home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 583 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  DC United - The American Dream
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: DC United - The American Dream  (Læst 4041 gange)
dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
DC United - The American Dream
« : 04 Dec 2006, 16:22 »

Telefonen ringer. Jeg tænker: shit, hvem ringer nu?. Klokken er to, og jeg lå og sov tungt og dejligt. Jeg løfter røret, og siger med en meget træt stemme: hva så?
En amerikans stemme siger så meget alvorligt: hi' Martin, how are you? Jeg tænker med det samme: Fuck hvem kan det være, og siger så: Im fine, who are you? Manden, der nu lyder lidt irriteret svarer: Martin, don't you know who i am? dertil svarer jeg noget sarkastisk: no, should i ?

Herefter forklarer han at DC United, netop har fyret deres manager og at de nu leder efter en kompetent afløser. De har snakket om at få mig overtalt, da jeg er stor fan af klubben, og har erfaringer og filosofier fra Europa.

Han holder en pause, og spørger så: Would you be interested? Jeg blev lidt nærvøs da han spurgte, men sagde: Of course i would, but i don't know if im the right one for the job Han griner lidt og siger: Why do you think i called you?, well i'll give you a few days to think about it, then i call you back all right?
Jeg blev meget glad, og svarede noget friskere: Yes sir, i think you have come to the right guy



   


Få dage senere i Washington, sidder jeg i en pressesal omgivet af fotografer og journalister.Jeg kigger noget nærvøst rundt, og smiler til folk. Ved siden af mig sidder manden der ringede til mig et par dage forinden. Han hedder Frank Jeffrey, og er agent i klubben. Han har tætte kontakter i klubbens bestyrelse, og kender mig fra de gange jeg har været ovre og se DC spille. Vi sidder sammen med et par bestyrelses medlemmer, blandt dem sidder klubbenspræsident Kevin Payne . Vi venter på pressens første spørgsmål. De første spørgsmål kommer fra en dansk udsendt fra Tipsbladet.
Journalist:
´hi, i just wanna know why you have hired a unknown danish coach, insted of all the coaches i America?


Kevin Payne:
Yeah, i understand you're concerns, but we have had many americans in the staff, but know we wanted to se things from another view, and then we thought Martin was the perfect man for the job.

Journalist:
I see, but why do you se him as the perfect man for the job?

Kevin Payne:
Yes you see, he's from Europe, he has coaching experince from the Danish League, and he has been a professional in Italy, England and in Denmark. And he's also a nice guy

Journalist:
Thank you Kevin, Martin hvordan ser du det at komme til USA og træne et hold som DC United?

Mig:
Tjo, selvfølgelig er det en stor ære at en klub som DC United peger på mig, men omvendt ved jeg også at jeg skal yde noget og skaffe resultater for at blive

Journalist:
Det er selvfølgelig rigtigt. Hvilke forventninger har du så til holdet og dets styrke?

Mig:Alle har selvfølgelig hørt om stortalentet Freddy Adu, men jeg kender faktisk holdet rigtig godt, fordi jeg er stor fan og at jeg har forberedt mit hjemmearbejde. Med hensyn til resultater regner jeg ikke med det store fra starten, holdet skal lige spilles ind, nyindkøb skal ind, og der skal jo også sælges ud.

Journalist: Tak for svarene, Thanks for the answers. Good luck with the team and club.


Mere siger han ikke, det er jeg også glad for, jeg vil nemlig gerne ud og lære gutterne at kende. Jeg glæder mig helt vildt, jeg håber truppen er ligeså god som jeg forventer. Truppen er på papiret okay, men en skiller sig selvfølgelig ud med det samme, det er nemlig supertalentet Freddy Adu. Han er også en spiller jeg forventer mig enormt meget af, nu må jeg bare se at få forlænget med ham, og bygge et storhold op omkring ham. Mine målsætninger må sådanset være at skabe et godt hold på langt sigt, men på kort sigt er det at etablere sig i ligaen, med en blanding unge og erfarne spillere. Det bliver spændene, men ikke mere herfra, nu skal der trænes.






I næste update kommer noget om forberedelserne til sæsonen.




« Seneste Redigering: 04 Dec 2006, 23:24 af dingenoderjavs » Logged



dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fc Miami - The American Dream
« Svar #1: 04 Dec 2006, 16:24 »

kom gerne med ris/ros og forbedringer.
Logged



Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fc Miami - The American Dream
« Svar #2: 04 Dec 2006, 16:29 »

Det bliver spændende at følge...

Men du skal lige ha' styr på billederne i bloggen, så de ikke bliver for store.
F.eks skal logo'et være smallere:
Sådan her:
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fc Miami - The American Dream
« Svar #3: 04 Dec 2006, 16:31 »

hvorn gør man det ?
Logged



Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fc Miami - The American Dream
« Svar #4: 04 Dec 2006, 16:32 »

Sender dig lige en PB
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fc Miami - The American Dream
« Svar #5: 04 Dec 2006, 16:33 »

i orden .
Logged



Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fc Miami - The American Dream
« Svar #6: 04 Dec 2006, 17:18 »

fedt kender en der spiler i miami
Logged

Tor1991
Gæst
 
Sv: Fc Miami - The American Dream
« Svar #7: 04 Dec 2006, 17:31 »

fedt kender en der spiler i miami

nice...

god start Dingenoderjavs Smiley
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fc Miami - The American Dream
« Svar #8: 04 Dec 2006, 17:33 »

kan jeg se et overblik af truppen så jeg kan se om han er med
Logged

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fc Miami - The American Dream
« Svar #9: 04 Dec 2006, 17:37 »

bliver desværre nødt til at ændre det til Dc united . JEg kan ikke være Miami . lidt skod. Men ændrer bare teksten til Dc. Men ja du kan godt få et overblik af miami
Logged



Tor1991
Gæst
 
Sv: Fc Miami - The American Dream
« Svar #10: 04 Dec 2006, 17:38 »

hvorfor kan du ikke være Miami?
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fc Miami - The American Dream
« Svar #11: 04 Dec 2006, 17:40 »

gør det
Logged

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fc Miami - The American Dream
« Svar #12: 04 Dec 2006, 17:55 »

de er ik i MLS. Og der er kun den ene liga. Der var en masse der sagde jeg sku lave med dem, men de var bare ik i MLS . sååe
Logged



Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fc Miami - The American Dream
« Svar #13: 04 Dec 2006, 17:57 »

kommer der et ss???
Logged

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fc Miami - The American Dream
« Svar #14: 04 Dec 2006, 23:15 »

ja. Men har ik været hjemme. så er ved at rette updaten nu . men det kommer
Logged



Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010