|
Badefar
|
|
hvis vi skal tro på dig så skal viborg oppe sig for sidste år var de pivringe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SLEORT
|
|
Jeg tager med Brøndby Support Midtjylland derind. Det er min første gang, og jeg glæder mig vildt meget!
Synes vores trup, ligner en vindertrup. Glæder mig også til at se Fisse-Mike, indendørs! For en gang skyld, vil jeg sige at Anders Bjerregaard har ret. "Vores trup er stærkere end ps&e's".
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
hvis vi skal tro på dig så skal viborg oppe sig for sidste år var de pivringe
ja og for to år siden vandt de  tror nok det var to år siden.. hehe  men bare rolig.. de er klar denne gang.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
ja og for to år siden vandt de  tror nok det var to år siden.. hehe  men bare rolig.. de er klar denne gang..  Viborg har da ikke vundet Tele 2 Cup? AaB, Esbjerg og Brøndby ved jeg har vundet den.  Men spænende puljer. Dejligt at samtlige 12 SAS-Liga mandskaber deltager 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Viborg har da ikke vundet Tele 2 Cup? AaB, Esbjerg og Brøndby ved jeg har vundet den.  Men spænende puljer. Dejligt at samtlige 12 SAS-Liga mandskaber deltager  Så hed det noget andet. De vandt da BT stod for det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Sorry then DT 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Det er iorden Zone43. Du var jo heller ikke så gamel den gang  . Så det kan være svært at huske eller måske fordi VFF slog BIF ud den gang  Jeg ville ikke huske det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Jeg ville ikke huske det  Det er også fair nok. Så kommer du jo også til at glemme Tele 2 Cup ganske hurtigt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Det er også fair nok. Så kommer du jo også til at glemme Tele 2 Cup ganske hurtigt  Det er jeg nu ikke så sikker på, men lad os nu vente og se 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bachpoulsen
|
|
Kunne crewet ikke opsætte noget odds til denne turnering? det er der jo ikke så meget af for tiden 
|
|
|
|
|
|
"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
tænkte faktisk præsis på det samme som bachpoulsen.
Men på det tidspunkt lå jeg og små sov i stolen.
men det ville være en super ide men oddsne ville blive svære at sætte
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nees
|
|
Hejsa, da jeg desværre ikke kan komme over og se det vil jeg lige hører hvilket kanaler, som sender det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chelidze90
Gæst
|
|
Hejsa, da jeg desværre ikke kan komme over og se det vil jeg lige hører hvilket kanaler, som sender det  Tror at det bliver TV2 og Zulu, ligesom de sidste par år 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|