home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 877 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Update19 - Brugernes Blog
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 63 Udprint
Forfatter Emne: Update19 - Brugernes Blog  (Læst 115524 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Update11 - Brugernes Blog
« Svar #675: 21 Dec 2006, 21:49 »

Er du begyndt at bruge mig på fløjen, eftersom jeg er gået fra holdets topscorer, til holdets oplægger?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Update11 - Brugernes Blog
« Svar #676: 21 Dec 2006, 21:50 »

Jeg ser også helst, at holdet forbliver samlet så vidt det er muligt. Tror det er sjovest i det lange løb med freaks på holdet:)
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update11 - Brugernes Blog
« Svar #677: 21 Dec 2006, 21:51 »

Jeg tror desværre jeg er røget af holdet!! Eller hva Bade?? Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Update11 - Brugernes Blog
« Svar #678: 21 Dec 2006, 21:52 »

Er du begyndt at bruge mig på fløjen, eftersom jeg er gået fra holdets topscorer, til holdets oplægger?

Du gør mindst skade ude på fløjen Grin

...ej...5 oplæg er flot:-)
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Update11 - Brugernes Blog
« Svar #679: 21 Dec 2006, 21:54 »

Du gør mindst skade ude på fløjen Grin

...ej...5 oplæg er flot:-)

Med det antal mål jeg scorede i sidste sæson (blev nr 3 på topscorelisten), tvivler jeg på at jeg gør mere skade i angrebet Wink Men det kan jo være at de nye unge er mere kvalificerede angribere, hvorefter han så kan bruge mine talenter på fløjen Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update11 - Brugernes Blog
« Svar #680: 21 Dec 2006, 21:55 »

Med det antal mål jeg scorede i sidste sæson (blev nr 3 på topscorelisten), tvivler jeg på at jeg gør mere skade i angrebet Wink Men det kan jo være at de nye unge er mere kvalificerede angribere, hvorefter han så kan bruge mine talenter på fløjen Wink

Kommer vel an på om vi snakker skade på vores eget hold eller på modstanderne Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

SirSøndergaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Update11 - Brugernes Blog
« Svar #681: 21 Dec 2006, 21:56 »

Godag D'herrer .

Jeg har desværre ikke haft tid før nu til at læse denne fremragende blog, da jeg har haft travlt ude på min skole (Hessel Gods Fodboldkostskole) med oso,træning osv. SÅ nu har jeg altså givet mig den frihed til, at bruge et par timer på at læse og kigge alle spillerne, og jeg vil som alle andre sige, at det er noget af et fantastisk projekt vi har gang i her Opstemt . Jeg må sige, at det var fuldt fortjent at u-18 havde sådan en succes sidste sæson og jeg er meget stolt over jeg var en del af det. Tusinde tak til trænerne og hele stablen, der har givet mig chancen og fået mig til at præstere som jeg har gjort, selvom jeg sikkert ind i mellem har "fucket" lidt op i det træning Peace . Dertil vil jeg også sige mange tak for at jeg nu er med i førsteholdstruppen og vil gøre mit ypperste for at beholde pladsen og få klubben til at rykke op.

PS. Jeg synes det er fremragende, at se hvilken gejst der er omkring alle trupperne og håber/forventer at det hårde arbejde vil vare ved ! Opstemt
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Update11 - Brugernes Blog
« Svar #682: 21 Dec 2006, 22:03 »

Med det antal mål jeg scorede i sidste sæson (blev nr 3 på topscorelisten), tvivler jeg på at jeg gør mere skade i angrebet Wink Men det kan jo være at de nye unge er mere kvalificerede angribere, hvorefter han så kan bruge mine talenter på fløjen Wink

Jeg tror, at du er angriber. Angribere lægger ofte op til mål, you know, hvilket er ligeså godt, som at score dem:)
Måske vi kan få en tabel for mål + assist for alle spillere?
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update11 - Brugernes Blog
« Svar #683: 21 Dec 2006, 22:29 »


20. april 2008:


Det går stærkt med opdateringerne idag, så det er bare med at at kigge forbi bloggen ofte, så du kan følge med.  Grin  



Et halvt år er gået siden sidste update, men med den vinterpause vi har i dansk fodbold, så ved vi jo alle, at det er begrænset hvad der kan være sket i mellemtiden.

Og lad mig sige det med det samme, de superfantastiske tendenser fra efterårets kampe er overvintret sammen med trupperne, der fortsætter de gode takter.

Lad mig hurtigt sætte jer ind i situationen på de 3 hold.



Ungdomsholdet har nu spillet 29 af deres skemalagte 38 kampe.

De har stadig ikke mistet et eneste point og altså vundet samtlige kampe frem til nu!
Holdet har dog ikke overgået deres 11-0 sejr, men det er vidst helt godkendt alligevel. Behøver jeg skrive, at ligatitlen allerede er hjemme?
Den kom i hus hele 11 runder før sæsonafslutningen.
Målscoren siger nu 175–10 og altså et flot plus på 165 scoringer.

Ligatopscoreren hedder stadig Dolle, selvom han nu er flyttet op på reserveholdet, og han har lavet 43 kasser. De næste på ligaens topscorerliste er niklasob og Niko med hver 15 mål.

