August 2007:Der har været raslet lidt med sablerne i den lille landsbyklub under sommerpausen.
Efter sidste møde med
Kurt og hans idéer valgte jeg at få
Suicide med de næste par dage, hvor vi skulle sammensætte de 3 trupper.
Det kunne da kun gøre vores beslutninger en del bedre, når vi alle 3 var med i de vigtige beslutninger og måske
Suicide havde set noget hos nogle spillere, som jeg ikke havde.
Det blev til flere dage, hvor diskussioner gik på spillestil, potentiale og personligheder, inden vi kom frem til det endelige resultat, som jeg nu kan offentliggøre.
Ungdomstruppen kommer til at se sådan ud i den nye sæson:
Målmænd: Heitmann
Borelli BB
DelPiero
Brian Bang (nyoprykket)
Forsvarsspillere: Kerzhakov
Mijitrix
Møller
Bachpoulsen
Ak Lemvig
Midtbanespillere: SirToby
Mikkellas
Zhotlog
U-4-E!
Crisis.4.U
Absalonsen
SLEORT
FEDTHAGE
Kovacevic
Gosser
Angrebsspillere: Greve
Niklasob
Niko
Dolle
Reserveholdet kommer efter en del ændringer til at bestå af følgende:
Målmænd: FCK88
Forsvarsspillere: Andrus
KF
Woodfarm
Gehyden bab
Kudska
Flyver88
Don abramovich
Mikkel.strandgaard
Midtbanespillere: Tribute
Jowi02
Morientes
Rammy
Phoenix
Michaelk
Kong kahlenberg
Angrebsspillere: ydersoq
Els
Fynbo
Torkr
Rødby Boldklubs ”nye” førstehold kommer derfor til at se sådan ud:
Målmænd: g00n (viceanfører)
Haboi
cawersk
Forsvarsspillere: Birkedahl
Metsu1 (anfører)
Berendt
Sirsøndergaard
Soccerpop
Zone43
Kerm
-KNM-
Midtbanespillere: Guldbrand
Donthomas
Brodtgaard
Desler
John Spurs
Cube (bruges også i angrebet)
Meelo
Hawk1nZ (bruges også i angrebet)
ElGuarpo
Angrebsspillere: Kev
Chriz
Ghertesteas
Som I kan se er der masser af rokeringer op til den nye sæson, hvor vi håber at alle giver den en ekstra skalle, så vi kan spille med omkring toppen. Det er selvfølgelig svært at vurdere om vi hører til der, men hvis ikke vi kommer derop, så kan vi nok ikke længere holde alle spillere i klubben.
Det er heldigvis lykkedes at holde truppen indtakt indtil nu, men det er ikke interesserede klubber vi mangler.
Jeg har talt sammen og mere end 25 klubber har henvendt sig i løbet af sommeren og der er ikke én eneste spiller, som ikke er blevet kædet sammen med et skifte til en anden klub. Vi kæmper for at holde fast i så mange som muligt og derfor er jeg også glad for at se, at der er så mange, der har valgt at tegne nye kontrakter med vores lille klub.
Kontraktforlængelse r:Suicide har meddelt mig at følgende spillere har indgået aftale om nye kontrakter:
ElGuapo, g00n, Gosser, Absalonsen, Niko, Mikkellas, bachpoulsen, SLEORT, AK Lemvig, Borelli BB, Heitmann, Dolle, Greve, Fedthage, Møller, Niklasob og DelPiero.
Det var en hel del positive ting, men der er desværre også et par negative. For nogle af de spillere, der er rykket til reserveholdet fra førsteholdet er blevet vejet og fundet for lette.
Det vil i vores virkelighed sige, at vi pga. manglende kvalitet og udvikling over den netop afsluttede sæson har valgt at sætte de to spillere på transferlisten.
De to er…:
Rammy og
Els.
I samme forbindelse har jeg oprettet en afstemning, så giv din mening til kende.