home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:57:48 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23572
  0 Brugere, 675 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mikleonfaAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hjælp til facepacks
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hjælp til facepacks  (Læst 1222 gange)
benjamin
Gæst

Hjælp til facepacks
« : 20 Nov 2005, 21:50 »

Hej drenge!  Wink

Jeg har installeret nogle facepacks fra sortitout, men uheldigvis virker kun nogle få af dem. For i stien D:\FM 2006\data\graphics\pictures\players, findes nemlig kun med spa, ita og nogle andre. Jeg havde nogle pakker med Premier League-hold og logisk nok lavede jeg en mappe under eng, der hedder D:\FM 2006\data\graphics\pictures\players\eng/premier league   parantesen vender forkert, kan ikke lave den på tastaturet Grin

Anyway, deri ligger jeg så Man Utd, arsenal, chelsea og de andre. det samme med frankrig, lavede en pakke så den lå her D:\FM 2006\data\graphics\pictures\players\fra\ligue 1 og så smider jeg monaco, paris og de andre ind. Desværre virker de ikke, da stien nok ikke er rigtig. Men hvordan skal jeg kunne vide hvad stien skal hedde?

Da der i forvejen lå en mappe med Italien, virker mine facepacks dertil fint, men når jeg selv skal oprette en mappe går det galt. Det gælder Tyskland, England (Premier League) og Frankrig eller Danmark for den sags skyld.

Kan nogen hjælpe mig? Hvad skal stien hedde før alt det her mærkelige kode virker ?  Ubeslutsom HJÆLP

Benjamin

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

Sv: Hjælp til facepacks
« Svar #1: 20 Nov 2005, 22:53 »

Hej drenge!  Wink

Jeg har installeret nogle facepacks fra sortitout, men uheldigvis virker kun nogle få af dem. For i stien D:\FM 2006\data\graphics\pictures\players, findes nemlig kun med spa, ita og nogle andre. Jeg havde nogle pakker med Premier League-hold og logisk nok lavede jeg en mappe under eng, der hedder D:\FM 2006\data\graphics\pictures\players\eng/premier league   parantesen vender forkert, kan ikke lave den på tastaturet Grin

Anyway, deri ligger jeg så Man Utd, arsenal, chelsea og de andre. det samme med frankrig, lavede en pakke så den lå her D:\FM 2006\data\graphics\pictures\players\fra\ligue 1 og så smider jeg monaco, paris og de andre ind. Desværre virker de ikke, da stien nok ikke er rigtig. Men hvordan skal jeg kunne vide hvad stien skal hedde?

Da der i forvejen lå en mappe med Italien, virker mine facepacks dertil fint, men når jeg selv skal oprette en mappe går det galt. Det gælder Tyskland, England (Premier League) og Frankrig eller Danmark for den sags skyld.

Kan nogen hjælpe mig? Hvad skal stien hedde før alt det her mærkelige kode virker ?  Ubeslutsom HJÆLP

Benjamin

FAktisk fuldstændig ligemeget hvor de smides i, de lande mapper er kun lavet for at man kan organisere det hele .. hvis man har mange i ..

Du skal gøre det du går ind i "Options" i spillet og ned i "Preferences" så fjerner du fluebenet i "Use Skin Cache" .. så vælger du et andet skin og når det er loadet ind skulle billederne virke, ellers er der konflikter mellem nogen af billederne som er ens og viser måske et billede på et tidspunkt og et andet billede på et andet tidspunkt så skal du bare slette de billeder der er i spillet fra start af og installere de nye i stedet for, men virker det derimod som det skal vælger du bare det gamle skin igen du brugte før hvis du helst vil bruge det

benjamin
Gæst

« Svar #2: 20 Nov 2005, 23:10 »

Tak man!

Alt virker nu Jeg kan ikke takke dig nok. Alt virker, Brøndby, Lyon, Monaco, Palermo, Parma, Fiorentina, Arsenal, Chelsea, Man Utd. ALT! Thumbs Up Smiley Grin

1000 tak!

Benjamin
« Seneste Redigering: 20 Nov 2005, 23:12 af benjamin » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #3: 20 Nov 2005, 23:21 »

Tak man!

Alt virker nu Jeg kan ikke takke dig nok. Alt virker, Brøndby, Lyon, Monaco, Palermo, Parma, Fiorentina, Arsenal, Chelsea, Man Utd. ALT! Thumbs Up Smiley Grin

1000 tak!

Benjamin

Jamen vi er altid glade for at kunne hjælpe herinde, er du som bruger ikke tilfreds er vi heller ikke tilfredse Wink

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 20 Nov 2005, 23:46 »

Jamen vi er altid glade for at kunne hjælpe herinde, er du som bruger ikke tilfreds er vi heller ikke tilfredse Wink

Og er vi ikke tilfredse, hvem skal så være det  funny

NooNoo
Landsholdsspiller

« Svar #5: 21 Nov 2005, 03:49 »

Ja det må du nok sige Wink

R O T R

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010