De 3 spillere i ligaen med bedst average rating er Dolle (9.53), SirToby (9.24) og Crisis.4.U (9.17).

Assistlisten føres af Crisis.4.U (29) med Absalonsen (21) og SirToby (11) på de næste pladser.

Så en fuldstændig vild sæson har det udviklet sig til for de unge drenge.



Reserverne holder sig heller ikke tilbage. De har spillet 17 af deres 22 kampe og har heller ikke sat point til endnu!

Igen indtager vi med selvfølgelighed førstepladsen og der er 20 point ned til nr. 2. Derfor kan vores reserver heller ikke hentes og endnu en titel er hjemme til Rødby Boldklub. På de 17 kampe har vi opbygget en målscore på 84-4. Jer med god hukommelsen kan så hurtigt konkludere, at der ikke er blevet scoret mod reserverne i tiden fra sidste update og til frem til nu.

Reserveligaens topscorer er stadig Dolle, der nu er oppe på 15 kasser, skarp forfulgt af woodfarm (10) og torlR (9).
  
Listen over ligaens bedste average rating føres af Woodfarm (8.64) med KongKahlenberg (8.44), som ny toer og Crisis.4.U (8.38) som treer.

Bedst til de målgivne afleveringer er Crisis.4.U (7), mikkel-strandgaard, woodfarm og Møller med hver 6.



Så er vi nået frem til divisionsholdet, der indtil nu har spillet 20 af sæsonens 26 kampe.

Siden sidste update gar vi tabt til Greve og spillet uafgjort mod hvepsene fra Brønshøj, resten af kampene har resulteret i fuldt udbytte for os - stor applaus til jer drenge!

Det er simpelthen fantastisk og det har bragt os helt op på 1. pladsen i ligaen. Der er otte point ned til Slagelse 2.pladsen og 9 point ned til Lolland-Falster Alliancen der indtager 3.pladsen. Så pt. er vi sikret direkte oprykning, men der er jo noget med, at man ikke skal sælge skindet før bjørnen er skudt, så vi holder vejret lidt endnu...  Forseglede Læber

Vores målscore siger nu 53-27, så den er også forbedret ganske godt.

Holdets og ligaens topscorer er Chriz med 20 kasser, mens ElGuapo og kev kan kalde sig holdets næstfarligste med 7 mål hver.

Ligaens bedste på average rating er Birkedahl (8.05), Guldbrand (7.75) og Chriz (7.68).

På assists-siden fører ElGuapo (8), Hawk1nZ (7) holdets liste, med Chriz/Guldbrand (5) lige i hælene.



Det er jo over al forventning, det I har præsteret og jeg kan godt fortælle jer, at det nu er hverdag med spillerforespørgsle r fra superligaklubber og at den første udenlandske klub (Brann) har afgivet bud på en spiller, hvilket vi dog afviste.


I øvrigt blev Birkedahl kåret til årets spiller i 2. division øst og Guldbrand løb med 3. pladsen i samme kategori. Så stort tillykke til jer to!


Brodtgaard, Hawk1nz, haboi og John Spurs havde alle kontraktudløb her til sommer, men har også alle valgt at forlænge aftalerne med klubben.
Det er ikke lykkedes at sælge Els og Rammy, som har kontraktudløb ved sæsonens afslutning, så de får nok lov til at smutte på en fri transfer.


« Seneste Redigering: 21 Dec 2006, 23:30 af Bademesteren » Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update11 - Brugernes Blog
« Svar #684: 21 Dec 2006, 22:33 »

Er du begyndt at bruge mig på fløjen, eftersom jeg er gået fra holdets topscorer, til holdets oplægger?

Jeg må bedrøve dig med, at du indtager en fast plads på bænken... Dog har du indhop i næsten alle kampe.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update12 - Brugernes Blog
« Svar #685: 21 Dec 2006, 22:34 »

Hva hvor spiller jeg Bade.. Er jeg overhovedet i truppen?? Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Update11 - Brugernes Blog
« Svar #686: 21 Dec 2006, 22:34 »

Jeg må bedrøve dig med, at du indtager en fast plads på bænken... Dog har du indhop i næsten alle kampe.

Hvor vover du at tage holdets topscorer ud  ticked off Men godt at høre at jeg har fået kontraktforlængelse, og rigtig flot gået af holdet, at vi ligger nummer 1!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Update12 - Brugernes Blog
« Svar #687: 21 Dec 2006, 22:35 »

Sygt med alle holdene! Men på den anden side.. Hvis alle U18 + reserve spillerne har potientale til SAS ligaen, kan det da godt forstås, at det går som det går Opstemt
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Update12 - Brugernes Blog
« Svar #688: 21 Dec 2006, 22:37 »

Vi stryger lige igennem 1. division i næste sæson:-D

Fabelagtig god blog. *Jubler*
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update12 - Brugernes Blog
« Svar #689: 21 Dec 2006, 22:45 »

Det er den her indsats, vi skal have frem gutter!!!

Nu skal vi bare huske at holde fokus, så vi tager den 1. plads og direkte oprykning, så har vi tid til for alvor at blive klar til den store udfordring i næste sæson: 1. DIVISION. (Er det ikke det man kalder, at samle tropperne i FM  Wink )

God update, flot arbejde, Bade - Keep it up  Thumbs Up

Logged

Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 63 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010