkes at være fordi det er det samme hver gang du spiller.

Men har du nogle klubber som er spændene?  Wink

fjedder
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 08 Dec 2006, 18:57 »

i et af de gamle spil var jeg Dagenham and redbridge fra england.
og i FM 2006, havde jeg STOR succes med Wycombe(også fra england) giv det en chance og nogle sæsoner og se hvad du kan få ud af det.

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #8: 08 Dec 2006, 19:00 »

Jeg er i gang med et Atletico Madrid spil. Det er rigtig sjovt. Det er et godt hold, med gode spillere som Fernando Torres og Sergio Aguero. Det er samtidig en udfordring. Man skal udfordre Real Madrid, Barcelona og Valencia i kampen om mesterskabet. Rigtig sjovt.!

Men det kunne også være du bare skulle holde en lille pause fra spillet. Det hjalp mig i 06 - udgaven.!

Brøndby IF & Chelsea FC

Emillionaire
Gæst

« Svar #9: 08 Dec 2006, 19:17 »

Bayern München de har jo en sund økonomi 

Lucas Podolski scorer på næsten alle de chancer han for meget spændende spiller!

og stjerner har de en masse af

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #10: 09 Dec 2006, 14:30 »

Bayern München de har jo en sund økonomi 

Lucas Podolski scorer på næsten alle de chancer han for meget spændende spiller!

og stjerner har de en masse af
Og sværhedsgrad har de ingen af  funny

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #11: 09 Dec 2006, 14:31 »

Det lyder faktisk spændene  Smiley har du et hold du kan anbefale dernede af?

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010