home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 585 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Nybegynder spørgsmål
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Nybegynder spørgsmål  (Læst 370 gange)
Mathies_dane
Gæst

Nybegynder spørgsmål
« : 07 Dec 2006, 16:39 »

Hej drenge og piger (??)
Jeg er en ny spiller og har to spørgsmål/problemer.
1. Kan nogle hjælpe mig med en målgivende taktik? Jeg er FCK og selvom jeg med min nuværende taktik scorede mål på samlebånd men nu (nov. år 1) er der gået scorings krise i den og jeg har virkelig brug for hjælp.
2. Jeg sidder snart inde med 4 angribere af meget god kaliber (Albæck, Berglund,Ailton,Djemba-Nyren) vil det være muligt at køre et rotations princip hvis jeg bruger en 4-4-2?
Mathies

-KNM-
Manager

Sv: Nybegynder spørgsmål
« Svar #1: 07 Dec 2006, 16:44 »

Hej og velkommen

1: Der er rigtig mange, der har haft problemer med at få samme formation til at virke to år i træk, så det er meget normalt at du har problemer.
Det du kan gøre er, at lave nogle forkellige f.eks. 4-4-2 taktikker og så rotere lidt mellem dem afhængigt af modstanderen således at dine modstandere ikke regner dig ud.
Ellers kan du selvfølgelig tage et kig på Bademesterens taktikker. De kan findes i download sektionen.

2. Det kan du sagtens. Bare de ikke begynder at blive utilfredse. Ellers kunne du evt. Sælge en af de ældre spillere og så bruge et talent i rotationen??

Bart
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 07 Dec 2006, 17:17 »

Hej. håber det er i orden jeg lige låner denne tråd. Den FM huge database fil man kan hente her på siden ligger sig i 700 mappen på C-drevet. Mit spørgsmål er så hvis man spiller med patchen har man jo også en 701 mappe. Skal man så ligge filen derind eller er det fuldstændig lige meget?

Tak for hjælpen:-D

Soccerpop
Gæst

« Svar #3: 07 Dec 2006, 17:37 »

Hej og velkommen

1: Der er rigtig mange, der har haft problemer med at få samme formation til at virke to år i træk, så det er meget normalt at du har problemer.
Det du kan gøre er, at lave nogle forkellige f.eks. 4-4-2 taktikker og så rotere lidt mellem dem afhængigt af modstanderen således at dine modstandere ikke regner dig ud.
Ellers kan du selvfølgelig tage et kig på Bademesterens taktikker. De kan findes i download sektionen.

2. Det kan du sagtens. Bare de ikke begynder at blive utilfredse. Ellers kunne du evt. Sælge en af de ældre spillere og så bruge et talent i rotationen??

Nu er det sådan at han stadigvæk er i gang med 1. sæson, det er da i hvert fald det han skriver.

Mathies_dane
Gæst

« Svar #4: 08 Dec 2006, 19:03 »

Jeg takker mange gange for hjælpen. Jeg mistede mesterskabet i SAS ligaen efter 92 min spil i sidste runde. Men i 2.sæson er det gået bedre jeg mangker bare at finde ud af hvordan jeg kommer ind i det europæske kampe.
Mathes

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010