Pressemøde 6 juni 2006For første gang så pressen Johan Cruyff, da Cruyff præsenterede Boudewijn Zenden Som ny West Ham spiller.
Zenden udtalte at han var bæret over at han havde fået mulighed for at arbejde sammen med Johan Cruyff.
Pressen spurgte Johan Cruyff om hvordan det kunne være at han pludeligt havde valgt at komme tilbage som træner, og hvorfor hos The Irons?
Johan Cruyff fortalte at han havde savnet at være træner så da muligheden kom, hvor Terence Brown spurgte om jeg ville være træner for The Hammers sagde jeg ja med det samme, for jeg har alle muligheder med den talent masse der findes her i West Ham.
Pressemøde 7 juni 2006 "Fra Celtic til West Ham"Johan Cruyff kunne idag vise sit andet indkøb frem, det var Shunsuke Nakamura der kommer til fra Celtic for omkring kr. 50 mil.
Dette indkøb vil indbringe West Ham mange penge på salg af merchandising i asien
Nakamura: jeg kan ikke vente med at komme til at spille i Premier League
Pressen: Vi ved at Tottenham og Manchester City var interreseret i dig, hvorfor valgte du lige West Ham
Nakamura: Ja det er rigtig at der var andre der var interreseret i mig men til sidst afhænger alt jo om man få noget spille tid, og det lovede Johan Mig at jeg ville få her.
![](http://img471.imageshack.us/img471/6640/bolddkjx5.jpg)
Bold.dk har fundet ud af at Johan Cruyff har spurgt ledelsen om at finde en rugeklasseklub til de talenter der ikke er gode nok til at komme til at spille i år.
Vi følger selvfølgelig op på dette rygte.
Pressemøde 8 juni 2006 "Kevin Hofland til West Ham"
Kevin Hofland kunne idag blive præsenteret i West Ham.
De frem mødte pressefolk spurgte Cruyff. Kan vi regne med at se flere nye spiller i West Ham i den nærmeste fremtid?
Johan Cruyff: På dette tidspunkt er det ikke til at sige men jeg holder øje med et par spiller lige for tiden.
Pressen: Kan vi få at vide hvem det er ?
Johan Cruyff: Smiler nej det kan i ikke, jeg vil ikke ligge udnødvendigt pres på nogen spiller.
Pressemøde 10 juni "Stort forsvars talent til West HamLeighton Baines kunne idag kalde sig for West Ham spiller da West Ham har valgt at smide omkring kr. 65 mil.
Pressen: Velkommen til West Ham, Hva siger du til dit skifte?
Baines: Tak, Det er en stor drøm der er gået i opfyldelse for mig, og det er en ære at være en del af det hold West Ham er ved at opbygge.
Pressen: Hvem ser du mest frem til at træne sammen med?
Baines: vil ikke frem hæve en spiller frem fra de andre, men ser helt sikkert frem til at møde hele holdet.
Træningskamp West Ham vs. Grasshopper 10 juni
Cruyff: En kamp jeg vil bruge på at se om min taktik virker.
Men ellers bare få spillerne til at spille sammen.
Resultat: 4-1
1-0 Tevez (West Ham)
2-0 Mascherano (West Ham)
2-1 Ristic (Grasshopper)
3-1 Ferdinand (West Ham)
4-1 Tevez (West Ham)
Kommentar efter kampen:
Jeg blev mere ind positivt overasket at spillerne allerede har lært at spille så godt sammen og at de forholdsvis har lært taktikken at kende.