home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 954 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Update19 - Brugernes Blog
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 63 Udprint
Forfatter Emne: Update19 - Brugernes Blog  (Læst 115746 gange)
Mikkellas
Gæst
 
Sv: Update2 - Brugernes Blog
« Svar #345: 10 Dec 2006, 00:03 »

Godt arbejde, og fed 3. trøje Thumbs Up
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update2 - Brugernes Blog
« Svar #346: 10 Dec 2006, 02:14 »

Jeg har ikke lavet om på dem. Hverken farver eller mærke, men i kan da lige få dem alle tre på stribe.
Jeg er lidt uenig med dig Absa, jeg synes selv det er en fed detalje at der er trøjer med hvis Bade kommer med SS. Mærket på trøjen, ja det er ligegyldigt. Jeg lavede dem bare som Kappa, hvilket IKKE var populært.

Rigtig fede trøjer, men skal vi nu ikke droppe alle de kommentarer og lade Bademesteren styrer denne blog.

Der er alt for mange ligegyldige kommentar. når man tænker på det er en blog.  Wink

Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Update2 - Brugernes Blog
« Svar #347: 10 Dec 2006, 10:42 »

Rigtig fede trøjer, men skal vi nu ikke droppe alle de kommentarer og lade Bademesteren styrer denne blog.
Der er alt for mange ligegyldige kommentar. når man tænker på det er en blog. Wink
Jeg er helt enig. Det tog lidt overhånd igår, og der kom 4 sider ligegyldige kommentarer. Derfor går jeg i gang med med at slette mine indlæg nu, og vil gerne opfordre andre til at gøre det samme så vi får ryddet lidt op.  Forlegen

Jeg vil dog lige poste trøjerne igen nu i Nike-design, tror vist nok at det var det vi blev enige om.
...og så sender jeg lige denne her til Bade igen.
@Bademester: Mit tilbud om en lille facepack er stadig aktuelt, noget der har interesse?

Logged

Veni, vidi, vici

DrJones
Gæst
 
Sv: Update2 - Brugernes Blog
« Svar #348: 10 Dec 2006, 11:28 »

Jeg er helt enig. Det tog lidt overhånd igår, og der kom 4 sider ligegyldige kommentarer. Derfor går jeg i gang med med at slette mine indlæg nu, og vil gerne opfordre andre til at gøre det samme så vi får ryddet lidt op.  Forlegen

Jeg vil dog lige poste trøjerne igen nu i Nike-design, tror vist nok at det var det vi blev enige om.
...og så sender jeg lige denne her til Bade igen.
@Bademester: Mit tilbud om en lille facepack er stadig aktuelt, noget der har interesse?



Birkedahl prøv at lave en tråd i desinger tråden omk. grafik til den blog. Så undgår vi for mange indlæg i denne blog.
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Update2 - Brugernes Blog
« Svar #349: 10 Dec 2006, 19:46 »

men.. bade.. jeg ved godt at jeg spørger igen.. men er det muligt at få SS af staff ? kan ikke finde dit svar, hvis du har svaret ! Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

kauster
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Update2 - Brugernes Blog
« Svar #350: 10 Dec 2006, 21:04 »

Jeg kan ikke finde mig selv   Græder Græder
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Update2 - Brugernes Blog
« Svar #351: 10 Dec 2006, 21:08 »

Heller ikke mig. Men jeg er nok ikke god nok til første holdstruppen ticked off
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update2 - Brugernes Blog
« Svar #352: 10 Dec 2006, 21:09 »

Hvisi er tilmeldte, burde i da være dig. Det kan være i skal tjekke ungdomstruppen.
Logged

kauster
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Update2 - Brugernes Blog
« Svar #353: 10 Dec 2006, 21:21 »

Hvisi er tilmeldte, burde i da være dig. Det kan være i skal tjekke ungdomstruppen.

Har lige tjekket alle siderne igennem, og jeg er der ikke  Ubeslutsom
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Update2 - Brugernes Blog
« Svar #354: 10 Dec 2006, 21:25 »

Jeg er i ungdoms truppen!
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update2 - Brugernes Blog
« Svar #355: 10 Dec 2006, 21:26 »

Du er da heller ikke tilmeldt? Kan jeg i hvert fald ikke se i dine indlæg
Logged

kauster
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Update2 - Brugernes Blog
« Svar #356: 10 Dec 2006, 21:47 »

Du er da heller ikke tilmeldt? Kan jeg i hvert fald ikke se i dine indlæg

Hmm, det kan du have ret i  Ubeslutsom

Var bare 100 % sikker på jeg havde tilmeldt mig  Forlegen Hehe, ja ja.. sådan kan det gå
Logged


Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update2 - Brugernes Blog
« Svar #357: 11 Dec 2006, 19:30 »

30. juli 2006:


Den første måned er gået og hvilken en. Der har været masser at se til i klubben og på træningsbanen og samtidig har vi har fået spillet vores træningskampe.

