|
Odefey
Gæst
|
|
Er det mig, eller er der ikke kommet nogen kits til 2007??? jeg syns selv jeg har ledt over alt, men kan kun finde til 2006? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bachpoulsen
|
|
kig i vores download sektion... det er en udemærket kit pack
|
|
|
|
|
|
"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."
|
|
|
|
|
fjedder
|
|
under: footballmanager i midten af bjælken i toppen,dervælger du downloads. og der kan du vælge fm 2007. derinde ligger der en masse kits
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chelidze90
Gæst
|
|
Er det mig, eller er der ikke kommet nogen kits til 2007??? jeg syns selv jeg har ledt over alt, men kan kun finde til 2006?  Velkommen til siden først og fremmest  Du kan finde nogle her. Håber det kan bruges 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Odefey
Gæst
|
|
Jeg tror jeg har formuleret mig forkert ups. Jeg mente baggrunde til klubber og sådan (ved ikke præcist hvad det hedder)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fjedder
|
|
kan det passe at det er skins du mener? altså hvordan standard menuerne skal se ud?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chelidze90
Gæst
|
|
Jeg tror jeg har formuleret mig forkert ups. Jeg mente baggrunde til klubber og sådan (ved ikke præcist hvad det hedder)
Der er til comps, men det andet er på tegnebordet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Der er til comps, men det andet er på tegnebordet  Betyder det at der snart kommer baggrundsbilleder til FM lavet at det helt igennem fantastiske grafik crew 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lakxe
|
|
Betyder det at der snart kommer baggrundsbilleder til FM lavet at det helt igennem fantastiske grafik crew  Julen er en dejlig tid.... lad dig overraske 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Odefey
Gæst
|
|
Betyder det at der snart kommer baggrundsbilleder til FM lavet at det helt igennem fantastiske grafik crew  Hmm siden virker ikke, er der eventuelt andre der har lavet noget lign. ?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Julen er en dejlig tid.... lad dig overraske  Jamen så vil jeg læne mig tilbage og vente spændt på hvad der mon sker på grafik siden på FMF  Hmm siden virker ikke, er der eventuelt andre der har lavet noget lign. ??  Ja den side kan godt være ned fra tid til anden.. men ellers gik på andre danske fm sider og se om der er ikke er lidt grafik der 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Odefey
Gæst
|
|
Der er til comps, men det andet er på tegnebordet  Ja skins, bare ikke selve standard menuerne, mere bare de foskellige klubber
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chelidze90
Gæst
|
|
Ja skins, bare ikke selve standard menuerne, mere bare de foskellige klubber
Nu er jeg lidt på herrens mark, mener du backgrounds, altså forskellige baggrunde eller et skin, hvor interfacet er lavet om? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fjedder
|
|
mig med.. men nu tror jeg at han mener backgrounds. altså hvis man er inde under brøndby hold, så ser man fx brøndby stadion.. eller hvad odefey?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|