home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 671 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  West Ham - Taktik hjælp
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: West Ham - Taktik hjælp  (Læst 1229 gange)
Romafan
Landsholdsspiller

West Ham - Taktik hjælp
« : 06 Dec 2006, 17:56 »

Er der nogen der evt. har en taktik som fungere godt med West Ham? Overvejede lidt Bademesterens, men så føler jeg ikk at jeg kan udnytte mine to centrale midtbanefolk ordentligt...

Please hjælp mig lige, for har svært ved at finde en der er effektiv...

Emillionaire
Gæst

Sv: West Ham - Taktik hjælp
« Svar #1: 06 Dec 2006, 18:00 »

bare prøv med en klassisk 4-4-2 hvor de de to fløje løber en tak op

men de har jo også så mange dygtige angriber så du kunne bruge en 4-3-3

det er i hvert fald mine råd

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #2: 06 Dec 2006, 18:02 »

Okay... Men har du evt. nogle råd med hensun til indstillinger på spillerne?

Svensson
Juniorspiller
**

« Svar #3: 11 Dec 2006, 11:38 »

Du skal ihvertfald få nyttet at West Ham har hente to a verdens største talenter lige pt. I Mascherano og Tevez . Hvis man kan få de to spillet rigtigt ind på holdet kan man være forberedt på en god sæson .

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #4: 11 Dec 2006, 11:56 »

Ved godt det måske ikke er det smukkeste fodbold, men prøv alligevel en defensiv kontra taktik, er klart det jeg har haft størst succes med når jeg spiller med bund - eller midterhold.

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 18 Dec 2006, 18:47 »

Sys din trup kan bære en offensiv taktik , så sats stort med Tevez som playmaker , og 3 angribere .. Mascherano kan på sine gode dage holde de fleste spillere stangen sammen med en anden defensiv makker ..

Så den må hedde 4-2-1-3 .. (:

donut17
Ynglingespiller

« Svar #6: 20 Dec 2006, 04:38 »

jeg har et spil kørende med denne dejlige klub...og må sige at jeg har haft stor succes med en 4-1-3-2(som set nedenfor)

x(brug Robert Green på kassen, han er kommende landsholds keeper, og så efter 2 år har du marek stech fra dit u18 hold)
  x          x             x          x(4-forsvare. sæt ikke back alt for offensive. anbefalet at købe anthony vanden borre, han er billig og god)
                      x(defensiv midt er uden tvivl Javier Mascerano, forsøg at behold ham, og husk ny kontrakt pga frikøbsklausul på 350mii)
  x                  x                 x(1 central = nigel reo cooker, 2 på hver kant som har kort pil frem = Stewart downing og Lee boywer)
              x             x(2 angribere = Tevez og Harewood eller Dean Ashton. husk at ændre frikøbsklausul på tevez, han kan gi dig 520 mio)

Indstillinger:
angrebsiver(hvor meget de angiber)=skal ca 3-4 ryk til højre
kreativ frihed = 1 ryk til højre
Afleverings stil= 2 ryk længere mod højre end angrebsiveren
taklinger=normal

spil med kontra angreb, tæt markering, offside fælde og spilfordeler

--------------------
har du problemer i starten med for lidt boldbesiddelse så prøv evt at sætte målmandens afleveringer til kort eller deromkring

Lige lidt ekstra hjælp: SÆLG Bobby Zamora, han kan Slet ikke bruges og inbringer lidt cash til dig.
husk nye kontrakter til Tevez og Mascerano så du ka få fjernet deres frikøbsklausul på 350 mio, og så husk at når pressen spørger så udtal at de ikke er til salg, det forhøjer nemlig den pris klubberne byder....jeg fik 520mio for tevez...og chelsea overvejer i 09 at gi mig 650 for mascerano....og husk at købe Anthony Vanden Borre, han er billig og sygt god... hold øje med Marc Noble som er i din klub...jeg har omskolet ham til højre midt og med kampe og den rette træning så blir han god... ellers er der fred Sears, som osse bliver god.

HUSK samarbejdsklubber, og forsøg at få en fra Japan eller U.S.A for det gir guld til kassen

Anbefalet indkøb:

Anthony Vanden Borre ca 11mio(køb hurtigst muligt)
Sherman Cardenás ca 5-8 mil(kan fås billigere)(køb hurtigst muligt)
Marcelo fra fluminense ca 67 mio pga frikøbklausul(anbefalet at købe i 2-3 sæson)
Anderson fra Porto og Jermaine Defoe(kan købes samlet for salgspengene fra Tevez, ca 520mio)
Roger fra Ajax(ca 3-10 mio) (køb i 3.sæson hvis du vil ha en god stabil og billig OM V som spiller sygt godt i ca 2år)
Micah Richards(ca 200 mil) (køb så snart du har 200 mil, han er en gude forsvare)

Med disse indkøb burde du kunne klare dig

har du brug for flere råd om The Hammers så skriv

p.s det blev lidt uoverskueligt men håber det går.... Wink
« Seneste Redigering: 20 Dec 2006, 04:59 af donut17 » Logged

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

Berendt
Manager

« Svar #7: 20 Dec 2006, 08:12 »

jeg har et spil kørende med denne dejlige klub...og må sige at jeg har haft stor succes med en 4-1-3-2

HAHAHA troede du var mod den defensive midtbane, eller er det kun når jeg bruger det?...
men godt at se at du får delt ud af din Hammers-viden... Opstemt
« Seneste Redigering: 20 Dec 2006, 18:46 af Berendt » Logged

donut17
Ynglingespiller

« Svar #8: 20 Dec 2006, 18:44 »

HAHAHA troede du var om den defensive midtbane, eller er det kun når jeg bruger det?...
men godt at se at du får delt ud af din Hammers-viden... Opstemt
Ja det er kun når du bruger den...for du bruger den forkert Peace

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010