Spillermaterialet er blevet præsenteret, nedenfor kan staben ses:




Suicide



wirenfeldt



MisterFCK



dingenoderjavs















Kontraktforlængelse r:

Siden sidste update har Suicide knoklet med at få flere spilleres underskrift på en ny kontrakt.
Det er heldigvis lykkedes for ham og følgende spillere har indgået deres første professionelle aftaler.

Don Abramovich
Cawersk
Jowi02


Alle tre har tegnet for en 3-årig periode.

Fynbo og
Ghertesteas

Har sat deres navn på et par forhåndsaftaler og kan dermed kalde sig professionelle den dag, hvor de fylder 17 år.

Som tidligere nævnt rykkes alle fuldtidsspillere op fra ungdomsholdet, så der behøver ikke være langt til 1.holdet.


På samme dag, som vi skulle spille vores første træningskamp, kunne Kurt Thorsen meddele mig, at han netop havde fået en sponsoraftale i stand.

Han fortalte stolt, at aftalen indebar alt spille- og træningsudstyr, som fremovers skulle bruges og bæres af alle i klubben.

Aftalen var indgået med tøjgiganten Nike, hvorfor deres trøjer vil pryde alle spillere i klubben, fra den mindste knægt til de store drenge på 1. holdet.

Spillerne var også ganske begejstret da jeg præsenterede dem for de nye trøjer, som Nike og JosepGuardiola i fællesskab havde specialproduceret til Rødby Boldklub.








I deres flotte nye trøjer og 23 graders varme, kunne spillerne løbe på banen til årets første træningskamp, som var mod Kurts gamle venner fra Politiets IF.

Det blev en god første kamp, som vi styrede fra start til slut. Vi havde 56 % af spillet og efter de 90 min. var gået, viste måltavlen fortjent 4-0 til os.

Morientes og ElGuapo scorede hver 1 mål og Hawk1nZ sørgede for de sidste 2.


Ugen efter tog vi imod Ringsted, som fik samme velkomst, som politiet. Vi nøjedes med 48 % af spillet, men sendte midtsjællænderne hjem med et nederlag på hele 7-1.

Spurs, kerm og cube scorede en enkelt gang, mens Hawk1nZ og Morientes lavede 2 hver.


3. kamp i sæsonoptakten blev spillet mod Billund. Her endte vi med 51 % af spillet og efter at have været bagud 1-3, fik vi vendt sagerne og kunne gå fra kampen med en sejr på 4-3.

Målene blev sat ind af Hawk1nz, cube, Els og phoenix.


Så kom turen til kampen mod Aalborg Chang. Her havde vi igen styr på sagerne fra første fløjt og da kampuret tikkede ud, stod vi med en 6-1 sejr i hånden efter 50 % af spillet. En stor sejr, som kunne have været større, hvis Chriz ikke havde brændt et straffespark.

Els nettede 2 gange, mens Morientes, cube, Hawk1nz og Kerm nøjedes med et enkelt mål hver.


Sidste kamp inden turneringsstart var mod den fynske klub B1909. De havde til dagens kamp selveste Carsten Hemmingsen med på holdet. Han var en af kampens bedste og ødelagde spillet for os, så vi måtte se os slået med 2-3 på eget græs.
Ikke den bedste generalprøve…Kerm og Metsu1 scorede vores mål.
« Seneste Redigering: 11 Dec 2006, 20:12 af Bademesteren » Logged

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Update2 - Brugernes Blog
« Svar #358: 11 Dec 2006, 19:34 »

Wuhu! Jeg er jo en ren bomber af en forsvarsspiller af være.. Opstemt

Jeg synes denne her blog er intet mindre end genial! Opstemt

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update2 - Brugernes Blog
« Svar #359: 11 Dec 2006, 19:35 »

Dejligt at få scoret en enkelt gang, men han Hawk1nz er vidst gjorde bedre end IRL hva Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 63 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010