mini90
|
|
Skulle vel aldrig være nogle af jer der ved hvor jeg kan finde et PL logo henne ?
|
|
|
|
|
|
|
|
whispers
|
|
Hvor har du hentet henne..?:DUnderligt..  hmm.. prøv og uploade et SS af det..  for hvis det er Black Aurá.. så ligger knapperne nemlig nogle andre steder..  Min computer vil ikke tage screenshots og jeg aner ikke hvorfor
|
|
|
|
|
|
|
|
Lindskov6ooo
|
|
Nogle der ved hvor man henter et Brøndby<3 skin?
|
|
|
|
//Lindskov6ooo
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Nogle der ved hvor man henter et Brøndby<3 skin?
Tror det bliver svært at finde. Skins er efterhånden ret omfattende at lave, så der bliver ikke lavet ret mange mere. Men kig oppe i menuen øverst under FM-Scenen. Og så prøv de forskellige sider. Men jeg tror ikke du finder et.
|
|
|
|
|
|
|
|
Lindskov6ooo
|
|
jeg kan ikke finde den local disc i taler om? skal spillet i for at den er der ? Eller ?
|
|
|
|
//Lindskov6ooo
|
|
|
|
Lindskov6ooo
|
|
Tror det bliver svært at finde. Skins er efterhånden ret omfattende at lave, så der bliver ikke lavet ret mange mere. Men kig oppe i menuen øverst under FM-Scenen. Og så prøv de forskellige sider. Men jeg tror ikke du finder et.
Okay Men mange tak for hjælpen (:
|
|
|
|
//Lindskov6ooo
|
|
|
|
whispers
|
|
Hvor har du hentet henne..?:DUnderligt..  hmm.. prøv og uploade et SS af det..  for hvis det er Black Aurá.. så ligger knapperne nemlig nogle andre steder..  Så forklar lige hvor for der hvor tiden står er også væk og der hvor du trykker fortsæt og "tilbage til kamp" er også væk
|
|
|
|
|
|
|
|
Lindskov6ooo
|
|
jeg kan ikke finde den local disc i taler om? skal spillet i for at den er der ? Eller ?
|
|
|
|
//Lindskov6ooo
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Er ikke lige med på hvad du mener. Start Stifinder (højreklik på startknappen) og så skal alle skins ligge i: C:\Programmer\Sports Interactive\Football Manager 2007\data\skins
|
|
|
|
|
|
|
|
Lindskov6ooo
|
|
Det er fordi jeg ikke kan få de ting jeg henter ind i spillet og så spurgte jeg om hvordan jeg gjorde og så svarede de: Denne computer/ Lokal disk C:/programmer/sports interactive/ football manager 2007/data/skins. Det var det jeg ikke helt forstår. Forstår du det bedre nu ? (: . Håber du kan hjælpe. Er det dig der er "styrmanden" af denne hjemmeside ? Hvis det er vil jeg godt rose dig/jer for den  Lindskov6ooo
|
|
|
|
//Lindskov6ooo
|
|
|
|
Morti17
Gæst
|
|
Heeeii kan man ikke få et skin med Fck  ??
|
|
|
|
|
|
|
|
Bademesteren
|
|
Heeeii kan man ikke få et skin med Fck  ?? Det er lavet meget få skins indtil videre til denne version, så det tror jeg ikke du skal sætte næsen op efter...
|
|
|
|
|
|
|
|
Lindskov6ooo
|
|
|
|
|
|
//Lindskov6ooo
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Local disk er bare din harddisk, drev C som regel.
|
|
|
|
|
|
|
|