|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Canizares Dani Alves Terry (C) Puyol Laaaaahm  Messi Deco Lampard Ronaldinho Henry Eto'o
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Måske en snus for offensivt. De fire midtbanemænd er alle offensivemidtbaner, og Dani og Laaaaahm er offensive backs, men det gir jo en god gang underholdene bold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FEDTHAGE
Gæst
|
|
Benny Gall
Benny Gall Benny Gall Benny Gall Benny Gall
Benny Gall Benny Gall
Benny Gall Benny Gall
Benny Gall
Benny Gall Så vidt jeg ved kan Benny Gall kun spille målmand. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Carlos Kameni
Carles Puyol(C) - Michael Dawson - Kolo Toure
Patrick Vieira
Aaron Lennon Leo Messi
Ronaldinho
Samuel Eto'o - Luca Toni - Thierry Henry
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 08 Dec 2006, 22:58 af John Spurs »
|
|
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Sådan kan man selvfølgelig også gøre. Men tror det bliver lidt offensivt i længden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Casillas Alves-Puyol-Cannavaro-Grosso Kaka-Lampard-Messi Henry-Toni-Eto'o Holdet over dem alle... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ramsdal
Gæst
|
|
Cech Dani - Puyol - Terry - Cole Diarra Ronaldo Robben Gerrard Henry - Roony
:p God Jul
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Forstår ikke hvad I vil med Casillas.. Magen til elendig keeper skal man da lede længe efter.. Jeg overvejede Kameni eller Robinson, men Kameni vandt pga. Robinsons små fejl på det sidste
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Har ikke set så meget til Espanyol på det sidste i modsætning til Real Madrid, hvor jeg synes at Casillas har reddet Real Madrid et par gange, derfor har jeg taget Iker Casillas.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
jeg kender ikke mit dreamteam fordi at jeg ikke kan bestemme mig for nogle bestemte personer på holdet
men jeg læste engang i et goal blad at hvis man hvade 11 Cambiassoer på banen ville man nok have verdens bedste hold
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marchena
|
|
Cech Puyol - Terry - Cannavaro - Grosso Albelda (c) - Barton Gerrard Ronaldinho Henry - David Villa
|
|
|
|
|
|
“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!" - George Costanza http://threelittlefantas.blogspot.com/
|
|
|
|
|
Ramsdal
Gæst
|
|
jeg kender ikke mit dreamteam fordi at jeg ikke kan bestemme mig for nogle bestemte personer på holdet
men jeg læste engang i et goal blad at hvis man hvade 11 Cambiassoer på banen ville man nok have verdens bedste hold
Det nok også korrekt  en boldspiller af gudsnåde. han kan alt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|