|
Romafan
|
|
 |
Skins
« : 05 Dec 2006, 19:49 »
|
|
Er der nogen der ved hvor man kan hente nogle fede skins til FM07?
Hvis i kender nogle fede nogle må i godt smide et link og evt. et SS eller to op sammen med linket...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Scholesy
|
|
Hvordan ligge man det ind ? ;s
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Romafan
|
|
Du downloader det og så udpakker du de hentede filer i den mappe som hedder skins, som ligger ind i spillets hovedmappe...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Scholesy
|
|
tak..
- måske lidt dumt, men hvor er den mappe ? :s der er kun det Fm 2007 logo ved mig.. så evt hvor er mappen ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Romafan
|
|
Den ligger under dokumenter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fremadA
Lilleputspiller
|
|
jeg kan ikke finde ud af at sætte mine skins ind i spillet, de ligger i mappen, men vil ikke ind i spillet, og jeg har udpakket dem .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArneBabz
|
|
Denne computer/ Lokal disk C:/programmer/sports interactive/ football manager 2007/data/skins
|
|
|
|
|
|
Manchester: En klub for folk der hader sig selv.
|
|
|
|
|
whispers
|
|
Mit black aura virker slet ikke da knapperne er forsvundet nogle der ved hvorfor? :/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Mit black aura virker slet ikke da knapperne er forsvundet nogle der ved hvorfor? :/
De er nok ikk forsvundet.. de sidder nok bar nogle andre steder.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
whispers
|
|
De er nok ikk forsvundet.. de sidder nok bar nogle andre steder..  Jo de er forsvundet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Hvor har du hentet henne..?  Jo de er forsvundet
Underligt..  hmm.. prøv og uploade et SS af det..  for hvis det er Black Aurá.. så ligger knapperne nemlig nogle andre steder.. 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 15 Jan 2007, 15:14 af søgaard »
|
|
|
|
|
|
|
mini90
|
|
Hvor har du hentet henne..?:DUnderligt..  hmm.. prøv og uploade et SS af det..  for hvis det er Black Aurá.. så ligger knapperne nemlig nogle andre steder..  Sortitoutsi.net OG det hedder Azurion
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|